12.

251 19 4
                                    

Dimineata sunt trezit de soneria telefonul. Deschid ochii si vad ca e doar alarma. Ma uit la ora si bad ca e 08:00.

T:ASH!!! TREZIREA!!! TREBUIE SA MERGI LA LUCRU!!!!

A: Acum. SI NUMAI URLA CA NU SUNTEM LA FERMA!!!

T:BINE!

Se uitase urat la mine si pleca in baie. M-am dus in dulapul ei si i-am ales o salopeta de blug albastra lungi, un tricou cu BMTH negru, si ghetele cu sireturi.

T: Te imbracu cu ce ti-am pus pe pat!

Am auzit un ''Bine'' si m-am culcat la loc. Eram prea obosit ca sa-i fac micul dejun.

* Ash pov.*

Ies din baie si bad ca Tudi se culcase. Ma imbrac cu hainele pregatite de el, imi iau rubzacul si un mar din frigider. Ii las scris pe frigider un biletel.

'' Vi sa ma iei la 16:30 de la cafenea pentru ca mergem la o expozitie de picturi a unui prieten. NU UITA SA-L SCOTI PE PUMBA LA PLIMBARE!!! Te iubesc. :3 Ash.''

Ma uit la telefon si vad ca deja e 08:20. Fug pe scari pana ca ies afara si o iau la goana pana la cafenea. Era sa cad de cateva ori, dar nu am facut-o. Vad cafeneaua la o strada distanta, cand cineva se izbeste de mine.

A: UITA-TE PE UNDE MERGI!

Tip la el/ea si vad ce e doar Andy.

A: Scuze ca am tipat.

A: Nu-i nmic. Hai ca intarziem.

Am fugit si am intrat la tanc. Mi-am lasat rubzacul in spate, mi-am luat sortul cu emblema cafenelei, carnetelul si pixul si am asteptat clientii. M-am indreptat spre Andy care stergea niste pahare. Vad ca nu intra nimeni, incep sa vorbesc cu Andy.

A: Ce ai patit la mana?

A: Nimic grav.

A: Daca spui tu.

A: Sii...de cand lucrezi aici?

A: De o luna. Ai sa vezi ca nu o sa fie plictisitor.

A: Super. Si mai spunemi despre tine.

A: Pai ce vrei sa stii?

A: Cati ani ai...chestii de genu,

A: Aha, pai am 20 de ani, sunt rocker de la 5 ani, iubesc pufarini la nebunie, sunt un T-rex, si am un crush cu Hannah.

A: Hannah Montana?

A: Ce?? NUU! Cu Hannah Pixie Snowdon. Sotia lui Oliver din Bring Me The Horizon.

A: Cum sa nu-l stiu sunt eroii mei, salvatori chiar.

A: Cum adica?

A: Dar daca iti spun ma vei crede o emoista care vrea sa fie in centrul atentie, si mie frica.

A: Hei, eu nu sunt ca restul, asa am fost si inca sunt asa. Daca vrei poti sa-mi spui.

Am inceput sa-i povestesc despre trecutul meu si de persoanele minunate care mi-au salvat viata prin muzica lor. Dupa ce am terminat de istorisit ma luase intr-o imbratisare lunga.

A: Chiar daca ne cunoatem de ieri, dar sa stii ca voi fii mereu alaturi de tine.

A:Nu am sa uit, multumesc.

Clinchetul clopotelului de la usa imi atrase atentia.

A: Primul client. Sa nu o dai in bara.

A: Am s-o dau in poarta.

Ziua a decurs minunat. Am avut vreo 20-30 de clienti, care au fost multumiti. Era deja 16:29 si dino nu aparuse. Il sun su nu raspunde.

Andy vine spre mine si ma imbratiseaza.

A: Hei, s-a intamplat ceva?

A: S-a intamplat ca dino al meu nu vine ca sa mergem la expozitia unui prieten. L-am sunat si nu raspunde.

A: Mergi la expozitia lui Max?

A: Da, de unde stii?

A: E fratele meu.

A: Daca nu vine mergem amandoi, daca vrei?

A: Te duc, dar eu plec imediat ce ai intrat. Nu vreau sa-l vad.

A: De ce?

A: Sa spunem ca mi-a furat, intr-un fel, singurul lucru car ma facuse fericit.

A: Aaa...imi pare rau ca am intrebat. Deci ma duci?

A: Sigur. E langa parc.

Am pornit spre expozitie. Uraaa!!! Iubesc arta extrem de mult. E una din pasiunile mele. Ajunsi acolo vad cativa oameni cu aparate si camere de filmat. Imi iau ramas bun de la Andy si fug la Max, care era imbracat cu niste pantaloni negri o camasa tot neagra scurta si isi prezenta una din picturile sale la multime. Credeam ca o sa fie un grup micut. Ma uitam si studiam fiecare tablou in parte. Toate au fost superbe, dar unul imi atrase atentia. Era o femeie cu o rochie lunga alba cu umbre albastre,oranje spre rosu si putin ocru. Tinea in mana o umbrela de un verde deschis cu umbre bine definite. Fata nu prea o destingeai din cauza esarfei ce-i flutura tot de un albastru exact ca cerul. Femeia era amplasata pe un camp. Ma-am uitat la titlu si era '' Femeia cu umbrela''. Mi-am dat seama repede ca era o reproducere a lui Monet. Claude Monet a fost unul dintre artistii mei preferati pe langa Tiziano, Rubens, Tonitza si Van Gogh. A mai reprodus si ''Saint- Germain-l' Auzerrois'' din 1867. A incercat chiar si caricaturile sale. Pana si Oscar(asa era numit n familie la vremea acea) a spus ''Scoala mi s-a parut intotdeauna o inchisoare...''

Twins Kaulitz   Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum