∆12.Bölüm∆03.10.2015
Bölüm şarkısı;powerless (feat becky hill) Rudimental.
Multimedya;Bölüm şarkısı.
Not;Bu bölüm geç geldiği için,diğer 13.Bölümü bu bölümden hemen sonra yayınlıyıcam.
Yakında Playlist paylaşıcam!!:D
♥İyi Okumalar♥
Alarmımın sesi ile kafamı sıcacık yastığımdan kaldırdım.
Bugün dünü saymazsak ilk iş günümdü ve geç kalmak istemiyordum.Dolabımın önüne geçerek dün iş için giydiğim kıyafetin bir değişiğini çıkardım.
Tek fark;rengiydi.Odamın lavabosunda rutin işlerimi hallettikten sonra aynanın karşısında kendime baktım.
Göz altlarım sişmişti,yüzüm ise fazlasıyla çökmüştü.
Kapatıcı ve pudramı aldıktan sonra göz altlarım ve yanaklarıma sürdüm.
Bu daha iyi olmuştu.
En azından ortalıkta ruh gibi dolaşmayacaktım.
Merdivenlerden aşağı indiğimde direk mutfağa doğru ilerlemeye başladım.
Karnım acıkmıştı.
"Günaydın" serkan'ın dünden beri nefret ettiğim sesine gözlerimi devirdim.
Mutfağa girdiğimde ekmek dolabının kapaklarını açarak içinden ekmeği çıkarttım.
"Ben sana kahvaltı hazırlamıştım."Serkan'ın sesini duyduğumda gözlerim hazırladığı kahvaltıyı aradı.
Benim için kahvaltı hazırlamıştı.
Bilinçsizce tebessüm ettim, serkan görmeden.
Sevinmiştim.
Gözlerim kahvaltıyı gördüğünde sırıtışım gülümsemelere dönmüştü.
Kahvaltıda bir tek kuş sütü eksik desem yeridir.
"Gerek yok,ben kendim hazırlar yerim birseyler."dediğimde gözlerini devirdiğini hissedebiliyordum.
"Sen"dediğinde yüzüne baktım."bana trip atıyorsun."
Gözlerimi devirdim.Tabiki trip atmıyordum,kızmıştım ve konuşmuyordum.
"Sadece aşırı derecede kızgınım."
"Bak" diyerek ellerimi tuttu.Bu hareketi üzerine ellerimi ellerinin üzerinden çekecekken ellerindeki elimi sıkılaştırdı.
"Benim kardeşim öldü,ne kadar üzüldüğümü,ne kadar acı çektiğimi anlıyamazsın,kardeşimden önce de annem ölmüştü.Ve ben anneme çok bağlıydım."
Dikkatlice onu dinliyordum,hüzünlenmiştim.
"Seninde dediğin gibi ailemin bana bıraktığı emanete ben sahip çıkamadım."Ağlayacak durumdaydı.
Bir erkeğin karşımda ağlamasına göz yumamazdım.
Dayanamazdım.
"Serkan,özür dilerim.Ben sadece sorumsuz bir abi olduğun için çok kızdım.Belki bundan sanane diyebilirsin ama Ece daha üç yaşında bir kızdı."
Gözlerini yumduktan sonra gözlerini bir yere sabitledi.
Gözlerinden yaşlar aktı akacak durumdaydı.
Aynı durum benim içinde geçerliydi.
"Serkan,ben çok üzgünüm,kardeşin içinde senin içinde.Kimse ilk önce annesinin sonrada kardeşinin ölümünü kaldıramaz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUM
Teen Fictionİlk bölüm 01.08.2015 yazılmaya başlanmıştır. "Sen sadece Benimsin ve benim olana kimse dokunamaz Pelin!"