kapitel~3

55 1 1
                                    

Jag vakna morgonen där på med ett ryck...jag kände ett hugg i ryggen och jag svettades det va tecken på ännu en hemsk mardröm. Jag luta mig fram och kolla klockan på mobilen 11:00 jag gjorde dä vanliga,sminka mig,åt frukost,klädde på mig,och gick ut med Atlas som va lika glad och busig som vanligt:-)

Senare samma kväll bestämde jag mig för att gå ut på fest. Jag lämna Atlas till ett hund dagis och gick tillbaka till huset och bytte om och sminka mig. Klädsel fick bli en svart klänning med volang i midjan och en stor V - ringning,skor blev ett par svarta med band och med en pinn klack. Sminkningen blev som vanligt men jag la till lite ögon skugga och rött läppstift. Sen var det dags att vandra ner till centrum.

Efter några minuter hittade jag en krog där jag gick in. Jag gick direkt till baren och köpte mig en jordgubbs cocktail. Jag gick in längre in där alla stod å dansa. Plötsligt kände jag en hand på min axel...jag hoppa till lite och vända mig försiktigt om. OMG va min första tanke. Jag stod säkert och glodde på honom i minuter. "Hej" sa han och jag avbröts i mitt tänkande. "Hej" svara jag nervöst. Vi stod å prata en stund. Han tog fram en lappa ur sin ficka och började skriva ner nåt sen gav han den till mig å sa "du kan ju ringa nån dag" han blinka med ena ögat, jag tog emot lappen och killen gick i väg.

Asså shit han va så jävla snygg han va. Han hade brunt hår,bruna ögon, hans leende va bara såååå snyggt hans kläder va snygga men inget jag ka märke till det ha hand leende som fick mig att smälta.

Jag gick hem från festen helt drömmande kan det verkligen va så att jag är kär?!

Dagen därpå gick jag till hund dagiset för att hämta min lilla bäbis. Atlas blev överlycklig när han såg mig, han kom springandes mot mig. Jag satte mig på huk och så kom han och hoppa upp i mitt knä och slicka mig i ansiktet och svansen fram å tillbaka. Jag betalade och jag och Atlas gick hem. När vi kom hem tog vi lite mat och sen gick vi på en promenad. Under promenaden ringde jag upp numret jag fick av killen på krogen.

Jag slog in numret och jag hörde en röst "Aa det är Alex" jag fick en klump i halsen men lyckades samma fram "Ja hej det är Emma vi träffades på krogen i går och du gav mig ditt nummer" åååååå gud vad pinsamt. Men Alex fortsatte att prata vidare med mig. Det kändes ganska skönt att få prata med nån. Promenaden gick snabbt och jag va redan hemma. Jag och Alex hade bestämt att vi skulle på "dejt" i morrn. Jag slängde mig i sängen och stängde sakta ögonen och jag somna.

(Hoppas ni gilla kapitlet:) såg ni på rockbjörnen? Dä jag gjorde jag haha det va skit bra! Nä men ska sova nu är skit trött sov gott alla puss)

En mardröm som blev sannOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz