Capitolul 9

66 5 0
                                    

     Ma trezesc si vad ca este 18:50. Ma decid sa mananc ceva. Cobor scarile si nu vad pe nimeni. Intru in bucatarie si vad un bilet pe frigider " Am plecat la cumparaturi, este si Maddy cu mine".

Imi fac o omleta sa mananc. Dupa ce am mancat ma hotarasc sa ma uit la televizor. Nu prea este ceva interesant, ma decid sa ma plimb.
Ies afara si ma indrept spre parc.
Dupa 20 de minute ajung si eu in parc.  Il vad pe Zack stand pe o banca cu unul din prietenii lui. Ma asez pe o banca,  departe de Zack, si sper sa nu ma fii vazut. Dar il vad venind sper mine cu zambetul lui pe fata. Imi dau ochii peste cap.

- Buna, ce faci?

- Buna, am iesit sa iau putin aer, tu?

- Tot la fel.

- Oke, ii zic eu rugandu-ma sa plece.

- Stii te-am vazut sarutandu-te cu Ken.
Imi zice si eu raman socata. Credeam ca nu este nimeni si nu ma vazut nimeni.

- Nu zici nimic? Nu am zis la nimeni. Tu esti cu Ken?

- Nu, nu sunt cu el, nici eu nu stiu ce s-a intamplat atunci.
Nimeni nu mai zice nimic.

- Eu ar trebui sa plec, sparg tacerea.

- Bine, mai vorbim.

- Da, pa!

Ma intrept spre casa si ii vad masina mamei.  Grabesc pasul sa ajung acasa. Cand sa intru pe usa ma inpiedic si cad pe burta. Maddy rade de mine.

- Nu mai rade, o amenint eu.

- Gloria, ajuta-ma cu cumparaturile, striga mama din bucatarie.

Dupa ce o ajut pe mama cu cumparaturile ma duc in camera mea. Ma uit la ceas si vad ca este tarziu 20:55. Imi fac rutina de seara si imi mai repet lectia la istorie si romana.
Ma ia somnul gandindu-ma ca daca Zack mai zice la cineva ca ma vazut sarutandu-ma cu Ken.

   **

Ceasul suna iar eu ma trezesc cu greu din patul meu. Cu greu ma duc sa imi fac rutina de dimineata.
Aleg sa ma inbrac cu blugi negri si  un tricou alb.
Cobor scarile si o vad pe mama in bucatarie.

- Buna dimineata, imi zice ia punandu-mi micul dejun.

- Neata, ii spun eu si ii zambesc.
Dupa ce am mancat ma duc la televizor. Aud ca bate cineva in usa.

- Gloria, deschide tu, imi zice mama.
Ma ridic de pe canapea si ma intrept spre usa. O deschid si un Chad zambaret apare.

- Buna, zice el.

- Buna, ii zic eu ivintandu-l inauntru.

Dupa 15 minute plecam si noi.  Am ajuns la scoala si ii vad pe Allison si pe Liam,  asteptandu-ne in fata scolii.

Intram un clasa si ora de chimie a inceput. Dupa o ora de chimie mergem pe afara si nu il vad pe Ken sau pe Zack.

- Gloria ce faci in seara asta, ma intreaba Liam.

- Invat, mit eu.

- Oke, voiam sa vad daca mergi la clubul ala Pub, cu mine si cu Allison.

- Nu merg.
Ma intrept spre clasa cu Allison.

- Ai vorbit cu Chad?

- Despre?

- Gloria, cum despre ce?

- Aa, nu scuze, o vad cum isi da ochii peste capt .
Intram in clasa si ora de istore incepe.

Dupa 2 ore.

Merg spre cantina. Intru si imi iau un hamburger si sucul de struguri. Ma asez la masa unde sunt Allison, Chad si Liam.

- Gloria, putem sa vorbim? imi intorc capul si il vad pe ken.

- Bine, ma ridic de la masa si il urmez pe Ken.  Unde mergem?

- In sala de sport.
Il urmez pana ajungem in sala de sport.

- Cred ca te intrebi de ce te-am chemat in sala de sport.

- Da, ii zic eu.

- Voiam sa vorbim despre...

- Acel sarut, ii continui propozitia dandu-mi ochii peste cap

- Nu trebuia sa se intample, la cuvintele astea nu ma asteptam. Sper sa nu mai zici la nimeni.

- Da, si ies din sala de sport.
Ma intrept spre cantina sperand sa nu ma ajunga Ken. Intru in cantina si nu zic nimic.

Dupa 3 ore.

Ajung acasa si ma duc in camera mea. Hotarasc sa ma culc.  Cand ma gandesc la ce mi-a zis Ken imi dau lacrimile. Ma ia somnul cu gandul tot la Ken.

Legaturi RiscanteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum