Emmas perspektiv~
Morgonen där på vaknade jag med ett ryck...shit jag har försovit mig. Jag flög upp ur sängen och hoppade in i en 5 minuters dusch. Precis när jag hade stängt av duschen plingade det på dörren. Shit han är här...Jag linda in mig i en handduk och sprang ner till dörren och utanför stod han. Han med det blonda håret hans gröna ögon, och hans underbara leende.
"Hej,jag försov men kom in så kan du kolla på tv eller nåt"
"Haha okej det är lungt"
Oscar satte sig framför tv och och jag sprang upp och bytte om och sminka mig. Jag tog på mig ett par slitna jeans en stor tröja som jag stoppa ner lite i shortsen,ett skärp från LV,En brun röd väska och till sist smycken. Sminkningen vart lite finare ön vanligt med ögonskugga och röda läppar,i öronen blev det ett par stora örhängen. Jag kollade mig en extra gång i spegeln innan jag sprang ner till Oscar.
Oscars perspektiv~
Jag hörde hur hon kom ner springandes för trappan. Jag vände mig om och såg världens snyggaste tjej. Hennes blonda hår,blå/gröna,ögon och hennes kurviga kropp gör henne bara extra snygg.
Jag stängde av tv och och gick mot hallen där Emma stod på klädd och klar.
"Vad fin du är" sa jag och kolla henne i ögonen
"Tack verkligen du med" svara hon med ett leende och lite rodnad på kinderna.
Emmas perspektiv~
Klockan var 9 på morgonen. Jag och Oscar skulle ha en liten "kompis dejt" Vi gick till ett café där vi köpte frukost. Vi satt och pratade och hade det jätte trevligt. När vi ätit upp frukosten gick vi och shoppa på stan.
Jag va jätte nervös och och hade jätte ont i magen."Kan vi köpa nåt att dricka? Jag mår jätte dåligt"
"Aa...har det hänt nåt?"
"Nä inget"
"Jo snälla säg,jag vill hjälpa dig" Oscar tog mina händer och kolla djupt in i mina ögon..."jag lovar jag ska inte säga till nån, vill bara veta va det är så jag kan försöka hjälpa dig att må bra" Jag blev varm i hela kroppen och fick säkert en liten rodnad.
"Jag är rädd för att Alex ska komma...jag är rädd för att Foooers ska hata mig bara för att jag är med dig...jag är rädd för...ja typ allt"
"Varför är du rädd?"
"För att det ska hända nåt med er för att jag hänger med er och att Alex ska komma igen"
"Åh så får du verkligen inte tänka,du ska ha med dem personer som gör dig glad och lycklig! Du ska inte va med de personer som får dig att må dåligt och du ska INTE va med såna personer som du känner att du är tvingad till att va med för att det inte ska hända nåt med dem personerna du vill va med"
"Asså Oscar du är så himla underbar och vill tacka för att du finns" avslutade jag och krama om honom innan vi gick vidare och shoppa
Timmarna gick fort och det började bli dags att bege sig till Friends arena för att kolla på fotboll. Jag är väldigt intresserad av fotboll efter som jag spelar det själv. Sport i helheten är en del av mitt liv.
Matchen slutade 2-3 till Hammarby och vi gick från Friends till en strand där vi skulle fika och avsluta kvällen. Vi skratta och hade det helt underbart.
Jag kände hur han närmade sig...Han la handen om mitt huvud och kysste mina läppar mjukt...jag kysste tillbaka och kvällen blev genast 1000 ggr bättre❤
(Hoppas ni gillar kapitlet, vill ni att det ska vara mer dirty? Vad ska de handla mer om? Vad ska hända? Ni får jätte gärna komma med förslag och idéer på vad den ska handla om osv...Förlåt så jätte jätte mycket för att det tagit så lång tid innan detta kapitel kommit ut...men nu är det äntligen ute:)☺ vill ni att jag fortsätter med novellen? Om ni vill nå mig så finns jag på kik:mooaerik snap/twitter: moooaaeriks
Ha det bra så hörs vi puss)