1.BÖLÜM

80 16 0
                                    

Gözlerimi açtığımda loş ışığın beni karşıladığını farkettim anladım ki ağlayarak uyuya kalmıştım. Zar zor patiğimi ayağıma geçirdim ve gıcırdayan yatağımdan kalkıp cama doğru ilerledim. Bugün olan şeyler beni çok yıpratmıştı sanırım biraz zamana ihtiyacım olacaktı. Camın önüne oturup gözlerimi kapadım ve kendimi rüzgara teslim ettim. Soğuk hava yüzüme çarparken sokaktaki lambanın gıcırtısını dinlemeye başladım . Bugün olan şeyler hiç bir kızın kaldıramayacağı kadar ağır şeylerdi....
2 yıldır beraber olduğum erkek arkadaşım beni başka bir kıza tercih edip beni o kızla aldatmıştı.Bunu düşünmek bile bana utanç veriyordu. Gözümden bir yaş aktı ve kendimi tutamayıp yine ağlamaya başladım sonra kendimi yatağa yattım . Kendimi uykuya teslim ettim.


Sabah alarmın sesine uyanıp yataktan kalktım ve banyoya doğru yola koyuldup aynanın karşısına geçtim. Ben Ada lise 3 öğrencisiyim . Okulda herkesin tanıdığı , erkeklerin dikkatini çeken , kızların kıskandığı , ailesi zengin ve soylu olan bir kızım. Fiziksel özelliklerim tamamıyla annem ama kişilik özellikliğimle babama çekmişim . Sanırım babam konusunda övünmeliyim.

Saçımı düzleştirdikten sonra saç spreyimi saçımda dolaştırdım . Saç spreyimin kokusunu seviyordum. Kafamı kaldırdığımda kendime aynada baktım , gerçekten içler acısı duruyordum. Berbat durumdaydım . Gözlerim kızarmış gözümün altında ise torbalıklar oluşmuştu.Banyodan çıkıp odamın içine paytak paytak yürümeye başladım . Aynamın karşısına geçip . Makyaj çantamı açıp içinden kapatıcımı ve fondotenimi kaptım. Fermuarı kapatıp güzelce gözlerimin altına sürmeye başladım. Bir yandan şarkı mırıldanıp bir yandanda bu berbat durumdan çıkmaya çalışıyordum. Kimse beni bu halde görmemeliydi. Kendimi sesimin güzelliğiyle avutup kafamda ki kargaşaya bir son vermek istedim ve göz kalemini göz kapağıma sürtmeye başladım . Canımın yandığını hissedince kalemi kenara koyup bordo rujuma uzandım . Özenle sürdükten sonra patiklerimi hızlıca kenara atarak dolabımın önüne geçtim. Siyah düz mini elbisemi üstüme geçirdim ve alt dolabı açıp deri siyah kalın topuk ayakkabımı ayağıma geçirdikten sonra çantamı alıp koridora çıktım.

Merdivenlerden inerken birden dengemi kaybedip yüz üstü merdivene yapıştım. Arkamda bir kahkaha sesi duyunca ayağa kalktım ve elbisemi düzelttim. Arkamı döndüğümde her zaman ki gibi erkek kardeşim Emre ile karşılaştım . Hala nefes almadan kahkaha atıyordu. Bende onun o haline sırıtmaya başladım. Ona hiç cevap vermeden mutfağa doğru yürüdüm. Annem ve babam iş ile ilgili konuşuyordu. Sohbetlerini bölmemek için sessizve sandalyemi çekip , oturdum. Babamın sesiyle birden irkildim sanırım yine dalmıştım. "Tatlım iyi misin ? Biraz durgun görünüyorsun. " ben daha cevap vermeden Emre " Bence Rüzgarla kavga etmişler" diye lafa atıldı . Ona doğru kafamı çevirdiğimde sinirlendiğimi anlayıp salatalığını ağzına attı. " Hayır , sadece biraz yorgunum dün tüm gece tarih ödevimle ilgilendim. " Annemin bana baktığını farkedince hiç o tarafa dönmeden çatalımı tabağımda gezdirdim. Dün gece Rüzgarı başka bir kızla öpüşürek görmüştüm oda beni görmüştü fakat hiç beni takmayarak kızı öpmeye devam etmişti. Bu kalbimi fazlasıyla kırmıştı . Bazen fazla ileri gidiyordu ama bu sefer konu başkaydı .Birden hızlıca ayağa kalktım ve tezgahtan çantamı alıp kapıya doğru yürüdüm. Annemin konuşmalarına aldırış etmeden kapiyi çarparak evden çıktım . Temiz havayı içime çektim gözlerim yine dolunca ağlamamak için yukarı baktım .

Taksi durağına doğru yürürken birden önümde bir araba durdu bu Savaşın arabasıydı . Camı yavaş yavaş açılınca arabaya yaklaştım. Cam tamamen açılınca yüzüme baktı ve " Hadi atla ! Neyi bekliyorsun " deyip güldü. Kapının kilidinin açıldığını duyunca arabaya bindim . Radyoya uzanıp radyoyu açtım . Önceden bu araba hep neşeli olurdu kahkaha eksik olmazdı ama dün herşey degişti. Birden ağzımdan " Ayrıldık " lafı çıkınca kendime inanamadım bunu nasıl söylemiştim . Savaşla çocukluktan beri arkadaştık , hiç birşeyi birbirimizden saklamamıştık ama bu olay tamamen farklıydı bunu kimse bilmemeliydi. "Nasıl yani ? Herşeyi bitirdiniz mi ? Neden ? " diye sordu ve gözünü yoldan ayırıp bana baktı. "Monotonlaşmıştı " diye cevap verip dışarıyı izlemeye başladım. Çok zaman geçmeden Savaş konuşmaya başladı. " Ada sen Rüzgara tam 2 yıldır aşıksın sıkılmış olamazsin. Başka bir nedeni mi var ? " "Hayır , herşey dediğim gibi ." diyip sustum . Ondan birşey saklamak istemiyordum ama başka seçeneğim yoktu sadece büyük bir çıkmazdaydım. " Pekala öyle olsun bakalım" dedi ve el frenini çekti ikimizde aynı anda arabadan inip kapıyı kapattık . Tabiki herzaman ki gibi bütün gözler bize çevrilmişti. Savaşın kolunu omzumda hissedince azda olsa rahatlamıştım. Okula girdiğimizde birden karşımızda Rüzgarı farkettik tek dediği şey Konuşabilir miyiz di.

Kolejin arka bahçesine gittiğimizde onun konuşmasına izin vermeden ben konuşmaya başladım . " Dün yaptığın şey affedilir gibi değildi . İlk defa bu kadar rezil oldum sen ne kadar alçak bir insansı-" cümlemi bitirmeden "Gerçekten seni sevdiğimimi düşündün . Sana acıyorum . Seninle sadece popülerliğin için benide yükseltmen için seninle sevgili oldum ama sen bunu anlayamayacak kadar safsın Ada . Sen herkesin tanıdığı gibi güçlü değilsin. Sen zavallının tekisin " diyip konuşmamı beklemeden arkasını döndü ve yürümeye başladı. Ben ise hiç beklemeden okuldan çıkıp sahile doğru koşmaya başladım.

Hiç bu kadar küçük düşmemiştim. Cidden salağın tekiydim hiç birşey anlamamıştım . Resmen benimle kedi gibi oynuyordu. Bu kadar ileri gitmiş olamazdı . 2 yılı öylece silip atmazdım , atamazdık . Anılarımızı,fotoğraflarımızı ben bu kadar düşmemeliydim. Benimle oynadığını baştan anlamalıydım. Sahile geldiğimde bir banka oturdum ve hıçkırarak ağlamaya başladım. Gözlerimi kapatıp kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım .

Bir süre sonra birinin yanıma oturduğunu farkettim . Gözlerimi açıp kulaklığımı çıkardım ve yanımdaki kişiye doğru döndüm. Yanimda tanımadığım benim yaşlarımda biri oturuyordu. Halsiz bir biçimde " Kimsin ? " diye sordum . Kafasını çevirip sahile baktı . Acı bir şekilde güldükten sonra bana bakıp "Aynı okuldayız ama senin gibi kızlar benim gibi oğlanlara bakmadığı için varlığımdan şimdi haberin oldu . " Ona dönüp "Bizim okuldan mısın? " diye endişeli bir biçimde sordum , o ise sadece kafasını sallamakla yetindi. Birden sesimi yükselterek " Burdan git ! Okuldan kimsenin beni ağlıyarak görmesini istemiyorum " diye tekrar ağlamaya başladım . O ise bana dahada yaklaşarak " İnsanların ne dediğini umursamamalısın . Bence ağlarken bile çok güzelsin " dedi ve cebinden bir peçete çıkardı ben ise hala ona şaşkın bir yüz ifadesiyle bakıyordum. Peçeteyi bana doğru uzatıp "Göz kalemin akmış " diyip gülümsedi. Hoş çocuktu ama dış görünüşü benim şuanki halimden daha berbattı.Büyük bir ihtimalle bursluydu. Birden elimde bir el hissettim ve ona doğru döndüm. Gözlerinin umutla parladığını anlayınca elimi çekip banktan hızlıca kalktım ve arkama bakmadan yürümeye başladım.

TEK SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin