13.Bölüm∆02.10.2015
Multimedya;Pelin.
Bölüm şarkısı!;pera-sensiz ben.
Not! Şimdi, öncelikle bu bölümde de gerçekler ortaya çıkmadı,ama o bölüm kısa zamanda!
Playlist'i hemen paylaşmayacağım,bir kaç bölüm sonra!♥İyi Okumalar♥
Çekimlere ne zaman başlayacağız?" diye sordum büyük bir merakla."Bakıyorum da çok hevesliyiz." Kerem'in alaylı cümlesine gülerek "hıhı" diyerek cevap verdim.
Hevesli felan değildim,sadece Bir ay sonrayı düşünerek hevesleniyordum.
Sonuç olarak yine hevesleniyordum,ama neyse.
Bu da 12 MİLYAR yani boru değil.
"Daha başlamayacağız pelin,yarın kostüm ayarladıktan sonra başlarız."
Oflayarak"tamam ozaman ben eve gidiyorum."dedikten saniyeler sonra kapıya doğru yürümeye başladım.
"Hey,bir kahvaltı yapalım ozaman beraber."
Arkama dönerek gülümsedim.
Guruldayan karnımı Kerem'e göstererek gülümsedim."doyması gerekiyor."
"Doyuralım ozaman." diyerek kahkaha attı.
Sandalyesine asılı olan deri ceketini alarak yanıma ilerlemeye başladı.
"Bildiğim bir cafe var sizin eve çok yakın oraya gidelim istersen."
Sizin evinize...
"Farketmez." diyerek Kerem'in koluna girdim.
Hareketime biraz şaşırsada sonradan o da elleriyle belimi kavradı.Beraber arabaya bindikten sonra kerem motoru çalıştırdı.
"Sabah yine serkan bırakmadı sanırım"
"Ah evet,sabah tadsız bir olay oldu da."
Gözlerini yoldan ayırmadan "ne oldu?" diye sordu.
"Bana kahvaltı hazırlamış," dediğimde gülerek sözümü kesti.
"Serkan ve kahvaltı hazırlamak."
"Ya bir dakika sözümü kesme!'dediğimde hala gülüyordu.
"Kerem!"
"Tamam tamam anlat."
"İşte kahvaltıda sadece kuş sütü eksik desem yeriydi," dediğimde hâlâ gülmeye devam ediyordu.
"Sonra ben serkan'a kahvaltıyı onun hazırlayıp hazırlamadığını sordum o da yarısını ben hazırladım dedi,"
"Kerem gülme ya! Anlatamıyorum."
Kerem gülümsemesini durdurmak için yanaklarını dişlerken ben anlatmaya devam ettim.
"Bende neleri diye sordum bu sefer.O da sadece çay hazırlamış!" dediğimde sabahki olay aklıma geldiğinde somurttum.
Oysa ne kadar da sevinmiştim."Şerefsize bak sen," dediğinde güldüm "bencede"
"Biz 14 yıllık dostuyuz bize bir bardak su bile vermiyor sana çay yapmış ha?"
"Ya kerem!" diye cırladığımda somurtarak güldü."kıymetini bil."
"İyi be!" diyerek önüme döndüm.
"Geldik in bakalım."kerem sofor koltuğundan inerken bende kapımı açarak cafe'ye ilerlemeye başladım.
----
"Ee sen anlat birşeylerde,sevgilin felan varmı?" kerem soruma gülümseyerek cevap verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUM
Teen Fictionİlk bölüm 01.08.2015 yazılmaya başlanmıştır. "Sen sadece Benimsin ve benim olana kimse dokunamaz Pelin!"