∆7.Bölüm∆07.09.2015
Karakterlerin hepsi belli olunca multimedya'ya koymaya başlıyacağım.
♥İyi Okumalar♥"Vermiyicem." diye üsteledim tekrar.
Karşımda aç ve uykulu gözlerle bakan serkan bana doğru yaklaşarak elimdeki tost'u alıcaktı ki hızla çektim."Bu benim tost'um."
"İnsan banada yapar insafsız." dediğinde kıkırdadım."sen bana geçen gün ki tost'undan vermiştin zaten."
"Ben ve sana tost yapmak." dediğinde gülerek karşılık verdim."Kendine tost yapıyorsun ya bir tane de fazladan yapar insan."dediğimde sonradan cümlemi eksik söylediğimi farkettim ve ekledim."pardon iki tane fazladan demek istemiştim."
Burnunu kıvırarak."o tostları ben yapmamıştım ki"diyerek sırıttı.
Şakşkınlıkla"kim yaptı"diye sordum.Eh yani evde hizmetçi olmadığına göre sormam çok ta tuhaf kaçmazdı hani,yada bana göre.
"Karşı sitede bir kız var o getirdi,her sabah getirirde." dediğinde "kız derken 13 yaşında bir kızdan bahsediyoruz değil mi?" diye sordum.Ağzdımdan kaçan cümleyle yüzümü ellerimin arasına aldım.Hayır niye bu kadar merak etmiştim ki.
Sırıtarak yüzüme baktı. "Bilmem.1.60 bacak boyu var herhalde 13 yaşında değildir."
Ağzımdan bir 'oha' çıktığında sırıtması gülümsemelere döndü.
"Ne o,kızın fiziğini mi kıskandın yoksa..."dediğinde sözünü kestim." görmediğim birinin fiziğini kıskanıcak değilim herhalde,Hem benimde 1.60 bacak boyum olmasa da iyi fiziğim var."dediğimde gülümsedi."Belki de beni kıs.."derken tekrar ve tekrar sözünü kestim."senide kıskanmadım,insan sevmediği birini niye kıskansın ki değil mi?"dediğimde yüzündeki sırıtışından eser kalmamıştı."iyi tamam,uzatma."diyerek mutfak kapısından çıkan bahçeye doğru ilerledi."sanki uzatan benim."
Diye mırıldandım arkasından.
Daha sonra tezgahta soğuma aşamasına girmiş tost'umu alarak salona doğru ilerledim.
Salondaki ikili koltukta bağdaş kurarak tostumu yemeye başladım.En sonunda tost'um bittiğinde boş kalan tabağı sehpaya bıraktım ve odama doğru ilerledim.
En sonunda -en son katta-olan odama geldiğimde derin bir oh çektim.Yorulmuştum.
Daha sonra giysi dolabı'nın kapaklarını açarak içinden günlük bir elbise bulmaya çalıştım.Fakat günlük değilde daha çok parti elbiseleri vardı.
En sonunda gri dizimin çok az yukarısında ve alt kısmında cepleri olan bir elbiseyi alarak yatağın üstüne attım.Tam çıkardığım elbiseyi giymek için üstümdeki elbiselerimi çıkarıyordum ki kapı 'pat' diye açıldı.
"Ya niye kapıyı çalmadan giriyorsun?!" diyerek ellerimle açıkta kalan yerlerimi saklamaya çalıştım."ben ve kapıyı çalmak."Ah sabahki repliğini kullanıyordu tekrar."sen kendine hiçbirşeyi yakıştıramıyorsun bakıyorum da."dediğimde sırıttı."Bir kaç birşey dışında evet."tam o bir kaç birşey ne diye sorucaktım ki,cümlenin altında yatan gizli kelimeyi bularak Vazgeçtim."Tamam çık giyiniyorum."
"Giyin bekliyorum." dediğinde ofladım."sapık mısınn ya,giyiniyorum diyorum."diyerek kısık sesle bağırdım.
"Sayi,sen niye hazırlanıyorsun."diye sorduğunda " dışarı çıkıcam olamaz mı?"diye imalıca cevap verdim.
Sakin ses tonuyla "olamaz"diyerek beni daha da sinirlendirdi."21 yaşında yetişkin bir kızım ve benim senden izin almamı mı bekliyorsun,Hem sevgilim değilsin,arkadaşım değilsin,babam,abim,kardeşim hiç değilsin!" diye bağırdım sinirle.Cidden serkan'ın beni sinirlendirmesinde üstüne yoktu. "Öyle mi?! Bunların hiçbiri olamasamda sana karışırım.Şimdi nereye gidiyorsun söyle!"diye bağırdı.İş bulmaya gideceğim için daha fazla geç kalmamak için "iş bakıcam kendime,çalışıcam." diyerek kapıya doğru ilerlemeye başladım."iş'te çalışmıyacaksın demedim mi?!"gözlerimi devirerek bağırmasına karşılık bende bağırdım."Allah aşkına, sana bu bana karışma,bağırma yetkisini kim verdi?!"
"Kimin verdiğinin bir luzumu yok.Çalışmıyacaksın o kadar."parmağımı tehdit edercesine salladım." sen bana karışamazsın!burada da sırf kardeşime zarar gelmesin diye duruyorum zaten,şimdi çekil önümden iş bakıcam.Sana muhtaç değilim anlamış olursun hem."diyerek kapının kulpunda duran elini geriye iktirdim.Bileğimden tutarak"Madem bu kadar çok çalışmak istiyorsun benim yanımda çalış"dediğinde kısa süreli öksürük show'umda bitmişti."kafe'de çalışmak istemiyorum."diye karşılık verdim.Aslında bir bakımda kafe'de çalışmak iyi olabilirdi ama serkan ve babasının yanında çalışacağımı sanmıyordum."hayır şirkette asistanım olarak."Şirketleri olduğunu bilmediğim için şaşırmıştım.Ve tabi beni asistan'ı olarak almak istemesinden de.
"İstemiyorum"dediğimde tek kaşını kaldırarak "niye"diye sordu.asistanlık ile hiç birşey bilmiyorum."diye cevap verdim.Deneyimim olmayan bir işi yapamazdım."Benim asistanım öğretir sana."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUM
Teen Fictionİlk bölüm 01.08.2015 yazılmaya başlanmıştır. "Sen sadece Benimsin ve benim olana kimse dokunamaz Pelin!"