Capitolul 5

94 6 4
                                    


Aud ceasul ce suna si il opresc. Cu greu ma ridic din pat si ma duc sa-mi fac rutina de dimineata.  
Am ales sa port blugi negri cu un tricou alb. Cobor scarile si o vad pe Maddy pe canapea. Era inbracata in blugi albastri cu un tricou mov inchis.

- In sfarsit ai venit, imi zice ea si eu doar scot limba la ea.

Ma duc in bucatarie si fac omleta.  Dupa ce prepar omleta se auzea soneria la usa. Ma intrept spre usa si o deschid.

- Allison, Chad. Neata,  ce faceti? ii intreb cu zambetul pe buze.

- Neata, bine, imi spun ei intrand in casa.

- Ai invatat lectia la romana, ma intreaba Chad.

- Da. Sa zicem..

Dupa ce am mancat ne intreptam spre scoala. Eu, Chad si Allison ne intreptam spre ora noastra,  aveam chimie. Intram in clasa si peofesoara nu era.  Profesoara era o femeie de stul de inalta si cu parul brunet.

Dupa o ora de chimie ne-am dus afara stand pe o banca.

- Gloria ai vrea sa mergem la club, fiind vineri seara sa iesim si noi, ce zici, ma intreaba Allison.

- Nu stiu ce sa zic.

- Haide Gloria, se baga si Chad.

- Mai vedem, Allison a oftat si nu a mai zis nimic.

Dupa 2 ore de biologie ma intrept spre cantina. Intru si ma duc si imi iau sucul de struguri si ma duc la masa unde sunt Allison si Chad, ma    intreb unde o fi Maddy.

- Vesnicul suc de struguri, zice Chad.

- Vesnicul suc de protocale, ii zic eu. Allison incepe si rade si ma intreb ce e asa amuzant.

- Gloria, deci vi la club? ma intreaba Allison.

- Nu cred.

- Haide vine si Maddy, este un club Pub.

- Nu stiu, Allison sa vad ce fac la romana si mai vedem.
Si s-a sunat de intrare. Ma intrept spre ora de matematica. Intru in clasa si profesorul nu a venit. Ma asez langa Allison.

Dupa doua ore.

Dupa ce s-au terminat orele ma intrept spre iesire. Il vad pe Chad si ma indrept spre el.

- Golria bravo, ai luat 9 la romana.

- Da, spun cu zambetul pe buze.

- Vi?

- Da. Aa stai du-te ca vin si eu , mi-am uitat iara cartea de ronana.

- Bine.
Ma intrept spre clasa goala sa imi iau cartea. Eram aproape de clasa si l-am vazut  pe Ken cu sora lui vorbind. Dau din umeri si ma duc sa imi iau cartea. O vad pe banca si ma duc spre ea. Cand ma intorc Ken era langa usa. Nu stiam ce sa fac sau ce sa ii zic.

- Eu trebui sa plec, ii zic eu vrand sa trec sa ies afara din clasa, dar ma ia de mana si ma lipeste de perete.
Tremuram de frica ca nu stiam ce voia sa faca. Se apropia de mine

- Iar ti- ai uitat cartea, imi zice el.

- Da, acum pot pleca?
Nu imi zice nimic si se uita la mine.  Ma enerva ca nu imi zicea nimic, asa ca dau sa plec si ma tage iara de mana.

- Ce vrei? am tipat catre el.
Nu a zis nimic si m-am incruntat spre el si el doar zambea. Dupa ceva timp sora lui apare si il cheama si eu eram libera.
Ies din curtea scolii si il observ pe Zack stand langa un pom si fuma, ca de obicei.
Mergand pe strada il observ pe Zack venind spre mine. Nu il bag in seama si merg in continuu.

- Gloria, stai, imi zice el si nu il bag in seama.
Voiam sa merg acasa si sa stau in pat sa ma uit la televizor.

- Gloria, tot nu ii raspund si ma trage de mana.

- Ce vrei Zack?

- Vreau sa te intreb daca vrei sa iesim la un suc.

- Nu Zack,  am alte planuri, ii zic eu si plec.
Cand ajung acasa Chad , Maddy si Allison erau pe canapea se uitau la televizor.

- Ce ai facut Gloria, ma intreaba Chad razand.

-Zack, le zic scurt.

- Ce ti-a mai zia si el? ma intreaba Allison.

- Daca vreau sa ies cu el.

- Gloria deci vii cu noi la club, ma intreaba Maddy.

- Vin si asa nu am nimic de facut.

Dupa 30 de minute.

Ne asezam la masa care ne-a aratat-o chelnerul. Chad s-a dus sa ia baiturile.  Eu am vrut un suc.
Clubul era foarte frumos aranjat, mesele erau din lemn si multi oameni dansau.

- Hai sa dansam,  zice Maddy.
Dau din cap in semn negativ si se duce cu Allison. Vine si Chad cu sucul meu.

Dupa ceva timp ma uit sa vad cat este ceasul si este 23:50 .

- Este tarziu si mie mi-e somn,  zic eu.

- Bine , hai sa mergem, spune Chad.

Dupa 30 de minute de mers eu si Maddy in sfarsit am ajuns acasa.  Am deschis usa si am ramas fara cuvinte.

Legaturi RiscanteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum