Capitolul 8

78 5 2
                                    

       Intru in casa si o vad pe mama stand pe canapea uitandu-se la televizor. Cand ma vazut s-a ridicat de pe canapea si venind spre mine cu pasi lenti. Am crezut ca o sa-mi de o palma.

- Gloria, tu nu erai asa, imi zice ea dezamagita de mine.

- Nu am vrut sa fii dezamagita de mine, ma scuz eu. Imi pare rau.

- Nu Gloria,  nu este vina ta si a mea, ca am venit aici!

- Mama nu este adevarat.  Imi place aici, nu vreau sa plecam.

- Nu Gloria, nu plecam. Du-te in camera ta.

      O ascult si ma duc in camera mea. Dupa discutia cu mama mi-am dat seama ca este dezamagita de mine. Dar oamenii se mai schimba in bine, in rau, dar tot aceleasi persoane sunt.

       Mi-am amintit ca maine am testul la romana si nu mi-am invatat. Ma apuc sa invat.

       Dupa  ore de invatat ma uit la ceas ce arata ora 22:22 . Ma duc sa imi fac rutina de seara si sa ma culc.

        Ma uit la ceas si vad ca este 23:22 si nu ma ia somnul.  Ies din camera si cobor scarile foarte usor sa nu auda mama sau Maddy. Nu vad pe nimeni in sufragerie sau in bucatarie. Deci pot sa ies afara.
Ies pe usa foarte usor, nu vreau alte probleme cu mama. Cerul era inorat, semn ca sta sa ploua.

      Ma asez pe una din scarile casei si ma uit in curtea lui Ken. Se pare ca nici el nu putea sa doarma. Statea pe una din scarile casei lui inbracat in pantaloni negri si un tricou alb. Ma priveste si imi face semn sa vin la el. Nu ezit, asa ca ma duc spre el cu pasi repezi.

- Buna, imi zice el.

- Buna, ii spun.

- Ia un loc, si arata spre scara unde statea el.
Ma asez cum imi spune el.

- De ce esti treaza la ora asta, ma intreaba el foarte grijuliu.

- Pentru ca nu ma ia somnul si am decis sa ies afara.

- Aha, si azi la scoala de ce te-ai batut ca colega ta mai mare?

- Hmm, vrei sa ma certi?

- Nu, doar sunt curios, draga.

- Daca zici tu, m-am batut ca voia sa dea si ea, ma apar eu.

- De ce, ma rog?

- Mi-a zis sa te las in pace.
Nu mai zice nimic si ma intreb de ce. Dau sa ma ridic cand mana lui ma trage inapoi. Imi ia barbia si ma obliga sa ii privesc ochii de un albastru placut.
Tresar cand buzele lui moi si rozali se unesc cu alemele.
Dupa ceva vreme se desparte si se indeparteaza de mine.

- Imi pare rau, imi spune el.

- Ar trebui sa plec.Noapte buna.

Intru in casa la fel de usor si lent cum am iesit. Intru in camera mea si imi aduc aminte de sarutul lui Ken. Ma ia somnul gandindu-ma nu mai la Ken.

  **

Aud cum alarma imi suna si nu vreau sa ma trezesc asa ca ii dau alunare. Dupa nici doua minute o aud pe mama cum ma striga.

- Gloria haide la masa.

- Vin.

Cobor scarile si ma indrept spre bucatarie cand cineva bate la usa.

- Gloria, du-te tu si deschide.

      Ma indrept spre usa foarte incet. Cand o deschi apare Chad cu zambetul lui tampit pe fata. Il las sa intre si ma indrept spre bucatarie.

          Dupa micul dejun ma duc sa imi fac rutina. Aleg sa ma inbrac in blugi negri cu un tricou alb.
Cobor scarile si il vad pe Chad asteptand.

        Am ajuns la scoala si mi-am amintit ca dam test la romana.
Ii vad pe Liam si Allison in fata scolii.

- Buna, ii salut eu.

- Buna, ce faceti? ne intreaba Liam.

- Bine, tu?  il intreaba Chad.

- Bine.

           Dupa ce am mai discutat,  ne indreptam spre calsa.  Uram chimia. Intram in clasa si profesoara nu era. Ma asez cu Allison in ultima banca sa nu ne vada profesoara.
Intra si profesoara in clasa. Era o femeie cam de 30-34 de ani.

Dupa 30 de minute imi aud numele.

- Gloria Smith?

- Da.
Ai dat de naiba Gloria!

- Du-te la tabla , suflu usurata ca nu ma asculta.

**

Ma indrept spre casa inpreuna cu Allison.

- Gloria de ce ai fata asta de catelus plouat?

- Allison, iti spun ceva da nu spui la nimeni?

- Da! PROMIT!

- Aseara am iesit afara si l-am vazut pe Ken si m-am dus la el, el mi-a zis sa vin, si ma sarutat, ii spun eu asezandu-ma pe o banca libera.

- Te-a sarutat? intreaba socata.

- Da.

- Tu simti ceva pentru el?

- Ce?!

- Gloria, zi odata.

- Da..spun pentru mine mai mult.

- O! Stii trebuie sa iti spun ca..

- Ca ce, Allison, stiu c eu si Ken nu o sa fim inpreuna.. o intrerup pe Allison.

- Nu asta voiam sa spun.

- Ok, atunci?

- Il plac pe Chad.. spune ea.

- Ce? El stie?

- Normal ca nu! De asta esti o prietena buna si ma vei ajuta sa aflu daca ma place.

- Oh Doamne!

Ajung acasa si ma duc in camera si ma intind in pat. Dupa 10 minute ma ia somnul.

Legaturi RiscanteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum