Note:
Hi guys, ik probeer zo veel mogelijk te updaten maar mijn school begint a.s. maandag weer en dat is echt kut. Maar het spijt me dus als jullie lang moeten wachten...
P.s. Please lees de note op het einde, hij is belangrijk voor me.
Okay terug naar het verhaal.
-------------------------------------------------Joe's POV
Het is nu al avond en ik maak me klaar voor het feest bij Michael. Ik sms Celina:
J- Hey Celina! Hoelaat moet ik je komen ophalen voor dat feest?
C- Ik denk dat om kwart voor 9 wel goed is, het begint om 9 uur!
J- Okay dan zie ik je dan x
C- See ya
Joe kijkt naar zijn telefoon. Hij gaat vanavond naar een feest met het mooiste meisje dat er is! Ik kijk naar de klok, het is half 8. Waarom gaat de tijd zoooooo langzaam...?!
Celina's POV
Het is half 8, ik mag me wel klaar gaan maken nu! Ik spring onder de douche en als ik klaar ben föhn ik mijn haar. Ik style het en haal een lok haar naar de goede kant van mijn scheiding. Als ik daar ook klaar mee ben doe ik wat make up op -iets meer dan normaal- en kleed ik me om. Ik draag een zwarte gescheurde broek met een wit hemdje en een rood met zwart geruite blouse er over. Aan mijn voeten draag ik mijn favoriete combat-boots en op mijn hoofd doe ik een rode beenie.
Het is bijna kwart voor 9 als ik klaar ben en ik hoor een klop op de deur. Daar staat Joe, wat ziet hij er goed uit! Hij draagt een strak wit t-shirt waar je zijn spieren goed in kan zien en een kakhi korte broek met zwarte converses er onder. 'Klaar om te gaan?' vraagt hij en glimlacht. Ik smelt bijna door die lach...
Hij begint te lachen, ik kijk verstoord op. 'Wat, wat is er?' stamel ik. 'Niets hoor maar ik wist niet dat ik zo'n leuke lach had,' grinnikt Joe. Shit!
'Zei ik dat serieus hardop?'
'Luid en duidelijk,' Joe lacht weer. 'Kom op we gaan!' zeg ik om het onderwerp te veranderen.
'Natuurlijk mrs Brooks,' zegt hij en houdt de autodeur voor me open. 'Dank u wel mr Sugg.' zeg ik en stap in.Op het feest...
Onbekend POV
Michael, Celina, Zack en Joe spelen truth or dare.
M- Brooks, truth or dare?
C- Dare!
M- Okay... blijf voor de rest van het spel bij Joe op schoot zitten.
C- *giechelt en gaat zitten*
J- Jij bent licht zeg!
C- Zack, truth or dare?!
Z- *is fucking dronken* truth
C- Wat is het ergste wat je ooit hebt gedaan in onze relatie?
Z- Ik ga vreemd met Spencer!Celina springt op van Joe's schoot, geeft Zack een klap in zijn gezicht en rent weg. Joe rent achter haar aan.
Celina's POV
Hoe kan hij vreemd gaan?! Hoe kan hij een ander knuffelen en zoenen en dan tegen mij vertellen dat hij van me houdt?!
Ik ren en ren, ik ren naar buiten en hoor voetstappen achter me. Ik denk dat het Zack is en ga harder rennen. De weg is heel hobbelig nu en ik struikel maar in plaats van dat ik val word ik opgevangen. Ik kijk op en zie Joe, voordat ik weet wat ik doe zoen ik hem. Ik hoor nog meer voetstappen. Ik trek weg en zie Zack, hij kijkt woedend.Joe's POV
... en ze zoent me. Het voel magisch! Dat klinkt heel cliché maar ik voelde vuurwerk. Dan trekt ze weg en kijkt langs me heen. Ik draai me om een zie Zack, hij is woest...
Voor ik weet wat er gebeurt voel ik een trap ik mijn ribben en val op de grond. Ik hoor het bot in mijn been knappen als Zack er op springt en schreeuw. Ik voel nog een paar trappen tegen mijn hoofd en het laatste wat ik hoor is Celina's geschreeuw om hulp voor alles zwart wordt..-------------------------------------------------
Hi guys, okay wat ik wilde zeggen is. Ik heb het al eerder gezegt maar dit is echt gebeurd en dit was een best emotioneel hoofdstuk voor mij en dat word(en) de volgend(e) hoofdstuk(ken) ook. -sorry ik weet niet of het er 1 of 2 zijn-
Maar het is nu even zodat jullie het weten. Okay thanks.Ily -xox- Skye
JE LEEST
Op het eerste gezicht (Joe Sugg -on hold-)
FanfictionJoe verhuist naar Londen, Engeland. Hier komt hij in de klas bij Celina. Ze voelen meteen een vonk maar er is 1 groot probleem... Zack, Celina's vriendje. Zal Joe toch wat met Celina krijgen?