Aydınlıktaki Karanlık

201 11 0
                                    

Beni sona yazdılar ilkin olamadığımdan.

Güzel bi mimik sergilerdin bende tebessüm sunardım sevgili gözlerine.

Evet biraz şizofren birazda ayar birisiyim fakat konu sensen süpermen olur bu soluksuz adam.

Sen sus kardeşim beyaz pastel boyadan daha gereksizsin.

Camlara yazdım adını oysa yabancı bir el gelip silebiliyor bende bundan sonra hiçbir yere yazmam adını bilirsin kıskanç değilim. "Sakız çiğneme!"

Ben ki kaybolan bi derviş sense altın kaplı pusulam.

Alfabeyi siktir ettim 6 harf yetti bana zaten.

Uykuma uğra belki orada tutarım ellerini öperim saçlarını ısırırım gülüşünü.

Parfümleri siktir et kokun gibisi varmı.

Rakı içsek uçurum kenarında ve sonrası oradan beraber atlamazsak şerefsizim.

81 ile karşı en güzel köyümsün yolunu tek benim bildiğim.

Yollarımı yollarınada bağlarım maksat gözlerin.

Sigara kullanmıyorum ama kullansaydım hasretinden günde 3 paketi zorlardım.

Futbol oynarken aklıma geliyorsun deli gibi oynuyorum sinir oluyorlar bilmiyorlarki ben o maçı sen aklımdayken kazanamazsam kaybedicem korkusuyla oynuyorum.

Heves bir basit insanın kullandığı ve uyguladığı basit bir kelimedir.

Bilirsin korkarım karanlıktan aydın olursun karanlığıma yokluğun ise "aydınlığıma karanlık" olmakta.

Kolay sanıyorsun susarak bağırmayı bagirarak susmayı.

Ellerin en güzel seyahat bana.

Şiirden anlamayan adamı şair yaptı kadın.

Yağmurlu havada beraber ıslanıp sarılmadığımız sürece kupkuru olacağım.

Yalnızlık gülüşleri var ruh hastası demeyin sadece bırakıldılar.

İki dörtlük mısrada kayboldum noktaya yakınım gelsen ya artık,

Kuru kalabalık istemem ikimiz yalnız olalım yeter bana.

İyi okumalar arkadaşlar eğer sözleri paylaşırsanız altına "Kerem A." Yada "KA" yazarsanız sevinirim.

Beşinci MevsimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin