Bir insanı delice sevin ama asla bağlanmayın.
Gidip tekrar gelenden aşk beklemeyin.
Sesli mesajları dinlemeyin kalp damarlarınızdaki sevgi dozunu arttırır terk edildiğinizde zor toparlanırsınız.
Bu hayatta hızlı sevip zor güvenin.
Kendinize değer verin ne kadar üzgün olsanızda hafif gülümseyin.
Yalnız kalırsanız şükredin, bu devir basit insanlardan ibaret.
Varsayımlar yapmayın gidenler geldiğinde eskisi gibi olmayacak.
Çok sevmeyin çok üzülürsünüz Az gülersiniz.
Bir insan nasıl hayattan kopar bilirmisiniz, bir taraf çok sever delice ama diğer taraf oralı bile olmayıp gittiğinde o seven tarafın çöküşüne şahit olacaksınız.
Asla gitmesinden korktuğunuz kişilere gitme demeyin ruh halinizi öldürürler.
Seslerini asla bi yere kaydetmeyin aklınızı kaybedersiniz.
Fotoğraflara bakıp ağlayın, hop noluyo iyi bi ağla dedik yok ağlama bırak sil gitsin, haklısınız silemezsiniz ama silmelisiniz.
Mutluluk kavramını aklınıza almayın mutluluk yoktur rol vardır o yüzden bu aşk adındaki oyunada aldanmayın. unutmayın; "aşk yoktur sevgi vardır aşk yalan sevgi ise gerçektir".
Canınız yanarsa can yakın ki bunu ben yapamıyorum vicdan sahibi olduğumdan sanırım.
Somurtmayın gülümseyin ama herkesle konuşmayın bu dönek demesinler.
Küçükken mutluyduk sizde öyleydiniz hayatın kolay olduğunu sanırdık ama biz bu hayatın figüranlarıyız.
Müzik dinleyip triplere girin sonra ağlayın bunu kimseye söylemeyin reklam ederler.
Aşktan umudunuzu kesin sevgiyle yetinin.
Kırık hayaller mutluluğu kesip insan kalbini çürütür soğutur bir başkasına kolay alışmakta zorlanırsınız.
Hayatınızı tek bir kişiye güvenerek yaşamayın kimseye güvenmeyin.
Aileniz,arkadaşlarınız için bir değer bilmeyen insan için silmeyin aşk geçici sevgi kalıcıdır.
Kolay dimi bunları yazmak evet kolay ben arkadaşlarını bir insan için silen ve sonra o insanın eskisine gidişini izledikten sonra gülmeye çalışmayı deneyen bunu çabalayan ve hep gerçekleri yazan bir insanım arkadaşlarını kaybeden özellikle kuzen dediğim melisa gitti sonra esrayla aramız açıldı kapanamadı eğer görüyorsanız sizi çok seviyorum çünkü siz gerçek bir arkadaş oldunuz yanımda oldunuz ama kaybettim yüzsüz gibi size gelemem herneyse ben hayatta ne zaman mutlu olsam mutluluk kursakta kaldı nefeste alamadım bitkisel hayatta kaldım.Kimseyi kırmadım üzmedim,en önemli tavsiye sizi seveni sizde sevin sevmeyene yol verin vermek zorundasınız zorundayız.
Yeni bir sayfa açma zamanı sanırım umarım olucak iyi okumalar hepinize teşekkürler
"Yazdıklarım alıntı falan değildir hepsi benim ağzımdan çıkan cümleler kelimeler harfler ,yukarıda yazanlara uyarsanız eskileri silip unutup yeni bir hayata başlayabilirsiniz".
Kerem A.