Okyanus dalgalı saçlarınla mutluluğa boğulmak için günler sayarım günler sayılmayacak kadar yoklar.
Sinsi ve komik şakalarını çekmem lazım bana sevgiyle şakalar yapman lazım da hani seni göremiyorum uyuyosundur belki emin ol bu gözler senin bana en güzel manzarayı vereceğin anı görmeden kapanmayacaklar.
Bizim hayattaki durumumuzu örneklendirirsek tren istasyonunda hava limanına gönderilmek için bekleyen kısa bir zarf içinde unutulmuş harfleri silinmiş bir not.
Kıskanıyorum bazen mutlu insanları sahte sevgilerin bu devirde etkin olduğunu sezince kıskanmalarımda kısıtlandı.
Bana gelmen gerek ilaç olup şifa vermen lazım mutluluk eylemini yaşamamız lazım hep bir olasılık işte kesin bilgi de yok.
Ben karalarım yazarım çizerim okurum söylerimde sen görmezsen sıkıntı.
Herkese yüz vere vere fakirleşen insanlar tanıyorum.
Sana ölürüm diyenler başkaları olmadan nefes alamam ayaklarına yatıyorlar uyandıklarında çok geç olacak.
Tek başına kendi kendine ders veren insanları örnek alın bende onlardan biriyim.
Reklam,diss,sigara,uyuşturucu,alkol yeni nesil bunlarla beslenip bunlarla harcıyor kendini acımıyorum acınacak hale gelmemek için ama Allah inşallah düzenlerine sokar.
Dilim sana sürştü konuşamadı demek sen o beklediğim nimetsin.
Hoşgeldin desem hoşçakal dermisin.
Seni tanıdığım zamanlarda pek önemsemezdim varlığını hissetmezdim bile hatta ilgilenmezdim kıskanmazdım kızmazdım güldürmezdim ağlatmazdım öpmezdim sarılmazdım darılmazdım ta ki karanlık çökünce elime mum alıp aradığım kişi yanımdaymış ben görememişim şu aralar uykusundan bile kıskanıyorum kendisini.
Hayattan nefret ettim sadece geleceğimi düşünüyorum bu kitabıda ilerleyebildiğim kadar ilerleticem bunlar şahsen benim kendi yazdığım sözler orda burda çalıntı diyenlere aldırış etmezseniz sevinirim.
Okuduğunuz için teşekkürler.
-Kerem Ayyıldız