Dupa ce am fost dusa in acea clasa si am vazut cine era nu imi venea sa cred!
Era vechiul meu prieten din Anglia, Chad. Era un tip inalt, blod cu ochii verzi. El era cel mai bun prieten al meu din Anglia si am fost foarte devastata atunci cand a trebuit sa ma mut in Florida si sa las totul in urma, mai ales pe el.
Eu raman uimita cand l-am vazut, deoarece nu stiam ca se va muta si el.
Eu instantaneu ii sar in brate:-Nu imi vine sa cred ca ai venit aici! Mi-a fost dor de tine! ii spun eu plangand de fericire.
-Scuza-ma ca nu ti-am zis, dar am vrut sa fie o surpriza. Si eu ma bucur sa te vad!Dupa ce am plecat de la liceu am stat toata ziua cu Chad. Si vorbit despre o gramada de chestii.
Dupa ce am petrecut ziua cu Chad, insfarsit am ajuns acasa. Eu eram in camera mea cand mama ma chiama la masa.
A doua zi.
Pregatindu-ma de liceu ma hotarasc sa ma inbrac in blugi negri cu un tricou mov cu cantaretul meu preferat.
Cand ma duc la masa il observ pe Chad, inbracat cu blugi albastri si un tricou alb.
-Buma dimineata! imi zice Chad, cu zambetul pe buze.
-Buna dimineata! zic eu.
Dupa 5 minute o observ si pe Maddy, inbracata in blugi albastri trei-sferturi si tricou alb.
-Neata, ne spune ea mai mult somnoroasa.
-Neata, spunem toti.
Dupa ce am servit cu totii micul de jun eu si cu Chad ne indreptam spre liceu.
Prima ora matematica. Cand intru in clasa profesorul era in clasa.
-Buna ziua, imi pare rau de intarziere, spun eu.
-Nu face nimic, imi spune si imi zambeste si eu raman socata.
Iau loc si fetele se uita urat la mine.A venit si pranzult si merg la masa unde sunt Chad, Maddy, Allison si inca un baiat. Era un tip saten si cu ochii caprui, de stul de inalt.
-Buna, spun eu.
-Buna, imi spun ei.
-Gloria, el este Liam Sheeran, imi spune Allison.
-Incantata, spun eu.
-Si eu, spune Liam.
Ma asez langa Chad si el imi zambeste. Ii raspund la zambet
Ma pregateam sa merg acasa cand un baiat inalt, brunet si cu ochii albastrii ma opreste.
-Ce vrei? ii zic eu.
-Sa stiu cum te cheama, imi zice el putin cam pervers.
-Lasa-ma, trebuie sa plec
-Nu, zi-mi cum te cheama si te las.
-Gloria, tu cum te numesti?
-Zack, imi pare bine.
-Da, mie nu prea, ii zic eu scurt si trec pe langa el.
Cand ajung acasa Allison era cu Maddy in bucatarie.
-Hei!! le zic eu.
-Buna! imi zice Allison. De ce ai intarziat?
-Un baiat pe nume Zack, nu ma lasa sa plec, si ele au inceput sa rada.
-Zack Efron? ma intreaba Allison.
-Mi-a zis ca-l cheama Zack.
-Da, el e, imi zice Allison.
-Lasati-l pe Zack, si haide -ti la masa, ne anunta Maddy.
-Maddy, unde sunt parinti?
-Au trebuit sa plece pana vineri seara.
-Ok. Allison dormi in sear asta aici? o intreb eu.
-Da, spune ea.
Dupa ce am mancat omleta facuta de Maddy, am mai stat in sufragerie la televizor si am mai vorbit.
-Gloria, ce parere ai de Ken, profesorul de matematica? ma intreaba Allison cu zambetul pe buze.
-Este foarte dragut, si zambesc cand ma gandesc doar la el.
-Am vazut ca ti-a zambit la ora si se uita numai la tine, imi zice Allison tot cu zambetil pe buze.
-Serios? zic mai mult pentru mine, nu imi pot imagina o relatie cu profesorul meu, eu am 16 ani si el 23.
-Te place, imi zice Allison, esti prima fata care ii zambeste.
-Nu cred, nu are el iubita?
-Nu, s-au despartit , imi zice ea si eu ma incrunt.
-Hai sa vorbim despre altceva, spune si Maddy intr-un timp.
Dupa ceva vreme ne hotaram sa ne ducem la somn.
Dupa ce mi-am facut rutina de seara aud ca cineva imi ciocane in geam. Ma uit si vad de cat ca era o persona inalta. Nu prea il vedeam bine si cand s-a dus langa becul ce lumina pe strada, am ramas cu ochii mari si cu gura pana jos.
CITEȘTI
Legaturi Riscante
Random,, Am fost doar o simpla eleva de liceu dar viata a luat o intorsatura urata atunci cand l-am cunoscut Ken, profesorul meu de care am ajuns sa ma indragostesc si sa fim imnpreuna desi legea nu ne perminte." Eu sunt Gloria si asta este povestea me...