Dupa ce l-am plimbat pe Pumba eu cu Georg am mers sa mai repetam. Cand ajung la studio il vad pe Tom cum se lingea cu aia de aseara.
B: Baieti avem de repetat.
Tom o lasa pe fufa pe canapea isi lua chitara si se puse langa Georg. Dupa ce terminam repetitiile, primesc un mesaj de la mama in care spune ca vom face sedinta de familie maine, pentru ca ii ocupata.
B: Trupa, precum stiti azi e ziua mea, a lui Tom si Ash...
T: Aia nu-i sora noastra! De ce dracu o tot pui pe aia?
B: Taci o data ca nu stii nimica. Maine vom avea o sedinta de familie si vei afla totul. Deci, cum spuneam, as vrea sa-i fac o surpriza, si am sa fac anuntul dupa concert.
Gustav: Si unde ai vrea sa fie petrecerea?
B: Intr.un club.
C(Clara-fufa): Puteti veni in clubul unde lucrez eu pentru micuta fufa profitoare.
G: Singura fufa profitoare esti tu. Nu o mai jicni pe Ash, curva ce esti!
T: Nimeni nu-mi face prietena curva, ai inteles Georgi?
B: Tom taci dracului o data. Ce-i cu tine? Esti drogat sau beat? Nu esti tu zilele astea, de cand a aparut Clara. Potoleste-te ca avem concert.
Dupa micuta cearta, am mers la Mall, sa-i iau un cadou lui Ash impreuna cu Georg. Am auzit ca-i plac dinozauri, asa ca i-am luat un dinozaur mare din plus si un costum de T-rex. Georg ii luase un colier cu mana lui Miriam si un parfum. L-am sunat pe Tudi sa vad unde-i.
B: Unde esti?
T: Acasa. De ce?
B: Am ales clubul unde v-a fii petrecerea.
T: Care club?
B: Cel de langa blocul unde vom avea concertul. O aduci pe Ash la studio, la tine acasa.
T: V-a fi si Tom?
B: Da.
T: Mbine, am sa o aduc.
Dupa ce inchid plecam de acolo si mergem la studio. Ora era deja 16:30, iar concertul era la 21:45. Mai avem timp. Ajunsi ascund cadoul si mai strang pe acolo.
B: Tom, vezi ca vine sora noasta, asa ca ai gtija ce faci.
T: Nu e sora noastra!
Nu la-m bagat in seama si m-am dus in bucatarie sa-mi fac ceva de mancare. Dupa ce termin de mancat vad ca Tudi si Ash au venit. Sormea veni repede la mine si ma imbratisa.
A: LA MULTI ANI!!! Tie si lui Tom!
Tipase si-mi daruise un tablou cu chipul meu si a lui Tom.
B: Mersi. La Multi Ani si tie! Tom, uite ce frumos e.
Schitase un zambet fals si se intoarse la chitara lui. Merg in camera cu hainele mele de spectacol si scot cadoul meu.
B: Uite-ti cadoul. Sper sa-ti placa.
I-l dau si vad cum incepe sa chitaie de bucurie.
A: Il iubesc.
G: Uite si cadoul meu.
A: Mersi mult baieti. Acum am si un colier cu mana lui Miriam.
G: Cum adica?
A: Tudi m-a dat o pereche de cercei la fel.
B: Inseara asta avem concert pe un bloc, iar dupa ce-l vm termina te voi prezenta. Bine?
A: Bine, dar pot sa port costumul cu dinozaur?
B: Sigur.
T: Pfff, copil de gradinita.
B: Tom! Iti lipesc scotch pe gura.
T: Frate nu inteleg ce te strofoci atata pentru asta. Ea nu e sora noastra.
B: Ash hai afara.
