7.

328 22 3
                                    

Dimineața mă trezesc din cauza unor ințepături pe spate. Mă întorc cu fața în sus și îi vad pe cei 4 fantastici în jurul patului meu. Ce dracu fac ăștia aici?...ritualuri? Mă uit la ceas să văd cât e ora...și e 04:30?!?! Sper sa aibă un motiv bun întemeiat de m-au trezit...că dacă nu, îi rad pe fiecare în cap.

T:De ce mama Narniei m-ați trezit la ora asta?!?!

G:Ne pare rău, dar trebuie să-ți spune-m ceva important.

T:Mai repede.

G:Vreau ca tu să știi ca noua, chiar și mie, ne pare rău pentru tot ce ți-am facut...deci...

T: Studioul nostru a ars.

T: Îmi pare rău, și m-ai trezit doar ca să-mi spui asta?

B:Nu. Am vorbit cu Corey despre incident... Și a spus că putem folosi casa pe post de studio.

T:Ok...acum vreau sa dorm plecați.

T: V-a trebui să folosim și camera ta, ca să-și pună Gustav tobele  să repete.

T:Vă bateți joc de mine? Și unde am sa mai locuiesc eu pana vă găsiți voi un nou studio?

G:În apartamentul meu.

T:Și unde e?

G:La o ora de aici. Și te rog să nu-l distrugi.

T:Am să văd. Și cam cât durează să vă găsiți alt studio?

B: Depinde.... Era un depozit gol la cateva străzi distanta de la studioul nostru, dar a fost cumparat. Și....o să-l iei și pe Pumba cu tine, ca să nu mă distraga când înregistrez pentru noul album. Am să-ți dau tot ce îti trebuie pentru el.

T: Binee...

B: Ești un dulce.

T: Vai mersi....câte fac pentru voi. Dar mă mut cu o condiție.

G: Ce condiție?

T: În câteva luni e ziua de naștere a dinozaurului meu, și o sa veniți și voi. Bine?

G: Când e ?

T: 1 septembrie.

T/B:Atunci e și ziua noastra.

T:Eu m-am gândit ca să mergem toți într-un club. La fete .

T:-Bine bine...plecați să nu o treziți pe Ash.

După ce au plecat toți am încercat să adorm înapoi, dar am eșuat. M-am uitat la Ash cum doarme și am văzut că plângea în somn. Am îmbrățișat-o ca să se linișteasca și a funcționat. După am început să-mi fac bagajul.  Dacă mă mut împreuna cu Ash am să dau o fugă până la ea acasă să-i iau și ei hainele. I-am lăsat un bilet ca merg la bibliotecă și să nu deschida nimănui că toți cei din casă au cheile de la ușă. Băieți sunt în cautarea unui nou studio, deci nu o să-i facă nimic. M-am schimbat repede în blugii negri, hanoracul cu semnul Decepticonilor, bocanci fără șireturi și un fes gri. Am luat cheile, telefonul  și am plecat.

Ajuns acolo mă uitam prin spărtura din geam să văd dacă e cineva la parter. Nu-i nimeni. Intru  și văd că totul a rămas la fel, numai canapeaua si un dulap erau răsturnate. Am urcat la primul etaj și căutam camera ei. Am observat o ușă cu diferite fotografii și abțibilduri. Am deschis ușor ușa și un miros de mentă amestecat cu puțin alcool și fum de țigară îmi invada nările. Camera ei e distrusă. Mi-am dat deama cine o distruse și am inceput să-i pun hainele si papucii în bagaje. După ce am terminat mă uitam prin camera sa văd ce mai trebuie luat. Am luat posterele și pozele de pe pereți, caietele si mapele de sub pat împreuna cu o mică cutiuță pe care scria " PENTRU URGENȚE", figurinele cu diferiți eroi sau persoanje din filme și un dinozaur îmbracat in Batman. Aveam multe bagaje și nu le puteam căra pe toate, așa că am sunat un taxi. Am coborât jos cu toate și ma uitam în jurul meu la toate stricăciunile. Omul ăsta chiar are probleme mintale grave. O fotografie înrămata era pe jos spartă. Am ridicat-o și am văzut că era o poză de " familie'. În dreapta era o femeie îmbracată ca una de pe centură și cu un zămbet tămp, în stanga era un bărbat îmbrăcat în costum care avea o fată foarte cunoscută mie, în mijloc era 2 fetițe. Prima era îmbracată ca măsa, Miranda, iar a doua era in negru si trista, Ash. Taximetristul a claxonat și am plecat din casa groazei, nu înainte să iau și fotografia cu mine.

Ajuns acasă las bagajele l-a parter și urc în camera mea. Cânf intru o văd pe Ash stând in colțul camerei plângând.

T: Hei hei. Ce s-a întâmplat? De ce plângi??

A: E-el...a fost a-aici...

T: Nenorocitu. Ti-a făcut ceva?

A:  Nimic. Vecinul de alături l-a alungat. Ciudat era că semana cu Till.

T: Acel Till din Rammstein?

A: Da...dar numai de artiști mi-e capul plin.

T: Și mie, dar, Till e chiar vecinul meu.

A: Nu serios?! Nu mă minții.

T: Nu te mint. E chiar el.

A: Cât de super. Mereu am vrut să-l întâlnesc. Pot...adică...vrei sau poți să fac cunostința cu el??? Te roogg.

T: Sigur,dar după trebuie să ne mutăm în apartamentul vărului meu.

A: Mersi mersi mersi!!! Te iubesc mult. S-a întamplat ceva de ne mutăm?

T: Și eu te iubesc, mai mult decât tu pe mine, micul meu dinozaur. Și ne mutăm ca nenorocitul ălă să numai vină aici.






Hey....îmi pare sincer sincer rau ca nu am mai postat, am avut niste probleme. Eu va iubesc mult mult si vreau sa va multumesc ca imi cititi povestea asta. Daca aveti timp si vreti,desigur, sa trageti un ochi si la noua  mea poveste " The Box" sa-mi spume-ti parearea despre ea ca sa stiu daca o mai continui sau nu.  Urmatorul capitol am sal pun cat de repede pot. <3

Twins Kaulitz   Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum