Ma bucur ca Allison a venit. Dar cand a vazut cu cine sunt a ramas muta. Nu stiam nici eu ce sa ii zic. Ma uitam la Ken si el parea ca nu stia ce sa faca.
- Eu ar trebui sa plec, spune intr-un final Ken, si iese pe usa.
- Gloria, ce naiba faceai cu Ken aici? ma intreba Allison suparata.. nici eu nu stiam ce sa ii zic.
- Nu stiu ce voia sa faca.
- Haide sa mergem afara ne asteapta Liam si Chad, cand mi-am adus aminte de Chad, mi-am amintit si ce mi-a zis de Ken.
Cand am iesit afara Chad si Liam ne astepta pe o banca. Ma saluta Liam si eu dor ii zambesc. Liam parea un tip de treaba. Am mers pana la ei la banca si zambetul mi-a disparut cand l-am vazut pe Zack stand langa cativa tipi la fel de inalti ca el. Se uita la mine iar eu imi intorc capul spre Chad care ma privea.
- Gloria, cum este in Londra? ma intreaba Liam cu zambetul pe buze.
- Nu este asa cald cum este aici, de sigur, dar nici frig , imi place foarte mult orasul acela, ii raspund eu cu un zambet pe fata.
Cand imi aduc aminte de orasul acela uit de tot, acolo mi-am petrecut 16 ani din viata mea.- Am auzit ca tu si Chad sunteti prieteni buni, imi zice Liam.
- Da, de cand aveam 5 ani, ne-am intalnit la gradinita, ii zic eu.
Imi intorc privirea catre Zack si il vad ca pleca si ma bucuram sa nu il mai vad. Dupa cateva minute se sunase si eu injuram doar pentru mine. Nu voiam sa il vad pe Ken iara.
Ne indreptam spre clasa cu pasi repezi sa nu intarziem. Cand am ajuns in clasa am rasuflat usurata ca nu era profesorul in clasa. Ma asez in banca cu Allison.
Dupa ceva vreme intra si profesorul, Ken. L-am privit putin si cum era aranjat si parea atat de frumos, adica era ce sa mai zic, parul blod ciufulit si ochii un albastru inchis.Mai aveam 30 de minute din ora si eu ma uitam la el cum explica si ma gandeam ce voia sa faca daca nu intra Allison. Ma uit la Allison si o vad plictisita ca si restul.
Dupa ora lunga de matematica am mers la cantina cu Chad, Allison si Liam. Am mers sa ne luam de mancare, nu prea aveai ce sa iei asa ca eu am decis sa iau un mar si suc de struguri, preferatul meu.
Ma duc la o masa care era libera. Cand m-am asezat am vazut ca profeaorii erau si ei la o masa in colt si l-am observat si pe Ken, era langa o profesoara slaba si blonda.Dupa ceva vreme au venit si prietenii mei dragi, Allison avea tava plina, ma uitam mirata la ea, ea doar mi-a zambit. Chad avea si el doar un mar cu un suc de portocale, mereu imi spunea ca lui nu-i place sucul de struguri, ma intreb cum bea vinul. Liam avea si el tava plina si mi-a trecut gandul ca cei din Florida manca mult.
- Deci profesrii mananca cu noi? intreb eu band din sucul meu de struguri.
- Da, ca sa nu se bata elevii intre ei. ma lamurise Allison.
Ma uitam la Ken si la profesoara aia blonda si tot ma intrebam de ce a venit Allison in acel moment, si ma incrunt la gandul asta, de parca imi pasa mie de Ken, nici nu stiu multe despre el.- Gloria, ma intrerupe Chad din gandirea mea. La ce tot de gandesti?
- La nimic, il mit eu.
M-am uitat in dreapta si il vad pe Zack stand cu prietenii lui, mai bine nu ma uitam.Se terminase si pauza asa ca ma intrept spre ora ce urma. Mergand incet spre ora ma intalnesc cu un tip inalt si brunet, imi zbise iar eu doar ma intreb ce mai vrea si el.
- Tu trebuie sa fii Gloria, nu?
- Da, de ce?
- Nu stiu daca ti-a zis Chad, dar..
- Tu trebuie sa fii Kevin, tipul care ia zis lui Chad ca profesorul de matematica a pus ochii pe mine, ii continui eu propozitia.
- Se pare ca ti-a zis
- Da, dar de unde stii tu ca ma place Ken?
- L-am auzit vorbind cu soara lui.
- Sora lui fiind?
- Fata blonda ce statea langa el in cantina, si chiar ma bucuram ca sunt frati si nu alt ceve , la ce tot ma gandesc.
- Serios?
- Da, l-am auzit, eu trebuie sa plec, ora de matematica.
- Da, bine.
Dupa 3 ore.
Ma intrept spre casa cu sora mea Maddy. Il vad pe Zack venind spre mine si ma rog sa nu se opreasca.
Si chiar sa oprit in fata mea. Am vrut sa trec cand el s-a pus iar in fata mea.- Madyy, ia-o inainte vin si eu, strig eu catre ea, iar ea s-a intors si a dat din cap.
- Glori, deci.. zise Zack, ma intrebam ce naiba mai vrea si el.
- Ce vrei Zack, ii zic eu.
- Da, stii nu ai vrea sa facem o plimabare? ma intreaba cu zambetul pe buze.
- Zack, nu zi ce ai de zis, ii zic eu, doar gandul ca vrea sa ne plimbam singuri imi aducea fiori.
- De ce?
- Zack, am de invatat la romana, maine ma asculta profesoara.
- Bine.. Gloria nu stiu cum sa-ti zic dat imi placi, am ramas muta nu stiam ce sa ii zic .
- Zack, stii chiar nu .. te plac.. imi parea rau, dar nu il voiam pe el ca prieten.
- Gloria, stiu dar ti-am zis, si stiu ca profeaorul Ken a pus ochii pe tine, ma intreb ore cine mai stie de chestia asta.
- Zack , eu trebuie sa plec, daca nu iau un 4 la romana si nu vreau asta.
Se da la oparte si ma indrept spre casa si vad ca Maddy a ajuns. Intru si il vad pe Chad stand pe canapea cu Maddy, si pe Allison venind din bucatarie cu o sticla de suc in mana.- In sfarsit ai venit, zis Allison cu zambetul pe buze.
- Ce ai vorbit cu Zack, ma intreaba Chad, vad ca Maddy nu si-a tinut gura si l- ea zis cu cine sunt.
- Ca ma place si ca stie ca Ken a pus ochii pe mine, toti se uitau uimiti la mine.
- Si tu ce ai facut? ma intreaba Allison
- I-am zis ca nu-l plac. Sa stiti eu ma duc in camera mea sa invat la romana.
- Bine, spun toti
Ajung in cameraea imi iau cartea si caietul de romana si incerc sa invat nenorocita aia de lectie.
CITEȘTI
Legaturi Riscante
Random,, Am fost doar o simpla eleva de liceu dar viata a luat o intorsatura urata atunci cand l-am cunoscut Ken, profesorul meu de care am ajuns sa ma indragostesc si sa fim imnpreuna desi legea nu ne perminte." Eu sunt Gloria si asta este povestea me...