Am luat-o afara cu mine si am mai discutat pana se facuse 21:30. M-am imbracat cu niste blugi din piele mulati, un tricou negru cu Green Day, geaca din piele neagra si bocanci. Mi-am pus un inel pe tot degetul aratator, cateva lanturi, dupa mi-am aranjat parul, putin machiaj si gata. Cand ies o vad pe Ash in costumul de dinozaur, Tudi imbracat in negru doar nistr All Star albi, iar ceilalti era imbracati normal. Ajunsi la locul concertului, am facut incalzirea si am inceput concertul cu Kings off Suburbia. Fanii tipau de fericire si tipau ''Happy Birthday Kaulitzi''. Uneori mai ma uitam si la Ash, si era foarte fericita si sarea in sus. Si uite ca s-a terminat si concertul si trebuia sa fac si anuntul.
B: In seara asta de facut anunt foarte important. Stiu ca v-a fii foarte socant pentru voi, dar si pentru mine a fost. Sa nu o mai lungim mult, vreau sa v-o prezint pe Ash Kaulitz, sora noastra!
Merg spre ea si o iau de mana. Toti au ramas muti. Ii dau microfonul ca sa vorbeasca si ea.
A: H-hei.
Nimeni nu spuse nimic, doar Tom injura in barba. Cineva din public incepuse sa huiduie si sa tipe ''Huuu!! Cine mai e si asta? BUUU!!". Dupa au inceput toti. Ash incepuse sa planga si-mi dadu-se microfonul inapoi. Fugise spre Tudi, dar se impiedica de firul de la bassul lui Georg. El o ridica repede si plecase cu ea. Tom radea ca un idiot.
B: Cel care a inceput sa huiduie sa se ridice!
Din public se ridica o fata cu parul blond si o tona de machiaj.
B: Tu! Vin-o pe scena!
Paznici au urcat-o alaturi de mine, iar ea incepuse sa tipe si vroia sa ma imbratiseze, dar am dat-o deoparte.
B: De ce mi-ai huiduit sora?
F(fata): Nu credeam ca e sora voastra.
B: Eu cand am spus ca e sora noastra, tu ai crezut ca mint?
Daudu din umeri si lasa capul in jos.
B: Sa nu se mai intample.
Pleca iar noi am mers in backstage. Cand ma uit o vad pe Ash ghemuita in bratele lui Tudi si Georg. M-am aplecat si am luat-o in brate.
A: Fanii tai ma urasc.
Spune printre suspine.
B: Ba nu. Au crezut ca e o farsa. Mai vreai sa mergem pe scena?
A: Nu.
B: Te rog.
A: Mbine.
Am mers inapoi pe scena unde toti incepura sa strige.
B: Dinou, vreau sa va fac cunostinta cu sora mea. Si nu e vreo farsa.
I-am intins microfonul.
A: H-hei, sunt Ash.
T(toti): Ne pare rau ca te-am huiduit.
A: Nu-i nimic, sunt obisnuita. Sper sa ne intelegem.
B: Ai vrea sa cantam impreuna?
Ii soptesc eu, si da din cap nrgativ.
B: Cine vrea sa o auda pe sormea cantand sa spuna ''Eu''.
Toti au inceput sa tipe eu. I-am chemat pe baieti ca sa cantam un cantec.
B: Ce piesa vrei?
A: Geh.
Dupa ce am terminat si concertul am mers in club. Multe fete-fufe erau prezente si dansau pe mese si la bara. Intr-un colt era Clara care se tot freca de unu. Ii dau un ghiont lui Tom care era atent la bautura din pahar. Cand se uita fuge spre ea si ia de par.
T: Cum iti permiti sa te freci de asta? Parca eram impreuna!
C: Mi-am facut treaba, babe.
T: Ce treaba?
C: Te-am drogat ca sa fim impreuna si sa uiti cine esti pentru un timp. Am localizt-o pe mica fufa ca sa-i spun sefului unde se afla. De asta te comportai ca un porc cu ea.
B: Poftim?!
Tip spre ea si ii dau o palma puternica peste fata. O sa ramana semn.
B: Cine-i seful tau?Hei sper sa va placa si scuzati greselile. Cine-i seful fufei oare??? :>
Melodia am pus-o pentru ca o iubesc enorm. <3