İste oradaydı tam karşımda. Gözlerimin içine bakarak 'kızım' demişti. Sahi ne kadarda yapmacık durdu ağzında öyle?? Birde baba mı demiştim ben o gereksize. Annelerin kötü bi kelime kullanınca 'ağzına acı biber sürerim bak hee' tehdidini uygulamak istiyordum kendime.
Bi anda sarılmaya yeltenince,
"Ne yani cidden mi ?? Bunca yıl yanımda olmadın beni doğru düzgün sevmedin bana bakmadın bile böyle kolayca sana sarılacağımı mı sanıyorsun??" Dedim ve onu ittirerek benden uzaklaştırdım.
"Ama kızım..."
"Ama ne baba?? Bunca yıl yanımda olmuyosun annemi kaybedince bi anda aklına geliyorum ve beni ilk gördüğünde sarılmaya yelteniyosun?? Sana demeyi bile yakıştıramadığım o kelime ne kadar komik duruyo bi bilsen."
Derken gözümden bi iki damla yaş süzülmesine izin verdim. Artık eskisi kadar güçlü değildim ve beni toparlayacak bi annem yoktu. Gereksize dönerek,
"Başka bişey yoksa artık gidelim." Dedim.
Yavaşça başını olumlu anlamda salladı ve valizimi alarak yürümeye koyuldu. En sonunda beyaz bi mercedes in kapılarını açtı ve bavulumu alarak bagaja koydu.
Önce arkaya mı otursam öne mi diye ikilemde kalsam da umursamayarak ön koltuğun kapısını açıp oturdum. O da gelip sürücü koltuğuna oturduktan sonra bana dönüp hafifçe gülümsedi ve arabayı çalıştırdı.
Araba sonunda beyaz ve büyük bi villanın önünde durduğunda etrafa göz gezdirdim. Bu beyaz evin dışardan görüntüsünden bile bahçesinin ve içerisinin büyük olduğunu anladım neredeyse her camın önünde küçük saksılar vardı ve saksıların içinde rengarenk çiçekler bulunuyordu. Belime gelen demir kapıyı geçtikten sonra çimlerin arasından evin kapısına doğru serili taşlar adete birbirleriyle uyum için yarışıyorlardı bahçede ise renkli ve canlı bir çok çiçek vardı. Anlaşılan bahçivan vardı ve bahçeye gayet iyi bakıyordu.
"Geçmeyecek misin? "
Dediğinde başımı olumlu anlamda sallayarak içeri yöneldim. Evin kapısına giden yolu takip ettikten sonra bi kaç adım merdivenleri çıktım ve kapıya ulaştım. Babam kapıyı bi kaç kez tıklattıktan sonra kapı kahverengi saçlı, boncuk gibi gözleri olan 40 lı yaşlarında bi kadın tarafından açıldı. Babam kadını işaret ederek,
"Bu evimizin yardımcısı Seda hanım. Buda kızım kumsal kaya."
Son olarak benide eliyle gösterince gülümsedi ve iceriye doğru bi adım attı kadın bana bakıp,
"Tanıştığıma memnun oldum kumsalcım.ben zaten geleceğinin haberini önceden almıştım umarım beni sevebilirsin. Bi sorunun olursa bana bildirebilirsin."
O kadar kibar ve narin konuşmustu ki kendimi zorlayarak ufak bi tebessüm ettim ve,
"Bende tanıştığıma memnun oldum teşekkür ederim. "
Diyerek içeri yöneldim. Etrafı şu an inceleyemezdim çok yorgundum ama yeterince büyük bi salonu vardı ve L koltuk salonun ortasına doğru konumlandırılmıştı. Karşısında bi televizyon vardı. Daha fazla incelemeyerek babama döndüm ve,
"Sakıncası olmazsa odam ne tarafta?"
"Sakıncası olmaz ama yemek yedikten sonra çık istersen hem bazı şeyler hakkında konuşalım??"
"Peki."
Dedim ve masaya yöneldim yemekler hazırdı. Sadece yemek düşüyordu bana.
Bir kaç şey yedikten sonra tam kalkıyordum ki,
"Kumsalcım, ben senin okul kaydını buradaki bir özel okula aldırdım zaman kaybetmeden derslerine başlamanı istiyorum.Okul kıyafetlerin dolabında umarım bedenleri uyar."
"Aslında okul kaldıracak halim yok ama tamam izninizle ben kalkıyorum."
"Odan üst kattan ikinci oda"
"Teşekkür ederim"
Dedim ve üst kata çıktım. Kıyafetlerimi yerleştirecek halim yoktu hemen uyuyacaktım.
Merdivenleri çıktıktan sonra 2. Odanın kapısını açtım evet doğru oda. Çünkü tam bir kız için dizayn edilmiş genellikle toz pembenin hakim olduğu odada çift kişilik bi yatak, çalışma masası, makyaj masası, dolap, boydan bi ayna ve bi kapı vardı. Yatağın başlığı adeta bi prenses tacını andırıyordu ve üzerine serili örtü tam uygun olmuştu. Yatak başlığı ve boydan ayna şimdilik en sevdiklerim olacaktı.
Kapının olduğu yere yöneldim ve açtım. Karşımda banyo vardı. Odamın içinde banyo cidden harika çünkü evin içinde bornozla birinin beni görmesini istemem.
Kapıyı kapatıp dolabın kapağını açtım siyah pileli bi etek ve mavinin ana renk olduğu kollarında siyah şerit olan bi lacos la karşılaştım demek bunlar okul kiyafetlerim.
Elime alıp hemen denedim üzerime tam olmuştu aynamın karşısına geçip kendime baktım ve,
"Görelim bakalım nasıl bi okulmuşsun"
Diyerek hafif tebessüm ettim.
***********************************
Veee sonn umarım beğenirsiniz daha ilk kitabım olduğu için hatalarım olabilir varsa özür dilerim iyi günlerr ^-^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI GERÇEK
Teen Fiction"Annem ve babam ben çok küçükken geçinemedikleri için ayrılmışlar. 16 yaşıma kadar annemin yanında büyüdüm ama bir kaç gün önce annem vefat etti çok akrabamız da olmadığı için babamın yanına taşınmak zorunda kaldım. Babam beni pek sevmez. Bende onu...