Altı Harfli Kalpsiz

186 11 0
                                    

Sabahları en huysuz uyanışımda mutlu ederdin sonra bende gülerdim bilirdin seni kıramayacağımı.

Bi sorunum olduğunu ya tavrımdan ya da davranışımdan anlardın hemen alırdın ağzımdaki baklayı sonrada çözüm arardın umudunu yitirmezcesine ben sana ölürüm be kadın.

Yolda el ele kol kola yürürken sımsıkı tutardım düşme,araba çarpmasın,bir çocuk bakmasın diye de sen kızardın yanındayım işte psikopat derdin ben ise yine sımsıkı sarılırdım. Kadın gözlerin kaderimin gidişatına meydan okudu.

Ehehe diye at gibi gülerdin bende ısırırdım gülüşünü iz çıkardı kızardın bilmezdin ki aşırı sevgiye uğradığını. Kadın kızışlarına bitiyorum.

Ağlardım durup dururken kızardı öpüp sarılırdı kokusunu içine çekerdim bi gün kavga ettik en fazla 30 saniye dayanabildik o 30 saniye azap çektim ben kadın 30 saniyelerimi feda ederim bir gülümseyişine.

Futbol oynamaya giderdim 40,50 defa arardın duymazdım bana birşey olmasından korkardın ne bileyim çok sevdim kadın.

Elin elimdeyken üşürdüm ama üşümek bile güzeldi seninle keşke yaz gelmeseydide kış bizim olsaydı kadın ben senin olmama ihtimaline hiç alışmadım.

Herkes boş konuşurdu seni dinlerdi bu kalp,göz,kulak,vücudumun tüm işlevleri o an sana odaklanırdı sen sarılıp ağlardın gözyaşını silip ben daha ölmedim derdim iyiki varsın derdin dertlerimizi kenara atıp sevgi içerdik gece gündüz.Kadın kalbimi ısıtmana vuruldum ben senin.

Psikoloji doktorum sendin her türlü moralsizliği mutluluğa bağlardın sonra basit bir insanım işte derdin.Deme öyle kadın sen mutluluğun formülüsün kimsenin bilemediği.

Seni herkes için sevdim herkesi senin için sildim Allah verdi şeytan kıskandı aldı götürdü olsun kadın hatıralarınla ayakta bu adam.

Notlar yazardın, dolabıma,defterime,kalbime yapıştırırdım her an seni göreyim diye kör oldum kadın aydınlatsan ne yazar burayı. neyse kadın ben seni karanlığa meydan okuyarak seviyorum.

Şimdilerde eski sevgilinlesin "seni benden daha çok kimse sevemez" derse ona benden bahset kadın.

R harfi boğdu
E desen öldürdü
Y ise gömmeyi unuttu
H den hiç konuşmam bi kalemde sildi
A dan haber alamadım
N onun kalbimde var olduğumun bi kanıtı

Herneyse seni çok sevdim ben kadın.

Okuduğunuz için teşekkür ederim 5.bölümde yakında sizlerle.

Beşinci MevsimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin