Gözüme gelen ışık ve kafamın iyice sarsılmasıyla gözlerimi açtım. Sahi hangi ara uyumuştum ki ?? Haa hatırladım annem ölmüştü ve başka kardeşim ablam yada bi akrabam olmadığı için babamın yanına dönüyordum.
Annem ve babam ben çok küçükken ayrılmışlardı nedeninin geçinemediklerini öğrenmiştim babam zaten beni pek sevmezdi ve bu yüzden 16 yaşıma yani annem ölene kadar birbirimizle görüşmedik. Şimdi ise bütün eşyalarımı almış son kez daha annemle yaşadığım şehire baktıktan sonra otobüse binmiştim ve şimdi babamın yanına istanbul'a gidiyordum. O sadece biyolojikti benim için ve birbirimizdende hoşlanmıyorduk.
Ağlamaktan uyuya kalmıştım ve yeni uyanmanın verdiği sersemlikle bi kez daha saate baktım. 11:00'dı iyice yayıldığım yerden kalktım ve muavine bakarak.
"Varmamıza ne kadar kaldı ??" Dedim.
"Şehir içindeyiz yarım saate varırız küçük hanımefendi."
Demesiyle zoraki hafifçe gülümsedim. Demek onca yıl sonra karşıma çıkıyordu napıcaktım şimdi ?? Koşup boynuna mı sarılacaktım ?? Aslaa!! Annemin ölümü ona karşı öfkemi azaltmıyordu hele beni yanına alışı daha da çok sinirlendiriyordu. Sahi niye yapıyordu bunu ki ?? Daha çok sinirlendirmek için mi yoksa kendi çıkarları mı vardı ?? Çok merak ediyordum gerçi.
"Sayın yolcular gelmiş bulunuyoruz."
Muavinden gelen sesle düşüncelerimden arındım. Yavaşça başımı cama doğru kaldırdım ve dışarıya baktım. Sonunda gelmiştik işte bundan sonraki ömrümün başlangıcı da şu an dı içimi bi kez daha çektim ve ağır hareketlerle toparlanıp ayağa kalktım. Çabuk hazırlanıp o adamı erkenden görmeyi istemiyordum. Yavaş adımlarla otobüsten indim ve bagaja yöneldim. Son olarak bavulumuda aldıktan sonra arkamı döndüm. Biraz etrafa bakındım onu yani babamı göremedim. Nasıl hatırladığımı sorarsanız fotoğraflardan tanıyorum. İçeriye doğru yavaş adımlarla yürüdüm ve etrafa bakındım.
Birinin koluma hafifçe dokunmasıyla arkamı yavaşça döndüm.
"Kızım??"
"Baba."
***********************************
Selam canlaarrr bu benim ilk kitabım ve ilk yazarlığım umarım beğenirsiniz. Bu geçiş bölümü gibi olduğu için burda bitiriyorum umarım güzel bi kitap olur..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI GERÇEK
Teen Fiction"Annem ve babam ben çok küçükken geçinemedikleri için ayrılmışlar. 16 yaşıma kadar annemin yanında büyüdüm ama bir kaç gün önce annem vefat etti çok akrabamız da olmadığı için babamın yanına taşınmak zorunda kaldım. Babam beni pek sevmez. Bende onu...