♣EĞLENCE♣

249 33 30
                                    

∆8.Bölüm∆15.09.2015
Multimedya'ya karakterler belli olunca koyucam.
8.bölümede geldik sonunda jsjd.Ben 3-4 bölüm yazınca sıkılan bir insanım.
Ama bu kitabı yazarken sıkılmıyorum.
Her bölümde severek yazıyorum inşallah sizin içinde öyledir.
Herneyse çok uzattım.

♥İyi Okumalar♥

Burası mı?" diye sordum yüzüncü kez.
"Hayır pelin daha 4 kat daha çıkıcaz."diyen serkan'a kaşlarımı çatarak baktım."Hayatta çalışmam ben burada,ben bu merdivenleri inip çıkarak bir ömür geçiremem." ellerimle kendime destek vererek bir basamak daha çıktım.Sonuçta 12 kat çıkmıştık ve Asansör bozuktu!
"Başka bir yerde çalışma imkânın olmadığını biliyorsun,benimle çalışmaktan başka."dediğinde " hıhı"diyerek gözlerimi devirdim.
"Gözlerini devirme diye kaç defa demam gerekiyor." dediğinde somurtarak ona baktım."ya bir susar mısın.Merdivenden çıkamıyorum.Sana laf yetiştiricem diye."diyerek kendimi savunmaya geçtim.
"İyi arkadan gel ozaman,çünkü gerçekten kaplumbağa bile senden hızlı gider." dediğinde yüzümü buruşturarak arkaya geçtim.
"Sonunda bu katı da çıktık şimdi geriye tam.." derken burak cümlemi tamamladı."üç kat kaldı."diyerek moralimi bozdu.
Serkan'a baktığımda göremediğim için "Serkann!!" diye seslendim.
Yokluğunu hissettiriyordu çocuk.

Ses gelmediğinde bir kaç defa daha sesimi yükselterek bağırdım.Burak'da benimle birlikte bağırıyordu."burak ben telefonla arıyorum,hem dinlenmiş oluruz."diyerek merdivene oturdum daha sonra telefonumu cebimden çıkartmak için ekimi cebine koyduğumda ne kadar mal olduğumu anladım.

Benim bir telefonum yoktu ki!
Serkan sayesinde.

"Burak telefonunu ver." diyerek elimi uzattım. "Noldu yenge dakika mı yok." diyen burak'a kızgınca baktım."zevzek zevzek konuşma Burak.Ne dakikası benim telefonum yok,telefon olmadan da dakika olmuyor bildiğin gibi,herneyse son birşey daha bir daha yenge dediğini duymayayım."diye çekiştim."şimdi telefonunu alayım."diyerek elimi uzattığımda Burak bizim önümüze geçmiş kızların bacaklarına bakıyordu."Burak"diye bağırdığımda buralı olmadı.Bu sefer Omuzlarından sarsarak"Burak"diyerek çekiştirdim.Fayda yok.
Daha sonra kızlar görüş alanımızın dışına çıktığında Burak bana dönerek "Acaba Serkan'ı kızlar mı kaçırdı?" diyerek sordu ciddi ciddi.
Kıkırdayarak "şacmalama."dedim." kim ne yapsın serkan'ı."
"Hah!" dediğinde somurtan burak'a baktım."serkan ile nereye gitsem kızların gözü ondan başkasını görmüyor."dediğinde güldüm."sen Serkan'dan daha yakışıklısın."dediğimde gülerek bana baktı."böyle demen sevindirdi Aslında yenge ne buluyorlarsa serkan'da."yenge lafına takılmayarak konuşmaya devam ettim."sadece serkan fazla ilgi çekici."somurtarak bana baktı.
"Yani" ne diyeceğini düşünürken Burak sanki çok önemli bir konuymus gibi cümlemi bekliyordu."sert görünüşü,umursamaz tavırları kızları kendinden alıyor diyebilirim.Fakat ben o kategoride değilim yani ben daha çok sempatik,espirili,yumuşak,romantik erkeklerden hoşlanırım."dediğimde güldü."Ee bunların serkan abimde hepsi var."
"Ne demessin,hepsi varmış,hah rüyamızda bile zor görürüz." diyerek güldüm.
"Romantiklik ve espirikliyi çıkarsak var." dediğinde omuz silktim."yumuşak da değil tam bir katıksız odun."
"Sana hiç de öyle.davranmıyor bence." dediginde kahkaha atarak cevap vermeye çalıştım. "bana kaba davranmıyor öyle mi?"

Omuz silkerek "evet" dedi.
Tekrar gülerek "bir daha söylersen çarpılacaksın." diye dalga geçtim."çünkü,serkan'ın bana davranışları hep kabalıktan yana."

"Serkan abimin kaç kişi öldürdüğünü,kaç kişiyi hastanelik ettiğini biliyor musun? Kızlara bile acımasız diyebilirim." dediğinde gözlerim irice açıldı.

Ne demek serkan birilerini öldürmüştü.?!

"N-ne diyorsun sen ya?! Serkan katil mi şimdi." Burak dudaklarını dişleri arasına alarak birşeyler geveledi."ya aslında haketmişlerdi."

MASUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin