" Gdy dziewczyna przydała się przez krzaki ujrzała statyw za aparat który za którym stał pewien chłopak, znała go z kądś, chłopak się odwrócił i obrazu poznała jego twarz..."
\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
Chłopak obrazu zobaczył dziewczynę i podbiegł do niej, podał jej rękę żeby pomóc jej się wyprostować, jednak dziewczyna nie przyjęła propozycji. Wyprostowala się o własnych nogach i podeszła do kamery dotykając jej delikatnie.
- "Hej, jestem Janek" - powiedział do dziewczyny wystawiając rękę w jej stronę. Dziewczyna popatrzała na jego rękę po czym znowu na jego twarz.
- "Ten jakże sławny YouTube'r który jest wielbiany przez dwunastki tak?! Ten cały 'JDąbkowski'?" pyrchnela dziewczyna zostawiając kamerę w spokoju
- "JDabrowsky, i chyba tak. Powiesz jak ty masz na imię?" spytał delikatnie chłopak.
- "Abby" powiedziała a po chwili dodała - "a co ty tu tak właściwie robisz"
- "chciałem nagrać końcowy kawałek do mojego filmu na temat Przeprowadzki" odpowiedział chłopak - "nie chcesz ze mną go nagrać?" chłopak starał się być miły ale zachowanie Abby strasznie to utrudniało.
- "Nie dzięki woke iść juz do domu" dziewczyna obrucila się ale ręką chłopaka na jej nadgarstku nie pozwoliła jej odejść. Obrucila się przodem do chłopaka. On obrócił wewnętrzna część jej ręki na zewnątrz gdzie zobaczył czerwone plamy krwi na bluzie które powstały z Rany.Podwinął jej rękaw i zobaczył rękę na której były tysiące blizn z przed kilku lat oraz te rany z przed kilku minut.
- "Co to jest" zapytał Jan, dziewczyna jednak nie odpowiedziała, szarpneła ręką i uciekła bez słowa w stronę domu.