Εισαγωγή - Φόρμα Συμπλήρωσης - "Ανταμοιβή"

2K 51 134
                                    

Εισαγωγή

Γειά σας!

Καλώς ήρθατε στο
Covers ¦ Little_sweet_ioli ©

Εδώ μπορείτε να μου ζητήσετε να σας φτιάξω εξώφυλλο (ή εξώφυλλα για να έχετε πολλές επιλογές) για το/α βιβλίο/α σας. Θα χαρώ πολύ εάν με εμπιστευτειτε.!

Για να μου ζητήσετε μπορείτε απλώς να γράψετε ένα σχόλιο με τα στοιχεία που θα χρειαστώ (τα οποία θα αναφερθουν πιο κάτω), ή να μου στείλετε προσωπικό μήνυμα σε περίπτωση που δεν θέλετε να δημοσιευθουν οι πληροφορίες σας στα σχόλια. Ωστόσο αν θέλετε να μου στείλετε προσωπικό μήνυμα σας εκληπαρω να γράψετε ένα σχόλιο και σε αυτό το κεφάλαιο (πχ 'θέλω κι εγώ εξώφυλλο') για να μην μπερδευομαι με τη σειρά προτεραιότητας.

Ελπίζω να σας αρέσουν!

Απλά να ενημερώσω πως σε ένα σημείο του εξωφυλλου θα υπάρχει το όνομα μου (για λόγους πνευματικών δικαιωμάτων) και για να 'ανταμειφθει' κατά κάποιο τρόπο ο κόπος μου.

Sos: Δεν Είμαι κάτοχος της ιδέας του βιβλίου εξωφυλλων. Δεν μου ανήκει η ιδέα ωστόσο μου ανήκουν τα εξώφυλλα.

!!!

Φόρμα συμπλήρωσης.

1) τίτλος ιστορίας.

2) όνομα συγγραφέα (αν θέλετε να αναγράφεται στο εξώφυλλο).

3) είδος βιβλίου.

4) λίγα λόγια για την ιστορία (μια μικρή περίληψη).

5) εάν θέλετε το εξώφυλλο σας να είναι έγχρωμο η ασπρόμαυρο.

7) θα υπάρξουν και κάποιες άλλες πληροφορίες που θα χρειαστώ. Αυτές θα σας τις ζητήσω σε προσωπικό μήνυμα. Θα με βοηθήσουν να φτιάξω αυτό που πραγματικά θα θέλατε. (πρόκειται για πληροφοριες σε σχέση με την υπόθεση, πρόσωπα κλπ)

8) αν θέλετε το εξώφυλλο σας να είναι απλό (πχ μια φωτογραφία ενός προσώπου μόνο) ή  πιο σύνθετο (κολλαζ, πολλές φωτογραφίες μαζί κλπ)

9) μια φράση του βιβλίου σας. Μου αρέσει η ιδέα του να γράφεται κάποια χαρακτηριστικη φράση της ιστορίας σας σε ένα μέρος του βιβλίο κυρίως για τα πιο απλά covers αλλά και για τα υπόλοιπα. Δηλαδή δώστε μου μια φράση του δικούς σας βιβλίου που να σας αρέσει και που θα γραφτεί πάνω στο εξώφυλλο.

Νομίζω αυτά θα χρειαστώ.
Φιλιά πολλά.
Θα εκτιμησω πολύ την κίνηση του να μου ζητήσετε! Και πάλι ευχαριστώ.

Περιμένω requests! ❤

Ανταμοιβή

Θα ήθελα να βάλετε το όνομα μου στην περιγραφή του βιβλίου σας. (πχ cover by @little_sweet_ioli)  προκειμένου να το δουν κι άλλα άτομα κι έτσι με με βοηθήσετε. Αυτό θα είναι η ανταμοιβή μου.

~~~~

Λίγα λόγια για το δικό μας εξώφυλλο.

Θα αλλάζει μάλλον κατά καιρούς ..

✔ ✔ ✔
Copyright
Little_sweet_ioli ©

Επαναλαμβάνω η ιδέα δεν μου ανήκει. Ωστόσο τα εξώφυλλα ναι!!

Covers (CLOSED) - LittleSweetIoliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin