17.

209 16 0
                                    

Cand vroiam sa spun ceva Tom ii daduse o palma puternica. Ash cazu jos exact pe umarul rupt. I-am dat un pumn in fata si am luat-o in brate si am plecat de acolo. Plangea si tot se vaita de durere. Si pe mine ma durea putin umarul, dar nu am bagat de seama. Am incercat sa o linistesc, si intr-un final am reusit. Adormise in bratele mele. Cum a putut sa loveasca o fata? Mai ales pe sora noastra? Am sa o discuite cu el, mai ales mama si Tudi. Ajunsi in apartament am vazut ca micutul meu dormea pe podea langa Tudi. Am dus-o intr-o camera si am asezat-o pe pat. Am mers in bucatarie sa-mi fac un ceai. Am facut un ceai de fructe de padure si am mers pe balcon. Cand intru raman uimit. Balconul era transformat acum intr-un atelier de arta. Culori, pensule, palete, tablouri, sevalete si multe alte lucruri erau. Intr-un colt vad un portret. Ma apropii de el si vad ca e a unui baiat cu ochii albastrii ca cerul si parul negru ca pana corbului. Chiar e talentata. Am iesit din micul atelier si m-am asezat pe canapeau din living. Deschid televizorul si vad o stire care imi atrage atentia.
'' Artistul Bill Kaulitz din faimoasa trupa, Tokio Hotel, a fost surprins in aceeasta zi cu o tanara cu parul albastru. Oare tanarul nostru si-a gasit si el insfarsit marea iubire a vietii? Avem si fotografii cu ei doi impreuna."
Cum adica insfarsit? Da ce-s eu? Inteleg ca fratimiu e scai dupa fete si se culca cu toate aproape, dar eu nu-s ca el. Eu ma pastrez pentru adevarata iubire. Dupa ce termin ceaiul, sting televizorul si plec la Ash in camera. Ma asez pe pat langa ea si observ ca are obrazul rosu. A ramas semn. O sa vada el ce semne o sa-i ramana. Merg in bucatarie, dinou, dupa gheata. O presez usor pe obrazul rosu si il tin acolo ceva timp. Cand vad ca se misca il ridic. Cand gheata incepuse sa se topeasca o duc in baie. Intors in camera caut niste haine de schimb de la Tudi. In seara asta vreau sa dorm aici. Am gasit niste pantaloni sport scurti gri si un tricou larg albastru cu craniu in flacari. Dupa ce ma schimb o sun pe mama.
M: Da puiule ce s-a intamplat de ma suni la ora asta?
B: Scuze ca sun acum, dar vroiam sa-ti spun ca Ash i-a spus lui Tom...
M: S-si cum a reactionat?
B: A-a palmuit-o.
M: C-um?! Nenorocitul. Las' ca vede el ce o sa-i fac maine. Am sa lamuresc eu totul. Cum se simte fata mea?
B: Acum doarme. I-a ramas palma imprimata pe fata, dar iam pus gheata ca sa nu sa umfle.
M: Saraca, ai grija de ea, am sa vin maine. O sa facem o sedinta de familie. Insfarsit.
Spuse ultima fraza in soapte.
B: Bine. Cand Tom a dat in ea, era si bat si era cu una.
M: Care? Kinna?
B: Nu, alta acum. Le schimba ca pe sosete.
M: Ahh, ce copil. Bine, ai grija de tine si de ea. Noapte buna.
B: Noapte buna.
Spun si inchid telefonul. Il pun sub perna si adorm langa ea.
Dimineata ma trezesc cu Pumba peste mine. Imi deschid ochii si-l vad cum topaie pe pat. Il iau im brate si-l flocosesc putin. Ma uit sa vad daca Ash mai este langa mine, si gol. Imi iau telefonul de sub perna sa vad noutatile. Cand il deschid vad ca e 10:26. Aveam nevoie de odihna. Aveam o multime de mesaje si apeluri de la Tom si Georg. Sterg mesajele si il sun pe Georg.
B: Da ma.
G: Buna dimineata soare. Te-am sunat pentru ca fratitu o venit turbat la Tudi acasa cu fufa aia. Ce i-ai facut?
B: I-am dat un pumn in fata.
G: De ce?
B: Ash i-a spus ca noi suntem frati si o facut crize, si i-a tras o palma zdravana.
G: Poftim?! E nebun! Dobitocul dracului, il omor! C-cum a putu da intr-o fata? In sora lui?!
B: Mda, stiu o sa avem o discutie de familie. Vroiam sa te intreb ceva, dar sa-mi raspunzi sincer. Bine?
G: Mbine...
B: Tie iti place de sormea, nu?
G:...
B: Georg...
G: Asa ma cheama.
B: Raspunde?
G: Da imi place de ea. DAR NU MAI SPUNE NIMANUI CA TE BAT!
B: Hoo ma apucatule. Nu spun nimanui. Dar pana la urma o sa se afle.
