∆4.Bölüm∆19.08.2015.
Geç geldi özür dilerim ama uzun bir bölüm yazmaya çalıştım.Telefonumun şarj yeri bozuk maalesef.♥İyi Okumalar♥
"Burası mı?" diye sorarak Serkan'a döndüm.Yine sigara içiyordu.Bana dönerek dumanı tam yüzüme üfledi.
Elimle duman gitsin diye yelpaze yaparken feci şekilde öksürüyordum."şu dumanı bana üfleme!"diye bağırdım.Tekrar dumanı yüzüme üfleyecekken elimle yüzümü kapattım."Sana üfleme dedim.!"
"Bana emir mi veriyorsun sen" tehdit dolu gözleriyle karşılaştığımda başımı olumsuzca salladım."Sadece sigara dumanı beni tıkıyor.""Ozaman daha fazla yaparım.Şimdi kardeşini al ve yanıma gel." diyerek arabadan indi.Bu kadar uyuz olmak zorunda mıydı!
En sonunda ona bakmayı keserek arka koltukta uyuyan kardeşimi dikkatlice kucağıma aldım.Gözlerini aralamaya başladığında uykulu gözlerle "Geldik mi abla?" diye sordu.
Kahretsin ki gelmiştik(!)
"Geldik bebeğim" diyerek kucağımdan indirdim ve elini tuttum.
Kapıyı açan yaşlı kadına bakarak gülümsemeye çalıştım."Hoşgeldiniz,siz çocuğunuzu evlatlık verecek aile olmalısınız."diye sordu kadın.
Serkan'a baktığımda 'aile' ve 'Çocuğunuz'kelimelerine birşey dememişti.Yüz ifadesi herzamanki gibi aynıydı.Çatık kaşlar ve soğuk yüz ifadesi.
"Siz misiniz kardeşimin ailesi olacak kişi" ah,ne saçma bir cümleydi bu'kardeşimin ailesi olacak kişi'"Yok ben değilim benim kızım ve damadım." dedi daha sonra bana yaklaşarak kısık sesle"çocukları olmuyorda"diye devam etti.
"Peki iyi bakabilirler mi?" diye sorduğumda Serkan'ın kızgın yüz ifadesiyle karşılaştım."Tabiki iyi bakarlar çocukları olmadığı için çocukları çok seviyorlar."dediğinde zoraki bir şekilde gülümsedim.
Kadın daha yeni aklına gelmiş olacakki"Buyrun kapıda kaldınız geçin"diyerek geri çekildi.
Gülümseyerek içeri geçtik.Baran yanımdan ayrılmıyordu.genç bir kadın yanıma gelerek "merhaba Hoşgeldiniz" diyerek gülümsedi. Aynı şekilde bende gülümseyerek"hoşbulduk"diye cevap verdim.Genç kadın Baran'ın yanına gelerek kucağına aldı ve doyasıya öpmeye başladı.Ayağa kalkarak baran'ı elinden alıcaktım ki bir el beni tutarak yerime otutturdu."Evde dilinin kesilmesini istemiyorsan uslu dur."Serkan'a kötü kötü bakarak"ben bu kadın'a kardeşimi vermem."diye fısıldadım.Tek kaşını kaldırarak"senden izin isteyen yok!"diye soludu.Benim aksime o fısıldamıyor sesini yükseltiyordu."Niye kavga ediyorsunuz abla"Baran sonunda kadının elinden kurtulmuş olacakki yanıma geldi."kavga etmiyoruz ablacım sadece sakalaşıyorduk."diyerek güldüm.Baran"hım"diyerek yanıma oturdu."ufaklık sana çikolata getiriyim mi?""Hayır dişleri çürür!" diyerek araya girdim.Baran bana yaklaşarak"ama abla"nidalarında bulunurken ben genç kadına bakıyordum."diş fırçası var yiyince fırçalar."oflayarak "tamam" dedim.Genç kadın çikolatayı almak için mutfağa yönelirken bende kalktım.Tekrar bir el beni tutunca durmak zorunda kaldım."uslu dur demişmiydim."
"Sadece su içmeye gidicem."Serkan tek kaşını kaldırarak " kandırmaya çalışma beceremiyorsun"diye tısladı.
"Kandırmıyorum gerçekten su içicem."dediğimde kolumu bıraktı.Tamam belki susamamıştım ama gittiğimde su içebilirdim.
Mutfağa doğru yöneldiğimde"bardaklar nerde?"diye sordum."2.rafta." dediği dolabı açarak içinden su bardağı aldım ve karşımdaki damacanadan su doldurdum."kardeşime iyi bakabilir misin?"diye sordum kısık sesle."evet bakarım bana güvenebilirsin.""Bak kardeşim benim herşeyim lütfen ona iyi bak.Kardeşimden başka kimsem yok benim" dediğimde kaşlarını çattı."Neden kardeşini evlatlık veriyorsun ondan başka kimsen yoksa.Bana güvenebilirsin ama nedenini öğrenmek istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUM
Teen Fictionİlk bölüm 01.08.2015 yazılmaya başlanmıştır. "Sen sadece Benimsin ve benim olana kimse dokunamaz Pelin!"