Dupa ce plecasera toti am ramas doar eu si Max.
A: A fost foarte frumos. Nu credeam ca pictezi asa de impresionant.
M: Mersi, apreciez. Peste 2 luni imi voi repara atelierul, unde am toate lucrurile mele. Poate ai vrea sa vi sa lucram impreuna.
A: Sigur. Ar fi frumos.
M: Dar de ca s-a intamplat cu mana ta? Nu credeam ca arta poate rani.
A: Nimic important. Si arta poate rani numai daca vrei sa intelegi ce vroia artistul sa transmita prin ea.
M: Ok.Nu ti-am vazut prietenul.
A: Nu a mai venit, dar in schimb venisem cu Andy, fratele tau.
M: Andrew, fratele meu. Ce mai face?
A: Bine. Dar de ce te uraste? Mie mi-a spus ca i-ai ''furat'' singurul lucru care il facea fericit.
M: Aaa....deci despre Olivia e vorba.
A: Prietena lui?
M: Dap. Mi-a placut si mie de ea. La 13 ani avusesem amandoi primul sarut cu ea. Ei doi se intelegeau foarte bine, iar eu eram dat de o parte. Devenisem gelos pe el incat am inceput sa fac lucruri necugetate. Ma drogam si bautura ma alina. Pana cand imi venise ideea sa-i spun Oliviei ca Andrew o inseala cu Tauffer. Cea care e in scoala cu tine.
A: De unde stii?
M: Cum sa nu stiu. Sunt noul profesor de specialitate. Predau mai mult sculptura.
A: Super.Ai incercat sa te impacu cu Andy?
M: Am incercat. Ultima data cand am vrut sa vorbesc cu el aruncase cu sticlele de bautura dupa mine si ma taiasem pe fata.
A: Poate, daca vorbesc cu el, o sa va impacati.
M: Ar fi frumos, dar nu vreau. Am o viata, o cariera, nu mai am nevoie de el.
A: Hei nu fi nesabuit. Totusi e fratele tau, si trebuie sa-l iubesti asa cum e. Altii si-ar dori sa aiba un asa frate ca tine. Esti norocos.
M: Nea. E tarziu ar trebui sa mergi acasa.
A: Bine. Mi-a placut foarte mult expozitia, sper sa mai faci.
M: Lucrez la doua deja. Noapte buna.
A: La fel.
Am parasit locul si ma indreptam spre casa, cand dinou aceeasi masina era in acelasi loc. Am trecut linistita uitandu-ma in jos si cand am trecut de ea cineva incepuse sa ma strige. Avea o voce cunoscuta, dar am ignorat si am inceput sa fug cat de repede am putut. Ajunsa in apartament trantesc usa ca sa-l trezesc pe Tudi. Nicio miscare. Ma descalt si intru in camera si-l vad tolanit pe tot patul cu plapuma aruncata pe scaun si pantaloni lui pe margine. Deci era doar in boxeri.
A: Tudii!!!!
T:.....
A: Fit-ar rasa mati de jeleu ce esti, scoala-te ca-l pun pe Pumba sa urineze pe jocurile tale!
Mormaie innabusit si se trezeste.
T: Ce s-a intamplat?
A: S-a intamplat ca nu ai mai venit si am mers singura. Nici la telefon nu raspunzi. De ce?!?
T: Imi pare rau. Dar dupa ce ai plecat tu am mai dormit putin si incepuse sa ma doara capul foarte tare. M-am uitat in gentuta ta si am luat o pastila dintr-o cutie pe care scria ''Pentru toate durerile". Nu imi trecuse si am mai luat una. Dupa am adormit.
Mi-am luat gentuta sa vad din care cutiuta luase. Si cum credeam, imi luase somniferele. Erau ultimele.
A: Ai uat somnifere.
T: Poftim? Dar de ce scria ''Pentru toate durerile''?
A: Asa am scris eu. Luam cate 2 si dormeam linistita seara dupa ce Adolf isi facea de cap cu mine.
T: Hai sa nu mai vorbim despre asta. Acum esti cu mine si suntem bine. Nu?
A: Bine.
T: Cum te mai simti?
A: Mai bine. Unde pot avea si eu o camera ca sa pot picta?
T: Nu prea mai sunt camere goale dar balconul e foarte mare. Are vedere spre parc.
A: Ma duc sa pregatesc locul. Are ceva daca mai pictez si pe pereti?
T: Nu are absolut nimic. Poti picta unde vrei.
A: Mersi mult. Te iubesc.
L-am imbratisat si m-am dus pe balcon. Chiar era spatios. Mi-am facut schita unde voi pune toate lucrurile. Paletele, pensulele, culorile, planselele,manechinele din lemn si multe alte lucruri.Mi-am adus masuta de cafea cu toate ce am cumparat. Am luat niste perne si m-am asezat jos.Am inceput prin a lua culoarea neagra si a intinde-o pe tabloul alb.Mi-am inchi ochii si am lasat imaginatie sa curga din mine. Mana dreapta,unde tineam pensula groasa urca si cobora lin precum o pana in vant. Am mai luat si albastru maritim si am procedat la fel.
Cand am deschis ochii am observat ca facusem un chip. Si nu orice chip. Ci a lui Andy? Infine, am pus tabloul intr-un colt sa se usuce si am curatat locul unde am pictat. Am luat leptopul lui Tudi si am comandat un sevalet, mai multe pensule si culori, palete din lemn, cutitase de intins culoarea si tot ce imi mai trebuia.
ΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔ
Hei, sper sa va placa stiu ca e prea scurt, dar cum am mai spus am probleme. Eu va iubesc enorm si apreciez ca-mi citit povestea. :*