Dupa ce am plecat de la cabana aceea ingorzitore am ajuns in tabara unde erau toti elevi si profesori.
Ma uit la Ken si el imi zambeste, ii raspund la zambet.
-Gloria, te rog du-te la cabana ta , am sa vorebesc eu cu direcotrul si o sa vedem ce o sa facem.
- Ken, esti sigur, pot sa ii spun ca m-am ratatcit, adica asta-i adevarul.
- Goloria, du-te ma descurc.
Il las si ma duc in cabana mea unde ma astepta Alliosn.
Cand intru Allison era in pat se uita la televizor, cand m-a vazut a sarit din pat si a venit spre mine .
-Domne, Gloria nu credeam ca o sa mai vii!
-Sunt bine, mersi de ingrijorare.
-Ce fraiera esti , cum sa te pierzi in padure?!
-Vai, ce sa zic, Allison.
-Acum este totul bine? Ce a zis directorul?
-Nu stiu, s-a dus Ken sa vorbesca cu el .
-Aaa, okei. Ti-e foame?
-Daa!
Dupa ce am mancat salata oprita de Allison merg sa-l caut pe Ken, sa vad daca a vorbit cu directorul. Il vad stand pe o banca. Ma alatur si eu.
-Hei, ii zic eu.
-Hei.
-Mm.. ai vorbit cu directorul?
-Nu, nu l-am gasit. Cred ca o sa vina la voi la cabana de dimineata.
-Oke, multumesc.
Stam canteva minute in tacere si vad ca nu mai imi spune nimic.
-Eu o sa ma duc la culcare, Ken.
-Bine, ai avut o zi lunga.
-Nopate bune, ii zic si ma ridic dupa banca.
-Nopate bune, il aud in parca in soapa.
****
Ma trezesc si imi fac rutina de dimineata. Dupa ce ma imbrac o vad pe Alliosn venind de afara , nici nu am observat ca ea s-a trezit.
-Neata Gloria!
-Neata. Cand te-ai trezit?
-Am... pe la 7:00.
-Nu am observat ca erai plecata.
Si ne intrerupe cineva care batea la usa. Se duce Allison si deschide.
-Buna dimineata, ne spune directorul.
-Buna dimineata.
-Gloria, cum te simiti ? intreba directorul
-Foarte bine, multumesc.
-Bine, sper ca poti sa participi la jocurile pe care le facem astazi.
- Da.
- Bine, atunci eu va las. Va astept afara la 10:00 !
- Bine. La revedere.
****
Ma uit la ceas si vad ca este 18:50. Nu l-am vazut pe Ken aproape tota ziua.
Ma gandesc sa merg la cantina poate mai este deschis. Ata de fome imi este, si nici nu am participat la jocurile alea. Mergand spre cantina sunt luata de brati si dusa dupa o cabana de Ken.
- Ken!
-Mai incet, vrei sa ne auda toti?
-Am.. nu. Ce faci aici?
-Te-am cautat tota ziua si tu unde umbli? Nu te-am vazut la jocurile de dimineata.
-Da.. Nu am fost.
-Mda.. Ma gandeam sa dormi cu mine in seara asta, imi zice el si eu ma uit la el de parca mi-a zis cine site ce, dar accept.
- Bine, cred. Da.
Mergem amndoi incet fara sa ne vada nimeni si intram in cabana lui. Cand intram in cabana ma tranteste de usa si incepe sa ma sarute, eu ii raspund la sarut. Mergem in dormitor.
Vă doresc un 2016 extraordinar din inimă!
Sper să aveţi un an mai bun cu împliniri şi fericire.
CITEȘTI
Legaturi Riscante
Random,, Am fost doar o simpla eleva de liceu dar viata a luat o intorsatura urata atunci cand l-am cunoscut Ken, profesorul meu de care am ajuns sa ma indragostesc si sa fim imnpreuna desi legea nu ne perminte." Eu sunt Gloria si asta este povestea me...