Dimineata ma trezesc din cauza telefonului. Il iau de sub perna si vad ca e seful.
B: Da.
S: Ce sunt cu pozele alea din bar cu fata aia??
B: Fata aia e sora ma si a lui Tom.
S: Nu-mi pasa ce e, va strica imaginea si vreau sa dispara.
B: Esti nebun. E sora noastra cum ai vrea sa dispara?
S: Nu-mi pasa nu vreau sa mai fie prin preajma voastra.
B: Uite, mie nu-mi pasa ce spui tu. Facem si un test de ala si ai sa vezi ca e sora noastra.
S: Mbine, vezi ca trebuie sa mergi maine cu fratitu si aia la "Buna dimineata Germania''.
B: Ash o chema. Trimite-mi prin mesaj la cat trebuie sa merg.
I-am imchis telefonul si m-am trantit inapoi pe perna sperand sa adorm. Ma fataiam intruna si nu am mai adormit. Mi-am rutina de dimineata, m-am imbracat cu niate blugi negri mulati, un tricou cu Batman si hanoracul gri peste. Am coborat in bucatarie unde o vad pe mama pregatind micul de jun.
B: Neata. Ce pregatesti?
S: Neata pui. Clatite americane cu gem de capsune si Nuttela.
B: Bun bun.
S: Du-te si vezi ce fac fratii tai.
Am incuviintat din cap si am mers'prima data la Tom. Cand ma uit pe canapea, dobitocul nu-i. Urc repede sus la prima baie. Deschid usa si-l vad cum vomita. Il las in treaba lui si merg la Ash. Intru in camera si o vad pe Ash doar in lenjerie.
A: Aaaa!!! Iesi naibii!!
Inchid usa si merg inapoi in bucatarie.
B: Tom era in baie, iar Ash era in lenjerie.
S: Ai intrat peste ea?
B: D-nu.
S: Esti nesimtit.
B: Sunt fratele ei,nu un violator.
S: Tot nu ai voie. Acum cheama-i pe toti la masa.
B: LA MASA!!!
S: Unde te crezi?
B: Acasa.
De sus coboara Gustav, Georg, Tudi si Ash, iar Tom se taraia pe scari.
Dupa ce terminam de mancat restul pleaca sus, iar Tom, eu si Ash ramanem cu mama in bucatarie.
S: Tom...cat de nesabuit si idiot ai fost incat sa dai in sora ta!
A: Doamna...mama Tom nu a vrut sa dea in mine. A fist drogat si de aceea s-a purtat asa. Te rog sa nu te superi pe el.
T: Ash, lasa.
S: Si tu, Bill.
B: Eu ce am mai facut?
S: De ce ai lasat-o pe mainile lui fratitu intr-un club. Stii ce ca nu are nimc in capul ala.
B: Imi pare rau.
S: Bine. Gata sedinta.
A: Eu...mmm..aaa..
S: Spune draga.
A: Eu am inca numele Hauser.
S: O doamne trebuie sa-ti trec numele adevarat in certificat. Copii fiti cuminti eu ma ocup de acte.
B: Pa mama.
Dupa ce pleca am mers la mine in camera sa verific telefonul. Trebuie sa mergem la televiziunea aia la 09:30. M-am asezat pe pat cu leptopul in fata si am inceput sa compun o noua meldoie. Un ciocanit usor se auzi.
B: Care e?
A: E-eu.
B: Intra.
Se apropie de mine si se aseaza usor pe pat.
B: Ce s-a intamplat?
A: Am gasit um bilet la usa dupa ce a plecat mama.
B: Si ce scrie?
A: Uita-te.
Imi intinsese foaia si am deschis-o.
'' O vreau pe Ash inapoi la mine, daca nu o iau cu forta. Cu drag tatal vostru.''
Nu dinou. Am luat-o in brate.
B: Totul o sa fie bine.
A: B-bine.
B: Tu nu mergi la scoala sau la un serivici?
A: O doamne, scoala si cafeneau. Poti sa ma duci cu masina la scoala?
B: Sigur la cat scapi?
A: Te sun eu. Tudi imbracate mergem la puscarie!
Fugise din camera iar eu am coborat jos. Tropote se auzeau pe scari si cand ma uit ii vad pe cei doi imbracati in negru doar ghiozdanele lor erau gri.
Ajunsi la scoala am observat cum toti au inceput sa rada de sormea si am iesit din masina.
B: Alta treaba mu aveti!
Ochii tuturor au fost atintite asupra mea. Fufele incepeau sa dea din plete si sa-si fluture genele false. Un grup se formase in jurul meu si ma atingeau. Scarbit le dau labele jos de pe mine si ma indreptam spre Ash si Tudi. I-am dus in clasa dupa am plecat grabit de acolo.
×Ash pov.×
Dupa ce Bill plecase fufele se adunara in jurul banicii mele.
- Cum de tu ai parte de toti baietii frumosi si sexosi si noi nu? Ia spune-ne cine era tipul de adineauri care te aduse-se in clasa?
Nu le-am raspuns si mi-am pus castile in ureci. Melofia Snuff de la Slipknot rasuna in urechile mele in timp de adunatura palavragia. Tudi le fugarise dupa intra si profa.
Orele au decurs calumea, nimeni nu s-a mai luat de noi. Wow, trebuie notat in telefon. Tudi plecase acasa, iar eu am trecut pe la cafenea.
A: A dat domnu. Ce s-a intamplat?
A: Nimic.
A: Ash...
A: Bine am sa-ti spun, dar vreau o ciocolata calda cu bezele si o capsuna, te rog?
A: Sigur.
In timp ce-i povesteam a aparut si Max.
M: Buna Ash..fratioare.
A: Hei, ce te aduce pe aici?
M: Vreau o cafea.
Andy se ridica de la masa si se intoarse cu cafeaua. Am mai discutat, iar Max se tot holba la mine si-mi facea cu ochiul. Intoarsa acasa ii vad pe cei doi nebuni certanduse pe o sticla de sampanie. Ma apropii de ei si incep sa trag si eu de ea.
A: Dati drumu ma!
T: E sampania mea de la o fana!
B: Scria Bill pe ea!
T: Scria..hehe.
Am zgaltaito prea mult, oar tobul zburase in frunea mea si sampania se scurgea din parul meu.
B: Opa..sti ce Tom? Ai avut dreptate.
A: Ma duc sa fac un dus.
Urc repede in camera si-l vad pe dino cu-n pahar de bautura in mana. Ce naiba? Iau repede paharul pe jumatate gol si-l arunc in ghiveciul cu flori.
A: Ce ai de bei?
T: N-nimic.Inca traiesc ma, din pacate. Scuze pentru tot, dar am avut probleme...prea multe. Daca ma intelegei Seba..;((. Bine. Va iubesc enorm de mult. RIP Vadim Tudor. M-am trezit si eu acum, cand nenea deja e in ceruri.Noapte buna.
×Aliens forever!
× Tokio Hotel forever!