Salonda annem ,babam ,Emre ve Rüzgar vardı. Evet Rüzgar vardı. O gün labaratuvarda olan şeyden sonra onunla hiç karşılaşmamıştım. Şaşkınlıkla ona bakarken o ise bana özür diler bakışlar atıyordu. "Rüzgar'ın seninle konuşması gerekiyormuş."dedi annem gülümseyerek. Zaten konu Rüzgar oldu mu hep böyle gülümserdi. Rüzgarı çok seviyordu ,onsuz bir hayat geçirmemi istemiyordu. Ee tabi ailesi aile dostumuz sayılıyordu ,zengindi ,yakışıklıydı ,görgülüydü ama ona karşı hislerimi o gün o çatıda bırakmıştım. Annemlerin labaratuvarda olan şeyleri anlamaması için "Gel odama çıkalım" diyip merdivenlerden çıktım. Annem barıştığımızı zannedip baya bir mutlu olmuştu. Odaya girince ,Rüzgarda girince odanın kapısını kapattım. Hızlıca ona dönüp "Ne yapıyorsun burada ?" diye sessizce bağırdım. "Sakin ol!! O gün yaptığım şey çok saçmaydı . Alkollüydüm ne yaptığımı bilmiyordum. Özür dilerim." diye bana dahada yakınlaştı ,kapıya iyice yaslanıp "Tamam ama artık git." diyerek kapıyı açtım. Rüzgar merdivenlerden inmeye başlarken bende onu takip ettim. "İyi akşamlar ,ben artık gideyim." dedi ,Rüzgar. Onu kapıya kadar eşlik ettim. Arabasına binince kapıyı kapatıp salona doğru yürümeye başladım. Herkesi tek tek öpüp Emre'nin yanına oturdum. Saçıyla oynamaya başlayınca bana kızıp odasına gitti. "Barıştınız mı?" diyip koltukta doğruldu annem. Hayret nasıl bu kadar dayanmıştı. "Hayır" diye sert bir cevap verince morali bozuldu. Babam ortamı dağıtmak için "Tatilin nasıl geçti?" diye sorunca kafamı sallayıp "Güzeldi" diye cevap verdim. Gülümseyip ayağa kalktı. "Benim çalışmam lazım siz devam edin" diyerek ayağa kalktı.
Bir süre annemle sessiz kalınca sessizliği annem bozdu " Rüzgarla ayrılmaman gerekiyordu. " sözünün nereye gideceğini biliyordum. Ayağa kalkıp yürümeye başlamıştım ki önüme geçip kulağıma eğildi. "Sen Ada Bulutersin ,aptallık yapma!" Dedikten sonra mutfağa gitti. Bende hızlıca odama çıktım.
***
Sabah alarmın huzurlu sesi kulağımı doldururken bir yandanda telefonumun ekranını kaydırmakla meşguldüm. Oflayarak ayağa kalkıp ,kollarımı açarak esnedim. Banyoya doğru giderken ayağım sandalyeye takıldı ve yere kapaklandım. Şuan yere bile yatabilirdim ,çok uykum vardı. Ayağa kalkıp sersem sersem yürümeye başladım. Banyoda güzelce yüzümü yıkadıktan sonra dişimi fırçaladım. Aynanın karşısına geçip saçımı mısır örgüsü yaptım. Banyodan çıktıktan sonra telefonuma baktım. Mesaj falan gelmemişti. Bugün okula gitmek istemiyordum ,daha doğrusu Berkin yüzünü görmek istemiyordum .Ama ona inat okula gidecektim. Dolabımı açıp siyah deri şortumla ,siyah göbeği açık dar büstiyer bluzimi giydim. Göbeğime piercingimi taktım.Kalın topuk siyah ayakkabılarımı giyip aynamın karşısına geçtim. Babamın kolyesini takıp ,masandan göz kalemimi aldım. Göz makyajımı siyah tonlarında yaparak gözlerimi ön plana çıkardım. Ardından ise mat bordo rujumu sürdüm. Cidden fazla seksi olmuştum. Çantamı alıp gülümseyerek odamdan çıktım.
"Günaydın" diye mutfağa girdiğimde Emre ile karşılaştım. "Annemle babam nerde?" diye Merveye gülümseyip sandalyeme oturdum. "İşteler." -"Bu arada güzel olmuşsun." diyip öpücük attı. "Bencede" diyerek Merve önüme tabağımı koydu. Gülümseyerek "Teşekkür Ederim" dedim.
****
Arabayı ben sürüyordum Emrede radyo kanallarında dolaşıyordu. "Artık bir yerde dursun." diye tısladığımda radyoyu Metro Fm. de bıraktı. Okula vardığımızda arabadan iner inmez gözler üzerime döndü.
Erkeklerin neredeyse salyası akıcaktı bu duruma gülümseyip okulun bahçesinde duran Savaşın yanına yürümeye başladım. Emre çoktan arkadaşlarının yanına gitmişti." Vay vay vay. Bu nasıl bir güzellik." diyerek yanağımdan öpüp belimi tuttu.Bende elimi omzuna koyunca merdivenleriden çıkmaya başladık. Kafeteryaya girip masamıza oturunca aceleyle "Ekin nerde?" dedim. Telaşlı bir biçimde "Sorma hasta olmuş." diyince şaşırarak "Hiç haberim yok . Neyse ben derse giriyorum. Görüşürüz." Diyip kafeteryadan çıktım. Sınıfa doğru giderken birden önümü biri kesip ,kolumdan tuttu. Bu Berkti. Onun bu haline şaşırarak bakarken konuşmaya başladı. "Bu tripler ne?" diye bağırınca herkes bize döndü. Koridordakilere sert bakış atarak Berke döndüm. "Sesini yükseltme!" diyerek kolumu elinden kurtarmaya çalıştım. "Bugün bi ayrı giyinmişsin . Güzel olmuş ama kimin için?" diye sorunca hiç cevap vermedim. Oflayarak "Cidden sıkıcısın " diyip gözünün içine baktım. "Unutmayacağım. Sana en çok ihtiyacım ,olduğunda beni görmezden gelip üzdüğün için." diyince alaycı bir gülümseyle ona bakarak "Unutma! Üzdüğün kadar üzülürsün." dedikten sonra kolumu o güçlü ellerinden bir hamlede kurtarmıştım. Elini yumruk yapınca konuşmayı uzatmamak için sınıfa girdim. Egemenle aynı sınıftaydık. Berkle küs olsamda Egemen cidden iyi bir çocuktu. Onunla görüşüyordum hala. Yanına oturup selam verdim. Dersle ilgili konuşurken birden tanımadığım bir çocuk yanıma geldi ve ellerini sıraya koyup konuşmaya başladı. "Ne zamandır eziklerle takılıyorsun ,kraliçe." diyince Egemenin bozulduğunu görüdüm. Ona dönerek ayağa kalktım. "Peki sen ne zamandır benimle konuşabileceğini sanıyorsun." dedim sinirle. Aslında kimseye böyle birşey söylemek istemezdim ama sinirlenince ayrı bir insan oluyordum. Bu sözüm karşısında arka sıralardan birine oturdu. Egemenin kolunu sıvazlayarak "Boşver. Kıskançlık" diyince biraz yumuşamıştı.***
Savaşın yanından ayrılıp arabaya doğru yürümeye başladım. Berk arkadaşlarıyla çıkış kapısında konuşuyordu. Arabanın kilidini açarken Rüzgarda arka kapıdan çıkıyordu ,bana gülümseyip ilerlemeye başladı. "Araban yok mu ?" diye sorunca "Tamirde " diyerek yerinde durdu. Önceden arabası hep bir ayda bir tamire giderdi. Bir keresinde yolda kalmıştık. Aklıma gelince gülümsemeye başladım. "Yolda kaldığımız aklına geldi değil mi ?" diyince gülümseyerek başımı salladım. Oda gülüyordu. "Hadi atla bırakayım gideceğin yere." diyip arabaya bindim. Oda binince benim sormama izin vermeden "Babamın iş yerine." diyerek kemerini bağladı. Zaten yolumuzun üzerindeydi ,bende Ekinlere gidiyordum. Berkin gözleri bizim üzerimizdeydi ona aldırmadan camları sonuna kadar açıp ardından radyoyu son ses açtım. Arabayı sürmeye başladım. Okulun çıkışına geldiğimizde Berke hiç bakmayarak okuldan çıktım.
"Teşekkürler " diyerek arabadan indi. Yol boyunca hiç konuşmamıştık. Arabanın kapısını kapatınca tekrar arabayı sürmeye başladım.
***
Alışveriş merkezinin içine girdikten sonra yemek bölümüne çıkmaya başladım. Burger King'de hamburger siparişimi beklerken etrafa göz gezdiriyordum. "Siparişiniz hazır." dedi çalışan oğlan bir yandanda hayranlıkla bana bakıyordu. Gülümseyip paketi alıp yürüyen merdivenlerden inmeye başladım. Dışarı çıktığımda arabaya bindim.Ekinle paketleri açıp yemeye başladık. "Hastasın ama maşallah." diyerek kolamı içtim. Gülümseyip "Yemek beni hayata bağlıyor " dedi. Gülerek yemeğimi yemeye devam ettim. "Ayy! çok doydum." diyerek arkasına yaslandı. Ayağa kalkıp paketleri çöpe attım. Kolamı elime alarak Ekinin odasına çıkmaya başladım. Odanın kapısını açıp kendimi koltuğa attım ve bugün Berkle konuştuklarımızı anlatmaya başladım. Konuşmamı bitirdikten sonra ayağa kalkarak "Aklımda bir fikir var." diye bağırdı.
Arkadaşlar bölüm bazı nedenlerden dolayı biraz kısa oldu . Votelerinizi bekliyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK SEN
Teen FictionEĞER YANLIŞ KAPIYA GİRMİŞ BİR ANAHTARSANIZ ZORLAMAYIN KIRILIRSINIZ.