A: Ce ai de bei?
T: N-nimic.
A: Cum nimic. Tu nu este betivan.
T: M-mama...
A: C-ce s-a intamplat?
T: Parintii mei au fost ucisi!
Cand am auzit un val de lacrimi mi-au invadat fata. I-am sarit in brate si am plans amandoi. Usa se auzise si pe ea intrase Bill.
B: De ce plangeti?
A: P-parinti lui Tudi a-au murit.
Am stat imbratisati cateva minute si dupa ne-am deaprins. Tudi plecase in baie sa se schimbe si eu am ramas cu Bill.
A: Vezi ca nu mi-ai mai dat hainele.
B: Sunt in cos, daca vrei ti le dau acum.
A: Nu mersi.
B: Am vorbit cu managerul si maine tu, eu si Tom mergem la Buna dimineata Germania.
A: De ce.
B: Pai acum toti isi pun intrebari cine esti si chestii de genu. Vom lamuri totul.
A: Trebuie sa ma imbrac in rochie sau fusta? Ca daca da nu mai merg nicaieri.
B: Ar trebuie, dar faci ce vrei.
A: Buun.
B: Eu si baietii mergem la studio sa mai inregistram ceva. Fiti cuminti.
A: Sunt mai matura ca tine.
B: Talk to the hand.
A: O sa vezi cum iti zboara mana pe geam dupa o sa vorbim noi.
B: Bine gata am plecat.
Insfarsit pace si liniste. Acum pot sa ma apuc de * bum* . Ce naiba? Ma indrept spre baie si cand deschid usa, vad un Tudi pe jos.
A: Aaa fuck! Ochii mei! Nu sti sa te ti pe picioare?
T: Am alunecat. Si ma doare piciorul.
A: Pune ceva pe tine si dupa ma uit la piciorul tau.
M-am intora in camera si m-am trantit pe pat.
T: Cred ca-i rupt sau ceva, ca nu pot merge.
A: Vezi daca bei ca nesimtitu' si mai dai si apa pe gresie cand faci baie mai rau ca un copil.
T: Na, da uita-te la el.
A: Bine, intinde-te.
T: Ohoho actiune.
A: Nu fi porc, ca-ti rup si-o mana.
T: Gata fato. Ce te infierbinti asa?
Iau o perna de pe pat si incep sa dau in el. Dau si dau si el rade ca prostu. Prea multa nesimtire ma.
T: Gata! Nu mai pot.
A: Eu una nu mai ma uit la piciorul tau.
T: Te rogg!!!
A:...
T: TE ROG EU MULT DIN SUFLETEL!!
A: Bine.
Isi ridica piciorul si observ ca e vanat si umflat. Iau trusa de prim ajutor si putina gheata. Ii infasor gheata cu materialul alb(care am uitat cum se cheama :)) ) peste problema si strang.
T: Mersi.
A: Ok. Azi suntem singuri acasa. Ce vrei sa facem?
T: Sa ne uitam la un film ceva.
A: Ai grija cum cobori ca merg pana la magazin sa iau popcorn.
Am fugit repede la un magazin si am luat tot ce trebuie. Cand sunt aproape de casa observ o dubita neagra cum trece in goana din fata porti. Fug repede in casa si-l vad pe Tudi cum se chinuia sa-l prinda pe Pumba.
A: Ba tu esti anormal.
T: Da ce am facut?
A: Ai piciorul rupt, cred, si tu alergi dupa caine.
T: Pumba ma face sa uit.
A: Da bine. Ce era cu dubita din fata?
T: Ce dubita?
A: Era o dubita neagra in fata porti si cand am ajuns eu a plecat.
T: Ciudat. Mi-ai luat jeleuri?
A: Da. La ce ne uitam?
T: Cronicile din Narnia.
A: Da l-am vazut.
T: Eu nu.
A: Bine ne uitam la ce vrei, doar pentru ca esti bolnavior, saracutu'.
T: Yeyy.
*Dimineata*
B: Ash...Ash..trezirea.
A: Mhmm.
Mi-am trezit amortita toata. Ma intind putin si-mi fac rutina de dimineata. Ma imbrac cu niste blugi negri mulati, un tricou negru cu um craniu si un hanorac albastru. Imi pun ghetele negre, telefonul cu casti in buzunare si gata. Cobor jos in bucatarie unde.i vad pe toti mancand.
S: Gata pui. Oficial esti fiica mea.
A: Deci ma numesc Ashley Kaulitz?
S: Da.
A: Ce dragut, te iubesc.
S: Si eu te iubesc, acum mananca ca sa ajungeti la timp.
A: Unde-i Tudi?
S: L-au dus baieti in camera si sforaie.
A: Pici..
S: Nu-ti face griji il duc eu la spital in legatura cu piciorul.
A: Bine.
Dupa ce am mancat am pornit toti 3 sper emisiune. Ajunsi acolo emotiile au aparut si ele. De ce? Nu stiu. Poate e frica de a nu ma face de ras sau a fi judecata. Degetele mele acum se tot framantau si au atras atentia lui Tom.
T: Stai linistita, nu te mananca nimeni.
A: Daca spui tu, bine.
B: Ai gasit un loc de parcare sofer?
S: Da, dar e putin mai departe.
B: Bine ca la-i gasit.
Am intrat in emisiune unde toate privirile au fost tinte asupra mea. Doamne, simt ca voi lesina in orice moment.
P(prezentator): Buna dimineata Germania. Eu sunt Wamsider Slaizer si astazi ii avem in emisiune pe faimosi gemeni Kaulitz, si o frumoasa domnisoara. Cum te numesti draga?
A: Ashley, dar prefer Ash.
W: Frumos nume. Si spunene despre tine.
A: Pa nu sunt prea mult. Iubesc arta in special sa desenez, citesc multe carti, iubesc sa ascult rock in special trupa fratilor mei.
W: Fratii tai? Am auzit multe barfe despre voi, dar nu credeam. Poti sa ne spui deapre regasirea asta?
A: Pai eu...eu..
B: Este un subiect mai sensibil si nu dam tot din casa, imi pare rau.
W: Nu-i nimic. Deci cam atat pentru azi. La revedere.
Am fugit repede din platou afara. Mi se paruse ca vad dinou dubita dar am foat distrasa de o multime de fani.
T: Astepta-ne si pe noi, dam cateva autografe si plecam.
A: Stati si dati, merg inainte.
Am plecat din inghesuiala aia si am mers spre masina. Deodata am auzit un motor puternic nu departe de mine si niste roti luand-o la goana. Am avut timp suficient sa ma intorc si sa vad o dubita neagra indreptandu-se foarte repede spre...mine.
Nu am putut sa ma misc. Impactul a avut loc. Si a fost puternic.
*After a while*
Viata omului este o insusire de alegeri... Da sau Nu, sus sau jos.
'' Isi pierde cunostinta! Aduceti targa!''.
Si mai sunt si alegerile cu adevarat importante. Sa iubesti sau sa urasti. Sa fii erou sau un las. Sa lupti sau sa cedezi.
'' Face atop cardiac! Aduceti aparatele!''
Sa traiesti...sau sa mori.Pam pam pam. :) O dat sfantu' snital ca am pus un capitol, nu prea fericit dar mna. Sper sa va placa. Lasati-mi va rog mult un comentariu cu ce carte sa o continui si care sa o sterg.
× Tokio Hotel forever×
×Aliens forever×
×Traieste-ti clipa×