∆5.Bölüm∆23.08.2015
Multimedyada ∞ Pelin'in giydiği elbise.Diğer bölüm pelin karakterini koyucam multimedyaya.~Bölüm sonunu okuyun lütfen~♥İyi Okumalar♥
"Neredeyiz lan biz?" diye gürleyen serkan'a bakarak "arabada'yız" diye cevap verdim uykulu sesimle.Serkan üstüme muzhip bakışlarla bakınca bende o tarafa baktım.Lanet!kendimi toparlayarak arabada doğruldum dün giydiğim siyah tsortün önü açılmış omzu ise düşmüştü."abaza"diye tısladım.
"Biliyorum ilk tanışmamızda da bunu söylemiştin."Kafedeki olaydan bahsediyordu.alay ederek!
Gözlerimi devireceğimi anlamış gibi " devirme"diye uyardı beni.
"Hadi artık sarhoş olmadığına göre sür arabayı gidelim."diye tısladım bıkkınlıkla.
"Dün sarhoş mu oldum ben."ciddi yüz ifadesiyle cevap beklerken "evet"dedim.
"İyi,benden faydalanmadın değil mi?" dediğinde gözlerim faltaşı büyüklüğünde açıldı."tabiki hayır delirme ben öyle biri değilim sen nasıl böyle birşey düşünürsün"diye bağırdığımda yüzünü buruşturdu."için fesat senin ben öyle demek istememiştim."dediğinde "ne demek istemiştin"diye sordum."yani ben hemen sarhoş olmam suyu'ma veya bira'ma ilaç katmış olabilirsin."yüzüm olayı yanlış anladığım için kızarırken tekrar kendimi savunmaya geçtim."hassas bünyen var,daha çok çabuk sarhoş olduğunu bile bilmiyorsun ve bundan beni suçluyorsun!"
Umursamadan şöför koltuğuna geçerek motoru çalıştırdı."çok konuşuyorsun"dediğinde ona baktım."sende çok gereksizsin."------
"Burası neresi " diye sordum.Hergün bu soruyu sormam gerekiyordu sanırım."ev"ah onu bizde biliyorduk."Ee kimin evi neden buraya geldik."
"Bizim evimiz" şaşkınlıkla ona bakarken "pardon benim evim" diye düzeltti sırıtarak."Anladım dün ki eve niye gelmedik"diye sordum bu sefer."Bugünde burada kalıcaz."bunun kaç tane evi arsa'sı vardı allasen.
"Ya senin kaç tane evin var cidden?"
"Sayamadım bazı aldığım evleri unutuyorum sadece o ev ile ilgili dosyalara bakarken evin adresini felen öğreniyorum." ağzım şaşkınlıkla aralanırken"aramızdaki fark"diye mırıldandım."Neymiş o""Sen benim telefonumu gözünü kırpmadan atarsın ama ben o telefonu almak için yıllardır çalışırım."dün attığı telefonumu ima ediyordum.Cidden o telefonu almak için 2 yıldır para biriktirmiştim.Sırf bozulan televizyonunumuzun yerine yeni bir televizyon alamadığım için telefon almıştım.Kardeşim çizgi film izlesin diye."yenisini alırım tabi yeni hat'da" sinirle ona bakarken"istemiyorum senden gelen hiçbirşeyi istemiyorum."diye bağırdım."kendime iş bulucam ve burada senin kölen olmuyucam artık seninle yaşamıyacağım."diye devam ettim.
"Ne saçmalıyorsun lan sen!"koltuğa oturarak onu dinlemeye başladım cümlesi bittiğinde bağırma hakkı bana geçicekti nasılsa."seni burada köle durumuna düşürecek bir şey mi yaptım.? Peki sana zarar verdim mi?!""Verdin" dedim bağırarak"ruhsal olarak verdin beni burada tutarak da köle yapıyorsun yada eziyet çektiriyorsun zaten."
Yüz ifadesine bir anlam veremiyordum ama her zamankinden farklıydı."zarar vermek istemedim,sana iyi davranmak istiyorum."ellerini sıkıyordu ve benimle göz göze gelmekten kaçıyordu.Sanki bir derdi vardı."benimle kalmak istemiyor musun?"Ve bingo.Tabiki doğruyu söyleyecektim."istemiyorum."sanırım bu cevaptan sonra benimle yaşamaktan vazgeçicekti.büyük bir heyecanla cevabı beklerken Serkan ayağa kalkarak bir odaya doğru ilerledi."hey!benimle yaşamaktan vazgeçmeyecek misin?"
"Sanmıyorum." odadan çıkarak elindeki bardaktan birşey içmeye başladı.Ne içtiğini bilmiyordum.Hayal kırıklığı içerisinde "niye sordun o zaman?" diye sordum."sadece düşünceni öğrenebilmek için."
Gözlerimi devirerek koltukta yayıldım dinlenmem gerekiyordu."kalk"serkan'a bıkkınlıkla bakarken "niyeymiş o" diye sordum.
"İş yerinden birkaç kişi gelicek o yüzden senin hazırlık yapman lazım." oflayarak "yorgunum" dedim."hem ne partisi bu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUM
Teen Fictionİlk bölüm 01.08.2015 yazılmaya başlanmıştır. "Sen sadece Benimsin ve benim olana kimse dokunamaz Pelin!"