Dimineata ma trezesc cu doua brate in jurul meu. Deschid ochii si o vad pe micuta mea surioara cum doarme. O sarut pe frunte si ma desprind usor din imbratisare. Cand ies pe hol il vad pe Georg cum sta sprijinit cu capul de varsu' si dormea. Imi iau o cafea de la un automat si o beau repede. Am atatea planuri azi cu sormea. Dar, Tom inca nu stie. Merg pana la doctor sa vad cand pot sa o externez.
D: Daca se simte bine azi poate pleca. Trebuie doar sa semnati fisele de externare.
B: Bine, multumesc.
Ies din birou si ma indrept spre salonul ei. Intru si inca o vad dormind.
B: Ash....trezeste-te.
A: Mhh.....hmmm...
B: Trezirea.
A: De ce?
B: E dimineata. Daca te simti mai bine poti pleca azi.
A: Serios?
B: Da acum hai trezeste-te si schimba-te cu ce ti-a luat Georg.
A: Mersi. Poti, te rog sa iesi ca sa ma schimb?
B: Sigur.
Ies pe hol si ii trezesc si pe restul. Georg avea niste cearcane cat China, iar Tudi ochii rosi. Ash iese imbracata cu niste blugi albastri mulati, un tricou larg negru cu un hanorac cu logoul trupei.
A: Gata.
Spuse si il saruta pe Tudi. Ma uit la Georg si vad ca se intristeaza. Am semnat fisele si am plecat din spital. Am sunat-o pe mama si i-am spus ca iesit. Tom nici nu m-a sunat, nici nu imi raspumde la mesaje. E cam ocupat cu noua iubita.
B: Deci azi vreau sa-mi petrec ziua cu surioara mra. Doar eu si ea. Tudi poti sa-l plimbi pe Pumba, iar tu Georg ia corectorul meu si acopera-ti cearcanele alea. Zici ca nu ai dormit de ani.
T: Ash vezi ca azi iti vine comanda.
A: Super, le pui tu pe toate la balcon?
T: Sigur.
A:Mersi.
Dupa ce toti plecara am mers la mine acasa sa ma schimb. Intram in vila imensa unde o sa locuim cu toti acum.
B: Daca vrei ceva, spune-mi doar.
A: Unde-i bucataria? Vreau sa-mi fac de mancare.
Am condus-o si am pus la cuptorul cu microunde o pizza congelata.
B: Eu ma duc sus sa ma schimb.
A: Bine, mersi.
B: Oricand.
Urc sus la mine in camera si-mi fac un dus. Ma imbrac cu niste blugi crem cu bretele si o camasa alba si iau adidasi cu talpa dubla. Imi pun lanturile si inele pe degete, imi fixez parul si sunt gata. Cobor jos unde o vad cum mananca si se uita la TV.
B:Dupa ce termi, putem pleca in oras.
A: Nu mai pot, mersi. Tu ai manacat?
B: Nu, dar nu imi este foame.
A: Ba o sa-ti fie. Ia o felie, nu vreau sa lesini.
B: Nu o sa lesin, stai linistita.
A: Am sa stau cand o sa mananci.
Mananc felia si ii vad un zambet victorios pe fata.
A: Si mai exact ce vom face azi?
B: Surpriza.
O imbratisez si parasim casa. Prima data vom merge intr-un Mall de unde ii voi lua o gramada de haine si multe alte chestii. Dupa vom merge intr.un parc de distractii, apoi la restaurantul meu preferat. Ajunsi la Mall prima data intram la incaltaminte. Trebuie sa poarte si altceva nu numai adidasi sau tenisi.
A: Ce facem aici?
B: Iti cumpar incaltaminte noua. Nu poti sa porti numai adidasi.
A: Nu vreau sa-ti cheltuiesti bani pe mine, si alta incaltaminte nu-mi plac.
B: O sa-ti placa. Uite, vezi botinele alea negre de acolo?
A: Mda, ce-s cu ele?
B: Vor fi ale tale.
A: Ba nu. Putem te rog sa plecam de aici.
B: Bine, dar doar pentru ca m-ai rugat.
A: Mersi mult.
Vine si ma imbratiseaza.
B: La ce magazin sa mergem acum?
A: La niciunul, ti-am spus ca nu vreau sa-ti cheltuiesti bani pe mine.
B: Estu surioara mea si trebuie sa am grija de tine. Acum hai la un magazin mai pe placul tau.