G: Ba nu.
B: Ba da. Tu cand te indragostesti esti altfel.
G: Ba nu-i adevarat. Sunt perfect normal.
B: Mai stii cand te-ai indragostit de fata aia, care lucra la bar. Roxet parca.
G: Mda, ce-i cu aia?
B: Te purtai ciudat. Cand era ea prin preajma, iti frecai mainile constant si-ti treceai mana des prin par. Cand vroiai sa o inviti in oras, dar prostul de framiu o drogase ca sa se culce cu ea, nu ai mai vorbit cu noi o saptamana intreaga. Nici din camera ta nu mai ieseai.
G: Stiu, chiar o placeam pe Roxet, dar a trecut.
B: Bine, hai ca mai vorbim noi. Pa.
Inchid telefonul si-mi fac rutina de dimineata. Cotrobaiesc prin dulapul lui cateva haine. Am gasit niste blugi mulati negri cu o ruptura in genunchi. Usa camerei se deschise usor. Ridic privirea si o vad pe sormea cu capul in jos citind o carte. Isi ridica privirea spre mine si scapa un tipat. Repede se i toarce cu spatele. Chicotesc usor.
A: Scuze nu am veut sa intru peste tine. Eu plec acum, dar ai grija sa nu-mi rupi blugii preferati.
B: Nu-i nimic. Am sa am.
Dupa ce pleca imi cautam haine in continuare. Jumate de dulap era ordonat, cred ca erau hainele sorami, iar cealalta jumate era dezordonata, a lui Tudi. Gasesc un tricou mai largut cu Sex Pistols. Ma imbrac repede si-mi fac parul. Dupa ce termin imi iau adidasi mei si telefonul. Merg in bucatarir unde ii vad pe cei doi se sarutau. Ce dragut. Ma furisez si ma ajez la masa. Iau telefonul si le fac o poza. Un mic raset imi parasise gura, iar cei doi se uitara la mine. Ash se rusina si se duse la frigider.
T: De cand esti aici?
B: De mainainte.
T: Mbine, de ce dino are obrazul rosu?
Spuse in soapte.
B: Cand i-a spus luo Tom ca suntem frati, i-a tras o palma.
Il vad cum se inroseste la fata si se infurie.
B: Calmeaza-te, azi avem sedinta de familie, iar mama o sa-si faca treaba.
T: Bine, dupa voi vorbii si eu.
A: Am adus lapte si cereale. Ce sosoteat voi acolo?
T: De ce nu mi-ai spus ca dobitocul ala a dat in tine?
A: Penteu ca stiam ca vroiai sa-i dai si tu inapoi. Si nu vreau sa-l ranesti.
T: Dar a dat in tine!
A: Stiu, dar e fratele meu.
B: Hai sa mancam.
Ma trezesc eu si pun la fiecare in boluri.
B: Ash, azi avem sedinta de familie.
A: Bine, Tudi l-ai plimbat ieri pe Pumba?
T: Doar in fata blocului.
A: Azi vreau sa iesim cu toti in parc.
B: Yee!
Dupa ce terminam de mancat, Ash se oferi sa stranga ea. Il iau pe Tudi pe balcon ca sa vorbim.
B: Uite azi e ziua noastra, si vreau sa-i fac o surpriza lui sormea. Avem si un concert pe nu stiu ce bloc. Cred ca acolo unde am filmat Don't jump.
T: Bine. Si pe cine mai chemi?
B: Mama, Georg, Gustav, cativa prieteni de ai nostri. Dupa ce vom finaliza concertul o sa fac anuntul, si dupa vom pleca intr-un club.
T: E bun.
B: A da, sa sti ca m-am imbracat cu hainele tale aseara si acum.
T: Defapt acum porti hainele lui sorta.
B: Credeam ca doar blugi sunt ai iei.
T: Ai luat din jumatea dezordonata?
B: Da. Inseamna ca boxeri pe care-i am acum, sunt ai ei?
T: Da.
A: Imi porti boxeri?!
B: N-nu.
A: Mi-ai luat si tricoul? De ce nu ai luat si sutienele?
T: Pe alea le iau ei.
A: Nu ia nimeni nimic. Si Bill, imi dai boxeri dupa ce-i speli de 2 ori.
B: Bine,acum hai sa mergem in parc.
A: Poti sa-i suni si pe Georg si Gustav, sa vina si ei?
B: Bine.
Dupa ce-i sn, Gustav nu poate veni ca isi cmpara ochelari noi, iar Georg era prezent deja in fata blocului. Coboram toti afara umde Ash ii sarise in spate lui Georg. Incepuse sa fuga cu ea prin micul parculet din fata blocului, pana ce Tudi ii orprira.
A: Scuze ca am sarit in sptele tau, da imi place sa fac asta. Mereu ii sar lui dino in spate.
G: Nu-i nimic, mi-a placut. Si unde mergem azi?
A: Pai m-am gandit sa-l plimbam pe Pumba prin parc cu toti, si sa ne cunoastem mai bine.
G: Mie imi convine.

Twins Kaulitz   Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum