parti

23 0 0
                                    

apar topar sınıfa çıktık ve çantalarımızı alıp sınıftan çıktık bahçeye indiğimizde,arda:

-'o zaman herkes eve gitsin hazırlansın saat 16.00 da sizi ben alırım' dedi.inci:

-tamam o zaman görüşürüz

el sallayıp arabama bindim ve eve gittim.kapıyı anahtarlarımla açtım.babam ve annem hiçbir yerde yoktu.şirkete gitmişlerdir diye içimden geçirdim.çantamı ayakkabılığın üstüne koydum ve  koşar adım odama çıktım fazla vaktim olmadığı için önce duşa girdim.küveti suyla doldurup çilek kokulu jeli suya boca ettim.suya girer girmez rahatladım. duştan çıkar çıkmaz dolabımın başına geçtim ve kıyafet bakmaya başladım.siyah mini bir elbise aldım elime aynadaki görüntüme baktım.gerçekten hoş görünüyordu arkasında derin bir sırt dekoltesi vardı bu yüzden üstüne siyah deri ceketimi girdim.hafif bir makyaj yaptım ve bordo rujumu sürdüm bu sayede dudaklarımı ön plana çıkarmış oldum telefonumu elime aldım ve aşağıya indim. 5 dk. sonra kaldığını görünce bahçeye indim,arda gelmiş beni bekliyordu arabaya bindim .arda herkesi evinden aldı..

müzik seslerinin yükselmesiyle geldiğimizi anladım . arabadan indik ve bara doğru yürümeye başladık.barın etrafında çok içip kusanlar mı etrafta yiyişenler mi ne ararsan vardı.arda kapının önündeki adama kafasıyla selam verip içeri girdi bizde onunla birlikte girdik 

arda:

sakın benim ve samet in yanından ayrılmayın başınıza bir iş gelmesini istemem dedi.

bizde inciyle kafa sallamayla yetindik.barmenin önündeki sandalyelere oturduk.arda ve samet barmenden viski istediler.biz hiçbirşey içmedik inciyle sadece oturduk müzik şiddetlenmeye başlayınca dans etmek niyetiyle ayağı kalktım ama samet beni yerime oturttu.

-hiçbiryere gidemezsiniz.dedi

-ama neden?

-buradakiler hiç güvenilir insanlar değilelis zaten sarhoşlar hoşunuza gitmeyen şeyler yapabilirler size

-off tamam

etrafa göz gezdirirken inci koluma vurdu.

-hmm noldu inci?

-kızım şurada ileride erkek topluluğunu görüyor musun

gösterdiği tarafa baktım(ohaa hepside çok taşş)kafamı çevirmemle çocuğun biriyle göz göze geldim ama bu çocukta tip denilen birşey yoktu.tipsizliğin babası diyebilirim.

-evet dedim inciye

-şu çocuk sana bakıyor.dedi tipsiz çocuğu göstererek 

-inci cim benim öyle biriyle işim olmaz biliyorsun.

-çocuk senden gözlerini alamıyor .

-banane inci bakarsa baksın.

birkaç dakika sonra inci kolumu dürttü ve 

-buraya geliyor .dedi bende 

-kim?dedim ve arkama dönmemle onu gördüm yanımıza geldi ve bana bakarak elini uzattı.

-merhaba ben hazar 

inci elini uzatarak 

-merhaba bende inci dedi.

sonra kolumu alttan cimcikledi gözlerimi devirerek;

-bende elis .dedim

çocuk yani hazar gevelemeye başladı.

-şeyy........ben........

bana bakarak devam etti.

-benimle dans eder misin?

-maalesef hayır!burdan kalkamam hem senin gibi biriyle görünmek istemiyorum.

hazarın birden moreli bozuldu

-neden?dedi.

-birincisi sana hesap vermek zorunda değilim.ikincisi sen hiç aynadan kendine  baktın mı?senin gibi bir zavallıyla ölsemde dans etmem.

