Hoofdstuk 9

71 6 3
                                    

Dan hoor ik de deurbel...

Als ik de deur open doe zie ik een lang blond figuur staan. 'Caspar! Wat doe je hier?!'
(kimmiedodo hahah sorry!! Beetje op het verkeerde been gezet!)
'Jij ook hallo Cel,' zegt hij en geef me een knuffel. 'Ik ben zo blij dat je hier bent!' En ik sla mijn armen ook om hem heen. 'Het is zo lang geleden!'
Dan hoor ik nog een keer de bel. Ik zie Joe staan en geef hem een knuffel. 'Hey Joe wat leuk dat je er bent!! Dit is Caspar.' Joe en Caspar kijken elkaar aan met een boze blik. 'Ja wij kennen elkaar, wat doe jij hier Joe?!'
'Ik kom mijn date ophalen, wat doe jij hier Caspar?!' Caspar kijkt geschrokken. 'Date?! Ik kom mijn beste vriendin opzoeken na 4 maanden! Ik ben net uit het vliegtuig vanuit Zuid-Afrika!'
Joe pakt mijn hand, 'we moeten gaan babe...' Ik blijf staan en geef Caspar nog een knuffel, 'wacht je op me?' Hij knikt en aait even over mijn hoofd. 'Voorzichtig met haar doen!' waarschuwt hij Joe. 'Zeg me niet wat te doen!' En Joe loop weg.

-------------------------------------------------
Note:

Sorry!! Ze zijn geen vrienden! *allemaal in shock for life!*
Sorryyyyyyyy!

Note over
-------------------------------------------------

Celina's POV

'Joe kijk niet zo boos please...' Hij kijkt me aan, 'hoe ken je Caspar?' Hij is een vriend van mij van vroeger, maar zoals je hoorde ging hij weer naar Zuid-Afrika om zijn familie te bezoeken!' Hij kijkt boos naar de weg. 'Wat is er gebeurt tussen jullie? Als ik vragen mag.' Joe zucht, 'ik vertel het later wel als het de goede tijd is.'
De rest van de autorit is het stil.

Bij de bios

'Welke film gaan we kijken?' Joe grinnikt. 'Je zult wel zien.' Ik zucht, 'aaarggh ik haat verrassingen!' Hij legt een hand op mijn knie en zorgt ervoor dat ik kippenvel krijg.

Joe's POV

Als we naar binnen lopen gaan we meteen naar de filmzaal -ik had de kaartjes al-. De film begint en ik sla een arm om haar heen. Ze gaat tegen me aan zitten en kijkt naar het scherm. 'Het is een horrorfilm schat,' fluister ik in haar oor. Ze kijkt me aan.
'Joe ben je serieus!!! Nee!' Ik grinnik en kijk naar de film. Op de enge stukjes duwt ze haar hoofd in mijn borst. Ik kan zo wel voor eeuwig blijven zitten maar als de film is afgelopen gaan we naar het strand.

Op het strand

Als ze het picknic kleed ziet liggen beginnen haar ogen te glimmen. Ze rent er heen maar struikelt bijna door haar hakken. Snel trekt ze ze uit en rent verder. Ik lag en ren achter haar aan. Als ze neerploft zet ik alles klaar en beginnen we te eten. 'Dit is heerlijk!' zucht ze. 'Hahah dankje! Ik heb er heel erg mijn best op gedaan!' Wanneer we klaar zijn met eten ruimen we alles op en gaan we langs het strand lopen. 'Celina?' 'Ja wat is er?' 'Zou je alsjeblieft mijn vriendin willen zijn...?'

Op het eerste gezicht (Joe Sugg -on hold-)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu