Χρηστος και Πεγκη!

44 2 0
                                    

Φτασαμε στο σχολειο κατεβηκα απο την μηχανυ του Χρηστου τον ευχαριστησα τον φιλησα στο μαγουλο και εφυγα ...Αυτος λογηκα κλειδωσε την μηχανυ του και θα πηγε στην παρεα του!
Επειτελους βρηκα την Βιβιαν! Παω κοντα της την χερεταω και καθομαστε σε ενα παγκακη και τα λεμε
Βιβιαν -Καλημερα κουκλητσα!πως και ειρθες νωρις σημερα? Δεν μας εχεις σηνιθειση με τετοια!Σηνυθως αργης διοτη πλακωνεις τα μαξιλαρια!
Γελασαμε και αρχηζω να της λεω αυτα με τον Χρηστο και τι ενιωσα οταν τον ακουμπησα
εγω-Μια μια η ερωτησεις βρε Βιβ
(ετσι μου αρεσει μα την λεω)...λοιπον με εφεραι κ Χρηστος σημερα με την μηχανυ του!
Βιβιαν-τι?? το νουμερο 2 απο τους playboy του σχολειου?....
Εγω-Το νουμερο 2?
Βιβιαν-Ναι ..γτ το νουμερο 1 ειναι ο θεος μας ο Αλκης με 200 γυναικες περση vs τον Χρηστο με 178 γυναικες περσυ! φετος λενε οτι θα προσπαθησουν να παραμηνουν σε σχεση!!! και λενε οτι θα γινουν "Καλη"!!
Εγω-Τιι? Μα γτ δεν μου το ειπες ποιο νωρις?
βιβ-γιατι να στο πω ποιο νωρις?
εγω-Μιπως οτι ο Χρηστος θα κανει τον "Καλο" για να τα φτιαξει μαζη μου?
Βιβ-Ωχχ ναι!! Αλλα αφου εσενα δεν σου αρεσει ουτε ο Αλκης ουτε ο Χρηστος! Η μιπως ;-)...?
εγω-ΟΧΙΙ ΒΙΒ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΚΚΟ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ thx!!!
βιβ-.....
δεν προλαβε να ολοκληρωση αυτο που ηθελε να πει και χτυπεισε το κουδουνη!
εγω-Αστο βιβ θα τα πουμε μετα !
βιβ-Ο.κ τα λεμε!!!

ΜΕΡΙΑ ΧΡΗΣΤΟΣ

Φετος λεμε με τον Αλκη να κανουμε σχεση και οχι μαλακιες!! Εγω ηθελα απο την αρχη αλλα ο Αλκης ελεγε οτι η σχεσεις σε καταστρεφουν!! Εγω δεν τα πιστευω αυτα!!
Φετος εχω βαλει στο ματι την Πεγκη! Ειναι ενα πολυ καλο κοριτσι και της αξυζει ενας ανθρωπος με αρχες και να την αγαπαη αληθεινα! εμενα μου αρεσε απο περσυ!! Και για αυτο αφυσα να με νυκησι ο Αλκης στο στοιχημα !!Με οποια γυνεκα και να πηγενα παντα εβλεπα το αθοω της προσοπακη καθε μερα καθε λεπτο σκεφτομουν την φωνουλα της και το γελειο της!! δεν αντεχα αλλο κακ σκεφτηκανα σοβαρευτο μπας και καταθερω να ερθω ποιο κοντα με την Πεγκη!!Γιατι πιστευω οτι θα εχει σχηματιση λαθος ενυπωσει για μενα!!!!
Τεπσα..καθομουν και σκεφτομουν ολα αυτα και ειχα αφερεθει τοσο πολυ που δεν καταλαβα ποτε πιγα στα παιδια
Νικος-Ρε μαλακες ο Χρηστος τι επαθε και κοιταει σαν χανος το υπερπεραν?
Αλκης-Ερωτευτηκε!
Νικος-Ελα ρε με πιαν?
Αλκης -Συγουρα δεν θα μας πει!
Χρηστος-Αμμ...σρυ παιδια απλα αφερεθεικα....τι λεγαται?
Νικος-Να απο εδω ο Αλκης λεει οτι ερωτευτηκες!
Χρηστος- :-O ..εγω? ..οχι ρε πας καλα ρε βλακα? Ουτε καν! Απλα σκεφτομουν ποτε αλαξα τα λαδια στην μηχανυ!
Ευτηχως καπως τα μπαλωσα!!
Αλκης-Ααα αυτο ειναι!! Τον περασμενω μηνα!! Αμαν ρε μαλακα!!
Νικος-Κιομος εμεμα δεν με πυθεις Χρηστο!
Χρηστος-Αμα σου ρειξω καμια μπουνια τοτε θα σε πυθω?
Νικος-Οχι οχι νταξη μην τα περνεις δεν σου ειπα και τπτ κακκο!!Μην νευριαζεις!!
Αλκης-Ρε μαλακα Χρηστο μαζεψου γαμω!! Δςν το βλεπεις φοβατε! Τι στο διαλο επαθες?
Χρηστος -Τπτ ..απλα να σταματησει να λεει μαλακιες!
Αλκης-Σταματα και εσυ ..γαμω τον μπελα μου γαμω!!.....
Χτυπησε το κουδουνη και ειπαμε μαζι με τον Αλκη να κανουμε την τημει στην ταξη και να παμε για πρωτη μερα!!! ο Νικος παλυ παει καθε ωρα στην ταξη! πως τον κανουμε παρεα απορο!
Ανεβεναμε τα σκαλια και ο Νικος μαζι με τον Αλκη μιλαγανε!
εγω παλι μολις ειδα την Πεγκη πηγα κοντα της για να της μιλισω!!