çocuğu resmen yerin dibine sokmuştum hiçbirşey demeden arkadaşlarının yanına gitti ve koltuğa oturdu.

                ...HAZAR'DAN...

yüzüm asık bir şekilde arkadaşlarımın yanına döndüm.iç sesim devamlı'sen kendine çok güveniyorsun galiba bu tiple seninle konuşacağını mı sandın?'diye tekrarladıkça kendime olan kızgınlığım arttı.zenginim,arabam var,herşeyim var ama tip yok.biran önce kendimi değiştirmeliyim zaten bu akşam istanbuldaki son gecemi arkadaşlarımla kutlamaya geldim ama şu sarışın kız bütün morelimi alt üst etti,umarım değiştiğimde onunla karşılaşırım.

            ...ELİS'TEN...

o kadar canım sıkılmıştı ki müziğin sesinden birbirimizi duyamıyorduk,neyseki inci eve gidelim artık deyince rahatladım.barın çıkışına geldiğimizde arkadaşlarım aynı anda bana sarıldılar .arda:

-kızımm,gidebilirsin ama elimizden kurtulduğunu sanma .dedi

inci:

-bizi unutursan çok fena bozuşuruz dedi.

samet'e baktığımda omuz silkti.tek kaşımı kaldırark ona baktığımda 

-neee?eninde sonunda döneceğin yer kürkçü dükkanı deyince herkes bir ağızdan kahkahayı patlattı.

                                ****

işte o an geldi.bavulumu sürüklüyerek ailemle birlikte havaalanına geldik. tabi arkadaşlarımda oradaydı aslına okulda pek sevilen bir tip değilim aslında kızlar arasında neden olduğunu da biliyorsunuzdur? bunun kanıtıda incinin tek kız arkadaşım olduğuydu.inciler beni gördükleri anda gelip sarıldılar.bende onlara sarıldım .uçağın kalkma saatina kadar konuştuk kalkma ssati geldiğinde hepsiyle vedalaşıp uçağa bindik.annem ve babam yanyana otururken ben hemen yan koltuğa oturmak zorunda kalmıştım.hemen yanımda bir erkek oturuyordu ama cam kenarından dışarı baktığı için yüzünü göremiyordum.koltuğuma yerleştiğimde çocuğa doğru bir baktım.yüzünü bana döndüğünde ikinci bir şok yaşadım.bu barda azarladığım çocuktu.

adı neydi?

mmmm

heh !hazar.

aynı şaşkınlığı hazardada görünce;

-yine mi sen?dedim.hazar;

-yan yana mı oturacağız?bu bir şaka olmalı?dedi.

-korkunç bir şaka diye tekrarladım.

bu konuşmadan sonra hiç sesimizi çıkarmadık inene kadar.

                                                                                          ***

nihayet uçaktan indiğimizde  babamın adamları bavullarımızı alıp arabaya yerleştirdiler.evimize geldiğimizde odamın eski evimize oranla daha büyük olduğunu gördüm,evet şuan mutluyum ama YALNIZIM...

                                   YALNIZLIK

üç hece dokuz harften oluşan kelime 

arda olmadan,samet olmadan,sırdaşım inci olmadan izmir gibi bir şehirde nasıl yaşayabilirim ki?

evet abim var ama o yetişkin biri olduğu için ayrı bir evde yaşıyor zaten istanbulda kalıyor şuan..

yeni bir okul,

yeni bir şehir,

yeni arkadaşlar,yeni bir ev,

yeni bir yaşam.

bunlara alışmam zaman alıcağa benziyor...


EVET ARKADAŞLAR ,OLAYIN AKIŞINI İNŞALLAH ANLAMIŞSINIZDIR BU BÖLÜMLE .DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM OKUYUP VOTELERSENİZ BÖLÜM YAZMA SIKLIĞIM ARTAR.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 12, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

kalbimin mührüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin