Dupa ce am discutat am mers la ceilalti. Doctorul iesise si facu ochii mari cand o vazu pe doamna Kaulitz.
D: Buna ziua doamna Kaulitz. Ce mai faceti?
S: Am venit pentru Ashley.
B: Va cunoasteti?
S: Draga el e doctorul care m-a ajutat sa va nasc.
D: Adevarat. A stat in travaliu aproape o zi cu voi. Daca nu va suparati as vrea sa discut personal cu Simone in biroul meu.
S: Stati cuminti.
T:Doctore putem sa o vedem?
D: Bine, dar in liniste.
Dupa ce plecara amandoi in birou eu am intrat primul. Cand intru o vad pe pat cu fata palida si o multime de aparate conectate de ea. Statea asa de...moarta. O lacrima mi se scurse pe fata, dar am sters-o imediat. Trebuie sa fiu puternic pentru ea. Am luat un scaun si m-am asezat langa pat. I-am apucat mana usoara intra mea si o mangaiam usor, iar cu cealalta ii dadeam parul deoparte.
T: Te iubesc.
Ea deschise usor ochii si se uita la mine cu lacrimi in ochii.
A: Si eu te iubesc.
T: Te-ai trezit.
A: De ce nu m-as fi trezit?
T: Pai Tom a dat cu masina peste tine.
A: Cine?
T: Tom Kaulitz.
A: N-nu cunosc pe nimeni cu numele asta.
T: Cum adica nu cunosti. Face parte din trupa Tokio Hotel, primii tai eroi.
A: Am mintea in ceata scuze. Tot ce stiu e ca tu esti iubitul meu si restul nimic.
T: Ma duc sa-i chem si pe restul.
Merg pe hol si ii duc in salon.
B: Hei, cum te simti?
A: Bine, dar cine esti?
Bill se uita mirat la mine.
B: Sunt Bill Kaulitz, el e Tom, fratele meu, Gustav si Georg. Suntem trupa Tokio Hotel. Tudi ne-a spus ca am fost primii tai eroi si ca ne iubesti mult.
A: Nu-mia aduc aminte. Scuze.
T: Baietii eu ma duc la doctor, voi aveti grija ce faceti, mai ales tu Tom.
T: Inteles.
Ies din salon si merg spre biroul doctorului. Bat la usa si aud un ''Intra''. Deschid usa si o vad pe doamna Kaulitz cum plangea.
T: Ce s-a intamplat?
S: Ash e chiar fiica mea.
T: N-nu cred? Serios?
D: Da. Cand am facut analizele fetei si lui Tom se portiveau aveau acelasi ADN. Dar tu de ce ai venit?
T: Pai Ash nu isi asuce aminte de baieti. Stie doar ca eu sunt iubitul ei, dar de ei nu stie nimic.
D: Cred ca are amnezie temporala, dar in cateva zile ii v-a trece. Haideti.
Ajunsi in salon am vazut-o pe Ash razand alaturi de baieti.
T: Ti-ai adus aminte?
B: Inca nu.
T: Aaa, l-am adus pe doctor.D: Ashley cum te simti?
A: Bine, doar ca doare putin capul si umarul.
D: Inainte osul era fisurat acum il ai rupt.
A: Minunat.
D: Pacienta are nevoie de odihna acum. Trebuie sa plecati.
A: Dar eu ma plictisesc singura. Vreau ca cineva stea cu mine.