♣BENCİL♣

187 13 0
                                    

∆14.Bölüm∆09.10.2015

Multimedya ;daha sonra koyucam.

Şarkı önerisi; Merve Özbey-yaş hikayesi.

Not;şarkı önerilerinin bölümle alakası yoktur.
Birde bu bölüm 3 kişinin anlatımından yazıldı.Kısa kısa ama olsundu.:Dd

♥İyi Okumalar♥  

"Ben o gıcık kız ile aynı evde sadece ikimiz durmak istemiyorum!" diye bağırdım serkan'a.

Fakat beni kıçına bile takmıyordu.

O kadar vahim bir durum yani.

"Serkan gitmek istemiyorum,bir kere beni kaale Alsan,söylediklerimi önemsesen?" diye sordum ima ile.

Gitmek istemediğimiz yere götürülüyordum,selinlere.

Serkan hızla arabayı sola çekerek park etti.Ve diğer kişilere sadece bir arabanın geçeceği kadar bir mesafe bıraktı.

"Bencilsin!" dedi bağırarak.

Bana mı diyordu?

"Ne?" dedim refleks ile.

"Bencilsin diyorum,bencilsin."

"Ben bencil değilim." diyerek yüzümü yoldan geçen arabalara çevirdim.

"Daha tanımadan Selin'e dediklerinin, kardeşimin ölümü hakkında beni suçlaman,ve bana abaza demen?"

Sanki...içindekileri bana doğru kusuyormuş gibiydi.

"Kardeşinin ölümü hakkında seni suçladım çünkü senin pis işlerin yüzünden öldü!"

"Benim yüzümden ölmedi."sesi titriyordu.

Elindeki pet şişeyi eliyle sıkarak arabanın arka tarafına sert bir şekilde attı."Herşeyi öğrenmeden yargılıyorsun pelin!"

"Hayır." diyerek devam ettim.
"Kardeşin ece senin yüzünden öldü biliyorum."

"Kardeşimin adını ağzına alma!" diyerek tısladı."Hiçkimse alamaz."

Sulu gözlerimi devirerek tekrar yoldan geçen arabalara çevirdim gözümü.

"İyi,Kardeşin senin yüzünden ölmedi,peki niye senin yanında öldü?"

"Kerem'in adamları yüzünden." derken sesi titriyordu."hep o piç'in yüzünden oldu herşey,o minicik kardeşim o piç'in yüzünden öldü."

"Ciddi misin?" diyerek göz altlarımı ellerimle sildim.

"Sana ciddi olup olmadığımı anlatmak için vakit harcamayacağım."

"Peki Kerem'e niye öfkeli değilsin?"

Yüzünü bana çevirmeden cevap verdi.

"Öfkeliyim,sinirliyim,hatta onu şuan gidip öldürebilirdim,yaparım biliyorsun." dedikten sonra devam etti.

"Kerem'e cezasını vermiştim o gün,ama öldürebilecek kadar ağır bir ceza vermedim ona,Sadece intikam almayı seçtim."

Ah,benim kardeşimi öldürecekler var ya onları boğarak kısaca kendi ellerime öldürürdüm.

"Ne intikamı?"

"Ailesinden sonra en değer verdiği kişi olan sevgilsini kullanıp attım.Sonra da kız intihar etti zaten."

Gözlerimi kapatarak bir 'sabır' çektim.

"Sonra seni kerem affetti öyle mi?"

"Evet,ben onu nasıl affettiğsem oda beni affetti."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 10, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MASUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin