Ma trezesc cand alarma suna. Ma uit la ceas si vad ca este 7:20. Ma duc sa imi fac rutina de dimineata. Aleg sa ma imbrac cu blugi negri si un tricou mov.Cobor scarile si ma duc la bucatarie . O gasesc pe mama facand micul dejun. Ma ajesz la masa.
- Neata, ne spune Maddy.
- Neata.
Dupa ce mancam ne pregatim sa mergem la scoala.
Cand ajung la scoala il vad pe Ken vorbind cu sora lui. Il evit si ma duc la Chad si Allison.- Buna! le spun.
- Buna, ce faci? imi zice Allison.
- Bine, voi?
- Vorbeam de tabara de sambata, vineri seara plecam.
- Ce tabara?
- Directorul Christian , a hotarat sa mergem in tabara, pentru ca scoala implineste 50 de ani, deci vii?
- Da, sigur!
Ma intrept spre ora de fizica. Cand ma asez profesoara intra in clasa.
Dupa 3 ore.
Ma intrept spre cantina, unde ma asteapta Allison, Chad si Liam.
Imi aleg un mar si ma asez la masa unde sunt ei.
Ma uit la masa profesorilor si Ken nu era. Si ma intreb ore unde este.Dupa ce am mancat marul ma pregatesc sa ma duc la ora urmatoare.
Intra profesoara in calsa.
- Azi dam test la chimie, sper ca ati invatat ! ne spune profesoara.
Si eu imi aduc aminteca nu am invatat la chimie.Dupa ce fac praf testul in sfarsit ies de la ora. Ma duc cu Allison afara si ne asezam pe o banca.
- Nu am stiu nimic in testul ala, spun.
- Nici eu.
Dupa cateva minute vine si Chad.- Ce usor a fost testul la chimie.
- Da, foarte, nu am stiut nimic,spune Allison, iar eu rad.
Dupa ceva vreme se suna si intram la ora de romana , sper ca nu dam test si la romana.
Cand intru in clasa directorul este in urma mea.
- Buna ziua copii! ne spune.
-.Buna ziua!
-Cred ca stiti de ce am venit. Am venit cu inscrierile pentru tabara. O sa plecam vineri seara si sper ca o sa ajungem cu bine. O sa va dau inscrile si dupa mi-le aduceti in birou. La revedere!
- La revedere.
Primesc inscrierea si vad ca si Ken va veni. Dupa ce ne-am inscris toti, m-au trimis pe mine sa ma duc sa le duc domnului director.
Mergand pe hol linistita ma intalnesc cu Ken.- Hei, sperc ca vi in tabara, nu?
- Da, sigur vin. De ce?
- A.. intrebam si eu.
- Bine, ma duc sa duc inscrierile.
-Bine.
Bat de doua ori si aud intra. Intru in birou si este la fel cand m-am dus prima data.
- Buna ziu, v- am adus inscrierile.
- Buna ziua, da pune-le pe birou, multumesc.
-Bine. La revedere.
Dupa o ora de romana am iesit afara cu Allion. Mergem si ne asezam pe banca unde stam meru.
- Ai mai vornit cu Ken?
- Da.. cand m-am dus sa ii duc directorului fisele de inscriere. Ma intrebat daca vin in tabara.
- Si atat?
- Da.
**
In sfarsit am ajuns acasa. Ma duc la bucatrie si imi fac de mancare. Dupa ce mananc ma duc in camera si imi incep temele pentru maine.
Cand ajunge mama acasa ii spun despre tabara si este de acord sa ma duc. Imi fac rutina de seara si ma ia somnul repede.
* *
Ma trezesc cand imi suna alarma si imi aduc aminte ca este vineri si azi plecam in tabara. Ma ridic din pat si imi fac rutina. Hotarasc sa ma imbrac in blugi albastri cu un tricou albastru.
Cobor scarile si ma intalnesc cu Maddy in bucatarie.
- Neata, le spun.
- Neata, imi spun.
Cand ajungem la scoala toti vorbeau despre tabara din seara asta.
Si sper sa fie bine.
CITEȘTI
Legaturi Riscante
Random,, Am fost doar o simpla eleva de liceu dar viata a luat o intorsatura urata atunci cand l-am cunoscut Ken, profesorul meu de care am ajuns sa ma indragostesc si sa fim imnpreuna desi legea nu ne perminte." Eu sunt Gloria si asta este povestea me...