Capitolul 15

46 3 0
                                    


S-a facut si ziua de plecare in New York. Dabea astept sa ajung in acel oras. Am auzit ca este foarte frumos. In sfrasit am ocazia sa il vizitez.

Mi-am facut bagajele, sper ca am luat tot ce imi trebuie.

- Ken..o sa imi fie atat de dor de tine..

- Stiu. Si mie.  Sa te distrezi.

- Asa o sa fac, si ma saruta.

Dupa ce mi-am luat la revedere de la ken, m-am dus si la Chad, Allison si  Liam sa imi iau la revedere.

In sfarsit am ajuns la aeroport. Ne uracam in avion si ma asez langa Maddy.

Imi iau telefonul si imi pun castile sa ascult muzica pana ajungem in New York.

****

Ma dau jos din avion si sar in sus de bucurie. Sunt asa fericita ca sunt in New York.

Cladirile sunt foarte mari si este cam frig. O multime de oameni se grabesc sa ajunga acasa sau la servici. 

Ajunge si taxiul pe care la chemat tata in sfarsit. Ne urcam in taxi si ne duce la hotelul unde ne-am cazat.

Am ajuns in camrea si mi-am pus bagajele langa dulap, cu gandul ca o sa le aranjez mai tarziu.

-Gloriaaa, esti gata?ma intreaba mama.

-Daa, sunt gata, imediat cobor.

Dupa ce cobor mergem in restauratul hotelului. Ma uit in meniu si nu prea vad ceva sa imi placa.

Dupa ce am mancat m-am dus sa imi fac dus. Cand imi pregatesc apa aud telefonul sunand.

Ma duc sa raspund, era Ken.

Convorbire:

- Ken!!

- Gloria, ce faci?

- Ma pregateam sa imi fac un dus, tu ce faci?

- Ăm.. mai nimic. Cand vii inapoi?

- Vineri seara plecam .

-  Ok. Trebuie sa inchid.

- Binee. Paa!

- Paa!

***

Ma trezesc si ceasul este 10:35. Hotarasc sa ma duc sa imi fac rutina de dimineata.

Maddy intra la mine in camera .

- Afara ninge, Gloria!!!

- Serios, si ma uit pe geam si chiar ninge.

Coboram jos si o ajutam pe mama la gatit.

**

        Prespectiva autoarei

Si zapada contiuna sa cada, lent, vertical, uniform , iar stratul alb creste pe nesimtite , asternandu-se pe treptele din pragul  caselor, pe trotuarele pustii ,unde potecile de pasi din timpul zilei au disparut . Si iarasi se face noapte.

Gloria se pregatea pentru baie cand telefonul suna. Se duce sa vada cine este. Era Allison. Raspunde si ii spune cat de frumos este aici si ninge in continuu de cand a venit.

Dupa o jumatate de ora se duce in baie si isi face un dus.

Dupa ce iese din baie se imbraca cu pijamalele ei roz si se baga in pat.  Ceasul indica ora 20:50.

Ia telefonu si ii da un mesaj lui Ken:

"- Hei!! Poti vorbii?

   - Da sunt acasa. Ce faci?

    - Stau si nu prea am ce face. Tu?

    - Cam la fel."

Si nu mai stie ce sa ii zica. Dupa cateva minute primeste un mesaj tot de la Ken.

  "- Si vineri vii in Florida, nu?

     - Da. Sa speram ca nu o sa mai ninga. 

    - Bine.

     - Eu o sa ma pun sa vad un film.

     - Bine. Noapte bunaa :*

      - Noape bunaaa :* "

Legaturi RiscanteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum