Zilele trec pe nesimtite. Golria îsi face bagajele din nou sa plece in Florida, impreuna cu familia ei.
Coboara jos si nu îi este bine, voia sa stea mai mult,dar se gandeste si la Ken. Dar poate sa vina si cu Ken, intr-o zi, daca o mai apuca ziua aceea. Totusi se gandeste ca o sa-l revada pe Ken si o sa petreaca mult timp cu el .
Cand ajunge jos tatal ei îi ia bagajele si le pune în taxi-ul pe care la chemat cu cateva minute mai devreme.
Dupa ce se urca toti în taxi, soferul plictisit porneste masina. Gloria se gandea ce face Ken acum, putea sa îi de un mesaj cu " Ce faci?" , dar nu rezista sa nu îi spuna ca au plecat mai devreme, adica joi, nu vineri cum spusese.
Era foarte încantate ca o sa îsi revada prietenii.********
Ken statea pe canapea si se gandea unde sa faca cina romantica pentru Gloria. Nu stia ce sa aleaga, sa o duca la un restaurant si apoi sa se duca la un hotel sau sa pregateasca cina la el acasa.
Într-un final hotaraste sa faca cina la el acasa. Se duce ia cheile si se pregatea sa se duca la magazin si sa cumpere ce îi trebuie pentru cina.
Era foarte încantat de surpriza lui .*******
Gloria statea pe scaunul din avion si se plictisea. Maddy deja a adormit, voia sa îi faca ceva, dar s-a razgandit. Si-a scos telefonul si a început sa-l butoneze pana cand o voce din spate a intrerupt-o.
- Hei fata.
Gloria îl ignora pana cand din nou a început sa o strige.- Ăm.. ce vrei?
- Daca stiam ca esti asa agresiva nu te mai bagam in seama, spuse baiatul glumet ,la auzul acestor cuvinte Gloria, si-a dat ochii peste cap si a vrut sa se intoarca înapoi dar iar a întrerupt-o .
- Ai si tu un incarcator pentru telefon?
- Ti-l dau, dar ma lasi în pace.
- Mai vedem.
Deja o scosese din minti. Si a cautat prin ghiozdan si a luat cartea pe care o citea, Cimitirul Animalelor de Stephen King.
A început sa citesca pana cand iar voacea tipului a întrerupt-o.- Nu ai cumva si niste casti?
Se întoarce si pe fata lui apare un zâmbet.- Nu imprumut castile.
- Bine. Noah, imi pare bine.
- Mie nu prea.
- Imi zici si mie cum te cheama?
- Gloria.
- Frumos nume.
Gloria se întoarce din nou pe scaunul ei.
- Si cati ani ai ziceai ca ai?o întreaba Noah.
- Tu nu vezi ca citesc? Lasa-ma în pace.
Si nu a mai zis nimic .
******
Timpul trecea foarte greu. Maddy s-a trezit si tot vorbea cu Noah, iar Gloria încerca sa citeasca acea carte. Dar tot se gandea sa îi spuna lui Ken ca o sa ajunga acasa mai devreme.
Intr-un final îi trmite un mesaj."- Ken!! O sa ajung mai devreme, acum sunt în avion. Dabea astept sa te revad! :* :*"
Deja trecuse cateva minute si Ken nu îi raspunse la mesaj. Începuse sa îsi faca griji. Încearca din nou sa citeasca dar Maddy ia luat cartea.
CITEȘTI
Legaturi Riscante
Random,, Am fost doar o simpla eleva de liceu dar viata a luat o intorsatura urata atunci cand l-am cunoscut Ken, profesorul meu de care am ajuns sa ma indragostesc si sa fim imnpreuna desi legea nu ne perminte." Eu sunt Gloria si asta este povestea me...