Allting var helt perfekt mellan mig å mamma under de 3 dagarna vi va tillsammans. Men sen blev hon tydligen "tvungen" att gå ut till krogen. Jag kunde inte göra så mycket mer än att säga att jag ville att hon skulle vara hemma men det lyssna hon inte på. Så det blev jag och dä gigantiska huset hemma själva.
Som tur va hade mamma satt in några miljoner på mitt konto så jag kunde klara mig ett tag. Så jag bestämde mig för att gå ner till djur affären och köpa mig en liten hund. Det fanns hur många som helst å söta va allihop så det va inte dä lättaste att välja vilken jag ville ha. Jag fortsatte in i butiken. Längst in i butiken låg en vit golden retriever valp. Hen (det får va en hen till jag bestämt vilket kön det ska va:)) låg där å kolla på mig så sött så det gick inte at motstå. Det kom fram en affärskvinna å fråga om jag behöver hjälp. Det ända jag ville veta vilket kön det va. Hon berätta att det va en kille. Jag kollade vidare i butiken för att kolla efter mat,koppel,pläd,skålar,godis,leksaker mm. Efter några timmar i djur affären kunde vi äntligen gå hemåt.
Jag sökte på kill hund namn på internet å fick fram massor med olika namn Zack, Atlas, Jack, Zicko va dem jag fastna för mest men efter mycket om och men döpte jag honom till Atlas.
Vi va hemma resten av dagen å bara myste å lekte och bara lära känna varandra. Jag hade äntligen fått en hund.
~Dagen efter~
Jag vakna av att någon slicka mig i ansiktet. Det va Atlas. Han stod på min mage med tungan ute å vifta på svansen. Det va bara att gå upp å ta en liten morgon promenad.
Under promenaden funderade jag mycket på vad jag skulle göra med mitt liv. Hade inga kompisar ingen farfar,en farmor som sitter inne på psyket,en mormor och morfar jag inte får träffa,en pappa som är alkoholist och en mamma som hemma de första dagarna jag kommit sedan går hon ut till krogen. Vad är jag har gjort som får mig att leva sådant helvetes liv? Är det ens vart att leva?
(Jag vet att kapitlen blir ganska korta men jag lovar att förlänga dem snart! Men tyckte ni om kapitlet? Hoppas ni gilla dä! Ha en bra dag så hörs vi! Puss)