Am intrat in H&M si am cumparat o geaca de blug cu diferite modele pe ea, exact ca una de a mea, un plover larg negru cu o cruce intoarsa si un tricou cu un unicorn pe el. Am urcat sus si am lasat-o la inghetata in timp ce eu am cumparat un lantisor cu numele ei.
A: A fost chiar dragut azi. Si iti multumesc din suflet pentru cele luate. Te iubesc mult, dar nu trebuia.
B: Ba trebuia, acum am sa-l sun pe soferul meu sa vina sa ia cumparaturile si noi acum mergem intr-un parc de distractii.
Vad cum chitaie de bucurie si o iau in brate. Imediat ce iesim din Mall o multime de paparazzi vin si fac poze si pun alte intrebari idioate.
P: Domnule Kaulitz ea e iubita dumneavoastra? De cand sunteti impreuna? Credeti ca fani vor fii de acord cu ea?
Am ignorat lipitorile si am luat un taxi spre parc.
A: Ce ciudati sunt.
B: Stiu, exact ca lipitorile. Sper sa nu ne distruga ziua.
Ajunsi in parcul de distractii tipetele oamenilor si a copiilor era acompaniat de zgomotele masinariilor si a muzicii date la maxim. Prima data am dus-o in casa groazei dupa au urmat restul. Imainte sa plecam am luat 2 pahare mari cu bere si doua mere caramelizate.
A: A fost cea mai frumoasa zi din viata mea. Niciodata nu m-am dristat asa de bine, adica niciodata nu am fost asa. Multumesc.
B: Oricand. Acum mergem la restaurantul meu preferat.
In restaurant era linistit. Am mancat, mi-a spus mai multe despre ea, am povestit despre copilarie, in care eu am bocit la trecutul ei. Imi scot telefonul si vad ca 20:45 si niciun mesaj sau apel de la Tom. Frumos din partea lui. Dupa ce da peste o persoana, nici nu raspunde la apeluri sa vada daca mai traieste.
In drum spre apartamentul in care sta ea, adica cel a lui Georg, trecem printr-un parc parasit. Dupa copacul cel mare si gros se auzeau gemete si alte sunete de inmultire. Ash ma strangea de mana speriata. Il sun pe Tom. Clinchetul telefonului se auzise dupa copac dar nu raspunse. Mai sun o data si raspnde.
T: Ce vrei?spuse abea respirand.
B: Unde esti?
T: Fugeam de niste fani. Tu?
B: Bine, dupa ce termi de a te inmulti dupa copacul ala trebuie sa vorbim.
Spun si ii inchid. O linistesc spunandu-i ca e doar Tom care preda inmultirea la oameni.
A: In parc?
B: Ciudat.
Dupa copac aparu prea iubitul meu frate cu parul ciufulit si hainele botite. Mirosul de bautura era si el prezent. In spatele lui aparu una cu rochia sun fund, mulata cu prea mult sclipici, decolteul prea mare, iar fata ihhh. Prea mult machiaj si buzele alea,zici ca sunt o pompa de descfundat wc.
B: Hai, trebuie sa vorbim toti 3.
T: Asteapta-ma aici, babe, nu am terminat.spune si o saruta.
Mergem mai incolo de aia si incepem.
T: Ce vrei sa vorbim?
B: Dupa ce ai dat cu masina peste ea, nu raspunzi la niciun mesaj sau apel de la mine, sau sa ma suni tu sa vezi daca mai traieste, nu stiu despre ce ai vrea sa vorbim?
T: Calm fratioare.
B: Sunt calm! Eu...adica Ash vrea sa-ti spuna ceva important.
Ma uit la ea cum sta speriata, dar isi reveni.
A: Am sa fiu directa. Stiu ca e ciudat dar noi trei...suntem frati.
T: Poftim?! Dupa ce Bill te duce peste tot unde ai vrut, iti cumpara un lantisor cu numele tau, ai profitat de el toata ziua, spui ca suntem frati?! De unde dracu ai mai scoso? Vrei doar sa profiti de mine si de fratele meu, impreuna cu faima noastra. Curva nenorocita ce esti, las' ca te cunosc eu
Am ramas mut. Nu stiam ce sa mai spun. Ash tremura langa mine si plangea. Cand vroiam sa spun ceva Tom........××××××××××××××××××××××××
Hei, aliens sper sa va placa ce rahat am scris. Scuzati greselile de scriere. Va iubesc mult de tot. Ati avut o zi buna? Ca eu nu.....
TOKIO HOTEL FOREVER!!!
Iubiti TOKIO HOTEL!
Aliens forever! ו×