Four-Bisexual
[Гледната точка на Зейн]
Найл и аз стигнахме до колата,слагайки куфарите в багажника на моя SUV. Тъй като аз карах на идване,Найл се съгласи да шофира до Брадфорд и хей нямаше да се оплаквам.Седнах на пътническата седалка,а Найл зае своето място зад кормилото. И двамата бяхме изморени ,но поради две различни причини. Луи напуснал стаята на Найл около полунощ и веднага си е легнал,така че беше уморен единствено,защото не е от сутрешните хора. Аз от друга страна стоях до ранните часове на сутринта само за да прекарам малко повече време с Лиам,докато спеше в скута ми,играейки си с косата му.Найл започна да кара,а аз облегнах главата си на седалката със затворени очи,слушайки радиото.Найл щеше да попита дали може да смени станцията,а аз почти щях да кимна всеки път когато ме попита.Щеше да ме хване почти в безсъзнание поради съня напиращ в мен и всеки път,когато проговаряше ме държеше буден. Проклех него и шибаният му глас.Найл заглъхна,а аз разбрах,че сънят не беше опция,така че затворих очи,спомняйки си събитията от малката ни почивка.Изглежда,че Найл наистина харесваше Луи,много.Очевидно момчето също беше гей и предполагам ще видим какво ще стане с тях когато времето настъпи.Мисля,че е станало нещо между тях,имайки предвид,че Найл не бе много по разговорите.
Ето го и Лиам.Чувството за него,накара крайщата на устните ми да се заоблят в усмивка.Целият ден прекаран с него мина твърде бързо.Част от мен искаше да се премести в Лондон само за да излизам с Лиам по-често,но това беше невъзможно.
-Найл? – Казах аз,очите ми все още затворени.
-Мхм?-Последният път,когато хареса някого как се почувства?
-Какво имаш предвид?-Искам да кажа как разбираш дали харесваш някого? – Чувствах се глупаво,питайки го за това.Мина твърде много време от както харесвах някого за последно.Не знаех дали харесвам Лиам по този начин или не. Наистина не знаех.Имам предвид,разбира се,запознахме току-що и излязохме само веднъж,но все още ме кара да се чувствам добре.
-Е,сърцето ти ще забърза при споменаването на името му.Ще се озовеш,правейки лист с причини,защо искаш да го виждаш.Няма да искаш да правиш нищо,освен ако този човек не е с теб.И най-важното,ти ще бъдеш до него без значение какво,без значение разстоянието.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Video Blogger [ZIAM]
Hayran KurguЗейн е ютюбър , а Лиам е най-големият му фен. [Тази история съдържа злоупотреба с наркотици,злоупотреба с алкохол и насилие. Моля считайте това като предупреждение.] All rights reserved © fxckthat [Cover by HunterMay18]