Huzur Veren Frekanslar

91 5 0
                                    

Hiçbir insan yalnızlığı sevmez, herkes yalnızken bir kişinin yanında sadece bir kişinin yanında ağlayıp gülmek ister onunla yalnız kalmak ister ama "kendi yalnız kalmak istemez".

Yolda yürürken hızlı yürüyorsanız yalnız ve stresli bir ruh haliniz vardır,eğer yavaş yürüyorsanız ya yanınızda biri vardır ya da aklınızda.

Kitap okurken özel kesitlerde aklınıza birileri geliyorsa hala gitmemişlerdir.

Mesajlaşırken o "yazıyor..." yazısını görünce mutlu olan insanları üzmeyin çünkü devir " yazmasamda olur yazmasada olur" kişilikleriyle dolu.

Müzikle aşk kardeş gibidir dinlerken ki haz tüm stresini,sıkıntını bir anlık giderir ufacık bir tebessüm uyandırırsınız yüzünüzde.

Derdi olan kendine zarar veriyor anlamıyorum bunların hiç mi? aklı fikri yok? Oturup düşüncekleri yerine içip,dökmeyi,sayıp,sövmeyi hal edinmişler Allah akıl fikir versin.

Aşk öyle sinemalardaki gibi senaryodan ibaret değil yönetmenide yok,Aşk'ın bir serüveni vardır sürdürebilene.

Sevgi varsa gitmenin şakası bile yapılmaz.

Eğer birini kırdıysanız onu eskisi kadar sıcak ve samimi olarak bulamazsanız sorun kendinizdedir.

En iyiler uzaktaysa bu uzaklar ne güzel.

Şiir gibi gülüşü var şair olasım geliyor.

Seni bir şarkının nakaratı kadar heyecanlı ve sabırsızca bekleyebilirim.

Herkes zaman geçince düzelecek diyor bunu söyleyen acaba zaman geçince ne halde olacak ?

Yalnızlık bir yarış olsaydı dünya birincisiydim.

Aydınlık yok bizde biz ne birbirimize nede başkasına biz sadece geceye aşığız gecenin ruhumuzu dinlendirişine çare aramamıza müzik dinlememize bi an huzur dolu olup mutlu olup gülüp iki dakika sonra tribe sokan geceye aşığız taladro ve elleran dinleyip trip dağına çıkıp o dağdan atlatan geceye aşığız.

Kuytu köşelerde gizli saklı ıssızca saklanarak kaderinden kaçmaya çalışırsan boşa ömür tüketirsin.

Sen bir futbol maçısın ben cezalı oyuncu.

Fazla söze gerek yok dediler kompozisyon yazdılar.

Herkesin hikayesinde bir sır vardır kimseye söylemediği.

Psikolojik yalnızlık çeken insanın kimseye ihtiyacı yoktur bu yüzden yalnızdır ya hani o hesap dürüstlüğün zirvesine çıkan insanları şizofren yaptılar.

Cesur insanların korktuğu insanlar içinde bir gram cesurluk bulunmayan insanlardır.

Uslu çocukları yaramaz yapan yaramaz insanlar.
(Hayat dersi verdim  bölümle uyuşmayan sözler kazıdım buralara :) )

(Güzel bir bitiriş yapıyım o zaman)
"Oysaki En Güzel Frekans Senin Sesinin Huzur Veren Tonuydu".

"Beni tekrar tekrar okuduğunuz için teşekkür ederim" lafını şimdiden buraya bırakıyorum bu aralar 9.bölümü okuyorsunuz ,10.bölümde biraz derinlere indim dalgıç nasıl okyanusun derinliklerine gözünü kırpmadan inerse bende konuların kafiyelerine indim diğer bölümde görüşmek üzere iyi okumalar.(eğer bir öneri yada şikayet varsa yoruma yazın değerlendireyim)
-Kerem Ayyıldız

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 14, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Beşinci MevsimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin