κεφάλαιο 6

5 1 0
                                    

Εφτάσε λοιπόν η ώρα της γυμναστικής.Αφού έχουμε κάνει το ζέσταμα ο γυμναστής μας χωρίζει σε δύο ομάδες.Για κάθε μάθημα διαλέγει και μια διαφορετική δραστηριότητα.
"Σήμερα λοιπόν,θα παίξετε μήλα."
Τον κοιτάμε δύσπιστοι.Συνήθως αυτός μας βάζει ασκήσεις που ούτε ο ίδιος δε μπορεί να κάνει και σήμερα θέλει να παίξουμε μήλα;ΜΗΛΑ;!Κάτι κρύβει.
"Α μη χαίρεστε δε θα παίξετε την κλασική έκδοση-ΤΟ ΞΕΡΑ-.Είστε δύο ομάδες ,θα κάνετε δύο παράλληλες γραμμές και θα προσπαθήσετε κάψετε ο ένας τον άλλον.Οι μόνοι που θα μπορούν να κουνηθούν απ τη θέση τους όμως είναι οι άκρες από κάθε γραμμή.Άρα είτε παίζετε σαν ομάδα και βοηθάτε ο ένας τον άλλο η προσπαθείτε να κάψετε άτομα απ την ομάδα σας για να σώσετε τον εαυτό σας."

Το παιχνίδι έχει αρχίσει.Εμείς έχουμε ακόμα αρκετά άτομα ενώ οι απέναντι καιγονται από μόνοι τους.Μαντέψτε ποια φταίει..Η Μελίνα που τους πετά όλους κάτω και έχει προσπαθήσει να με πετύχει τουλάχιστον είκοσι φορές ως τώρα...Μου πετάει άλλη μια βολή και καταφέρνω να πιάσω τη μπάλα.Τη πετάω πάνω της και τη πετυχαίνω.Εκείνη εκνευρίζεται και πριν προλάβω να αντιδράσω ορμάει πάνω μου και αρχίζει να με χτυπάει και να με βρίζει.Έχω μείνει εκπληκτη και τη κοιτάω με ορθάνοιχτα μάτια.Επανέρχομαι στην πραγματικότητα και της χώνω μπουνιά στη μύτη-είναι όμορφη..αλλά ακόμα πιο ωραία οταν το χέρι μου έρχεται σε επαφή με το πρόσωπό της..ίσως να την ξαναβοηθήσω καμιά μέρα..- δεν προσπαθώ καν να κρύψω το χαμόγελο μου και την κοιτάω στα μάτια ευχαριστημένη.Αρχίζει να τρέχει αίμα και σηκώνεται από πάνω μου κλαίγοντας.
"ΗΛΙΘΙΑ!ΕΧΕΙΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΆ!;!;!;"μου φωνάζει.
"Ναι ρε έχω, έχεις πρόβλημα ;"της απαντάω ψύχραιμα.
Πριν προλάβει να απαντήσει μας διακόπτει ο γυμναστης.
"Μετατρέψετε το μάθημα σε ΠΑΝΗΓΥΡΙ.ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ τιμωρία ΚΑΙ θα καθαρίσετε το γυμναστήριο ΜΑΖΙ."Α τι ωραία.Μήπως είναι αργά να χτυπήσω και το γυμναστή;

Παίζοντας με τη φωτιάWhere stories live. Discover now