Gülüşüne sakla beni somurtuk olma kimseye kendine bile hatta kendine iyi bak ben belki bakamam artık ama sen kendine iyi bak ben zorluklar geçirdim geçiriyorum yanımda bir Allahın kulu yok zaten gerekte yok ben kendi dertlerini kendisiyle paylaşan biriyim zor geliyor hayat ben yoruluyorum koşamıyorum düşüyorum ama kalkıyorum pes etmiyorum düştüm ama yıkılmadım.Yağmurlu günlerde psikolojimle beraberdim o bozulduğunu söyledi ben ise sadece sustum.Size kolay ve komik gelenler bizde zor oluyor siz dalga niyetine beraber olduğunuz insanları uzaktan seven zor insanlarız.Yolda yürürken yine tek değilim solumda yalnızlık sağımda psikolojim bu aralar psikolojiminde psikolojisi bozuk olsun zamanla düzelir.Ben aynı yerdeyim sen farklı dünyada.Bilinç altım seni sakladı bulamıyorum hangi yerdesin bilmiyorum kiminlesin.Kendi kendimle konuşuyorum siz deli biz yalnızlık deriz huzuru gerçeği orada buluruz yalan insanlar yoktur orada benden başka kimse yok.Sen kendini göl san bende okyanus oldun.Ben yazarım sen özlersin ama ben özlediğine inanmam.Her gece birer şarkı daha içiyorum bedenime en derinlere gidiyor dermanı ama sol tarafa geçemiyor kapalı.Sokaklarda dolaşıyorum gökyüzünden süzülen yalnızlığın damlasıyla ben yine kupkuruyum.Lafın bile gelişi var bak sen uzaklarda ne güzelsin.Beni düşünürken yüzsüzlüğüne söylede iki yüzlü olmayı bıraksın.Rüzgarlar vuruyor sol tarafa gazete gibi ordan oraya süzülüyorum.Mükemmellik bizde yok hayırlısı derseniz buradayım.Giderse yenisi gelir demem hayırlısı bulur.Psikolojimi kendim düzeltmeye çalıştım sadece çalıştım yani icraat yok.Gülerken ağlatmayın ağlatırken güldürün.Çıkmaz sokaklara yalnız girmeyin sizde çıkamazsınız yalnızlığınızla takılırsınız.Bu hayatta iyileri kötüye çevirenler oldukça kötüler dünyaya hakim olacak ve bizim neslimiz tükenecek. Farklı hayatların değişik ızdıraplarını çekiyoruz.Karşıma geldiğinde tek yüzün baksın bana ikisine aynı anda bakamam.Bende bilirdim vazgeçmesini artık biliyorum geçtim. Ne kadar zorsa o kadar güzeldir aşk ya da sevgi.Yaprak ağacı sevmedi sonbahar diye yalan attı sonu yerlerde sürünmek oldu.Gelme geleceğin yolların taşlarının varlığına küfür edecek kadar nefret ve kin doluyum sana.Yalvar istediğin kadar yalvar istediğin olmayacak oldurmayacağım ben ki hayalleri yıpratılan bir şahıs sen hayal katilisin gözümde.
Umutsuzluğa kapılma diyenler dertlerinden rakı masalarından kalkmıyor.
Gözlerime bakarken de sahteliğin konuştumu sahiden yaptınmı bu kadarını bu kadar değersiz kıldın mı beni.
Derin mutluluğa dalmayın boğulursunuz.
Hayatınız olmuş yalan dolan ama hala ego hala ego.
Eski günlerin hatrını yaktın denize attın küllerini.
Verdiğin notları rafa kaldırdım rafı unuttum hatırlamak istiyorum.
Gururun olsaydıda iki yüzlü olmasaydın.
Eskiden abilerimiz ablalarımız daldan dala atlamazdı tek seferdi mesela kızlar sigara içmezdi yavşaklık yoktu ama şimdi her yerdeler.
Yok doktora bi gerek her gece bir şarkıyla binbir tribe girip ağlayıp gülüyorum.
Zaaflarım vardı ziyan ettiler geçmiş olsun.
Uzun zamandır uzun mesaj okumuyorum biri yazsa okurken kalp krizi geçirebilirim.
Hızlı konuşuyorum beni anlayabilen insanla anlaşırım gerisi konuştuğumu anlayamaz.
Güzel çirkin yok bize gitmeyen trip atan lazım.
Uzun zamandır ilgi yok biri ilgilense sen işsizmisin derim.
Sen güzel cümle olabilirsin ama bundan sonra defterimde yok yerin.