Χρηστος-Γειαα Ξανθε αγγελε!
Μου αρεσει να την λεω ετσι
πεγκη-Γειαα νουμερο 2 playboy παιδι!
Μα καλ γτ με λεει ετσι!
Εγω- Γιατι με λες ετσι?
πεγκη-Γιατι εισαι!!
Εγω-Μαλλον δεν ξερεις!!
Πεγκη-Τι να ξερω?
εγω-Αστο τπτ καλη σου μερα! γεια

Της ειπα και εφυγα χορις να περημενο την απαντηση της!!!

Ειμαστεσ την ταξη!!
εγω καθομαι στο τελευτεω θρανιο μαζι με τον Αλκη και ο Νικος καθεται μπροστα ! Δυπλα μου ακριβως ειναι η Πεγκη μαζι με την Ελησα! ...
ειμαι στο φβ και καθομαι ...ετοιμος να βαρεσω καμια ενεση ειμαι!! Για να ξυπνησω!!
Η Πεγκη ειναι στο κινητο της και σε καπιων στελνω μηνυμα!!

ΣΤΟ ΦΒ ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΠΕΓΚΗ!

"ΠεγκηΣ"- Χρηστο τι επαθες πρην στης σκαλες και τι ηταν το τελευτεω που ειπες και εφυγες
"Χρηστακος Κ.. Αστα κολπα"-τπτ δεν επαθα ρε συ! Και τι ηταν το τελευτεω?
"ΠεγκηΣ"Ελεος ρε συ Χρηστο..τεσπα επειδη σε λιγο θα πρεπει να σηκωθο να λυσω τν ασκειση στο σπιτι μου ελα μετα το σχολειο !
"Χρηστακος Κ.. αστα κολπα"
Ο.κ θα ερθω .! Αλλα δεν θα υπαρχει ενταση!
διαβαστηκε στης 1:55 μμ
Βγηκε γαμωωω!! !!

Ευτιχως το κουδουνη ...Ναιιι...θα παω στο σπιτι της πεγκης ναιιιιι.....

Εβγενα εξω απο την ταξη και βλεπω τον Αλκη να με πλισιαζει

Αλκης-Περιμενε ρε!
εγω-τι θες παλι ρε?
Αλκης-τι επαθες ρε μαλακα τι εκανα?
εγω-Τπτ δςν εκανες απλα θελω να παω γρηγορα σπιτι μιυ διοτη εχω προπονηση!!
Αλκης-ο.κ! οταν τελειωσεις παρε τηλ! Θα βγουμε σημερα ετσι?
Χρηστος-Ναι!
Αλκης-ο.κκαλη προπονηση
εγω- thx bb..

του ειπα και βγηκα εξω στο σχολειο..ευτηχως δεν ειχε φυγη αλλα ειχε κατσι σε ενα παγκακη περιμενε το λεωφορειο για να φυγει!!

παω κοντα της!!

εγω-γειαα σου πεγκη!
πεγκη-Γεια...
εγω-Σηκω θα σε παω εγω σπιτι ετσι και αλιος και εγω εκει παω;-)
πεγκη-Συγουρα?
εγω-Ναι ναι δεν ακουω κουνεβεντα!! ξανθε αγγελε!!!!
Πεγκη-Παμε !!

Ετσι της επιασα το χερη και πιγεναμε χερη χερη ως την μηχανυ! Σαν ζεβγαρακια!




ΓΕΙΑΑ ΣΑςςς ΑΡΓΗΣΕ ΛΙΓΟ!!ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΑΙ ΗΜΟΥΝ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΤΕς ΓΥΡΙΣΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ! ΚΑΙ ΣΑΣ ΣΚΕΦΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΒΑΛΩ!!ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΘΑ ΒΑΖΩ ΣΗΝΕΧΕΙΑ!! ΣΑ ΛΑΤΡΕΥΩΩΩ!! ΣΥΦΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΟΡΘΩΓΡΑΦΗΚΑ!! :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 01, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

έρωτας η μίσος?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin