Dagen efter konserten gick jag och Nicole ut på stan för att se om vi skulle träffa några som vi känner igen som vart på konserten. Hur som helst så gjorde vi oss i ordning oss sminka oss och bytte om. Sen gick vi ner till stan.
Solen lyste och himlen är naken och luften står helt still och temperaturen visar 25 grader.
När vi kom ner till stan hörde vi och såg massa tjejer som sprang och skrek. Jag och Nicole blev såklart väldigt nyfikna så vi sprang efter dem och låssades som att vi visste vad det va. När vi kom runt hörnet av ett köpcentrum såg vi 4 killar och en massa tjejer som stod runt dem och skrek. Vi gick närmre.
"OMG DET ÄR JU THE FOOO CONSPIRACY" skrek jag och Nicole kolla lite konstigt på mig som gillar One Direction mer och hon vet knappt inte vilka The Fooo är men eftersom jag pratar om dem 24/7 var det ganska svårt att inte veta vika det var.
Jag sprang ännu närmre folk massan och tog fram mobilen för att försöka kunna ta en vild med nån men det va ganska svårt för det va rätt så mycket folk. Men jag fick klämma mig i genom folkmassan och till slut stod jag vara nån meter framför dem och jag började skaka. Asså killarna är sååååå mycket snyggare i verkligheten och dem är liksom dödligt snygga på kort. Efter att en tjej tagit kort med Felix så gick jag fram till honom. Vi kramades pratade och tog lite bilder. Sen gick jag vidare till Oscar sen till Omar och sist blev det Olly. Killarna va riktigt trevliga.
Efter jag fått kramar,pussar och kort från killarna så gick jag till baka till Nicole. Men hon va ganska röd om kinderna och skakade lite när jag kom tillbaka så jag tog med henne fram till dem så hon oxå kunde få lite kärlek och bilder. Men då hade alla andra Foooers gått så det blev bara jag och Nicole med 4 underbar killar. Viner Nicole tyckte va pinsamt vilket inte jag gjorde. Så jag tvingade fram henne. Hon hade försökt att dölja att hon egentligen var en Foooer som hon lyckats bra med fram tills nu. Vi stod och och pratade med dem ett tag. Plötsligt frågade Felix om vi ville ta en fika med dem. Vi blev såklart väääääldigt chockade men oxå väldigt glada. Jag började känna av lite av min hjärnskakning så vi ta jade ja.
När vi kommit fram till ett café som såg väldigt mysigt och fint ut. Det va Omar som visade vägen eftersom han är dem enda som känner till Göteborg. Vi gick och beställde va vi skulle ha och satte oss vid ett bord. Vi satt och prata och skratta. När vi hade som roligast fick jag en klump i magen...vad faan gör han här?
( så nu får ni äntligen ett kapitel. Som jag sagt innan vissa delar är från mitt egna liv men det mesta är på hittat. Om ni inte vill att novellen ska handla om The Fooo så komentera så kke jag kan göra en som inte handlar om The Fooo och som är mer drama i.
Hoppas ni gilla kapitlet gilla gärna ich komentera vad jag kan göra bättre:) Ha det bra puss:))