- "Dziekuje" powiedziała dziewczyna cicho, ale wystarczająco głośno żeby Janek to usłyszał. Po czym znowu zamkneła dzwi.
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
Dziewczyna stała juz pod drzwiami, zapukała 3 razy po czym stanęła prosto. Po 5 sekundach dzwi się otworzyły.
- "Hej ciociu!"
- "Hej kochanie, wejdź" kobieta otworzyła dzwi szerzej.
Dziewczyna weszła, odwiesila kurtkę na wieszak a torebkę położyła tuż pod kurtka. Ciocia Abby miała potężny i nowoczesny dom. Abby odrazu pobiegła na ulubione miejsce, żeby jej ciocia go nie zajęła (zawsze się o to miejsce kłuciły). Widać było na pierwszy rzut oka, że mieszka tu także mężczyzna. Drobne detale jak póchsry zucaja się w oczy.
- "Coś do picia?" zapytała ciocia Abby
- "Masz sok pomarańczowy?" Abby żako mówiła do cioci jak do cioci, bardziej jak do przyjaciółki.
- "No pewnie!" po chwili Abby trzymała juz szklankę z sokiem.
- "To co robimy?" spytała kobieta
- "Może jakiś horror?"
- "Dobry pomysł"
Dziewczyny włączyły film "Sinister". Obie kochały horrory, a razem jest lepiej. W połowie filmu Abby dostała wiadomość.
- Spotkamy się jutro koło mostu w
lesie
(tak, to był most bulu)Abby - Kim jesteś
-To ja jasiek
Abby - Zastanowię się
Jasiek - będę o 2
Abby - oke
Coś zaintrygowało dziewczynę w tym chłopaku ale nie wiedziała co.
Jak horror się skończył była już 22:37. Poszła siewykapac i poszła spać, była tak zmęczona ze nie zdążyła napisać nic w pamiętniku.
// Wiem strasznie krótkie ale jestem mega zmęczona. Jutro to wam wynagrodze.