{8}Gizli Ajan

20 5 0
                                    

Multimedia Azra "-" :-) :-P

Gözlerimi açınca Işıl yanımda yoktu. Doğruldum , Yağmurda yoktu.

Hemen odadan fırladım. Masada kahvaltı yapan bizim kızlarla , sevgili komşularımızı görmek şaşırtı beni.

Azra sandalyesine oturup " Ben de seni çağırmaya geliyordum. Gel canım. "

Banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkıadım.

Banyodan çıkıp , bana ayrılan yere otturdum.

Tabagıma birkaç birşey aladım. Peynirden bir parça aldım. Ekmeği koparıp , çayla birlikte yedim.

Domatesi ısırdım. Kapı çalınca , Cemre açtı. Kurye gelmişti.

" Azra Toprak. "

Cemre " Evet burda. "

" Buyrun. Bu ona geldi. Şuraya imza. "

Cemre kağıda birşeyler karaladı. Kapıyı kapatıp geldi.

Azra kutuyu aldı. Açınca içinden mavi bir zarf çıktı.

Azra sesli bir şekilde okumaya başladı.

" Merhaba arkadaşlar. Yine ben Cadric. Tekrar bir görevle karşınızdayım. Azra ve Kıvanç bu görev size. Yağız ve Güneşin gittiği eve gideceksiniz. Bu akşam 22.00 da. Ev sahipleri yok. Yatak odasında ki kasada dosyalar var. Onları alacaksınız. Kimseye görünmeden. Güneşçim annene henüz ulaşamadım. Kusura bakma. Sen de Yağmur. Neyse ben kaçtım.
-Cadric. "

Azra elinde ki zarfı yere attı. " Neden ben ve Kıvanç. Neden yani ? "

Kıvanç " Ben sana ölüyorum. "

Emre " Neyse. Hadi okula. "

Hazırlanıp evden çıktık. Sınıfa girdik. Yerlerimize geçtik.

Öğle arasın da Yağmur ve Azra birşeyler almaya gitti

Gelince yemeğe başladık. Cemre " Kızlar biz bu görevleri ne için yapıyoruz ? "

Yağmur " Bize zarar verenleri bulmak için. "

Cemre omuz silkip önüne döndü.

Bu ders bittmiyordu. Yan tarafta oturan Efeye döndüm. " Efe , kaç dakika ? "

Efe bıkınca " On. " dedi. " Lan sabahtan sadece iki dakika mı geçti ? "

Efe bana cevap vermeden önüne döndü. Salak.

Sonunda zil çalmıştı. Allahım şükürler olsun. Çantamı alıp fırladım eve.

Azra Toprak

Eve gelince , ben ve Güneş mutfağa yemek yapmaya gittik. Cemre ve Yağmur da evi temizlemeye başladılar.

Güneş pilav yapmaya başladı. Ben de tavuğu soslayıp yanlarına patates doğradım.

Hazırladığım tepsiyi fırına attım. Daha sonra Güneş ile salata yaptık. Kızlar işi bittirince sofrayı kurduk.

Kapı çaldı. Güneş kapıyı açtı. Işıl gelmişti. Onu öpüp yemeğe başladık.

Yemek bitince bulaşıkları yıkayıp odaya geçtim. Akşam için hazırlanmaya.

Siyah kotumu ve üstüme yapışan siyah tişörtümü giydim. Siyah polarımı da alıp çıktım.

Kapı da siyah botumu ve siyah çantamı aldım. Kendimi gizli ajan falan gibi öyle hiserim lan. Siyah eldivenimi de taktım .

Kıvanç mesaj attınca evden çıktım. Arabasına yaslanmıştı. Aynı benim gibi giyinmişti.

KüçükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin