♣ÜZÜNTÜ♣

249 32 25
                                    

∆9.Bölüm.∆16.09.2015
Gelecek bölüm ile kesit yazdım.Fakat paylaşmak ile paylaşmamak arasında kararsız kaldım.Bilmiyorum,kafanız karışır diye de korkuyorum.En iyisi paylaşmamak.

♥İyi Okumalar♥

"Ben gelmesem." diye yalvarırcasına konuştuğumda ikiside benimle ilgilenmiyerek cevabını belli ettiler.
Merdivenlerden hızla çıkarak odama girdim ve kapıyı kilitledim.
Daha önce bar denilen bir mekana gitmediğim için ne giyilir bilmiyordum.
Siyah dolabın kulpunu hızla çekerek açtım.İçi elbiselerle doluydu,ama ne tür elbise giyeceğimi bilmiyordum.

Kapı'nın zil'i çaldığında umursamadan elbiselere bakmaya devam ettim. Kim olabilirdi ki,Serkan'ın ayyaş arkadaşlarından başka.

Kapım iki kez tıklatıldığında "kimsin?" diye seslendim."benim canım Ece."

{-Unutanlar için;Serkan'ın üvey ablası ve Baran'ı evlatlık alan kişi.-}

Koşarak kapıyı açtım."Baran geldi mi?"

"Yok gelmedi,Şuan okulda.Ama getiricem merak etme." diyerek gülümsediğinde bende gülümsedim."çok özledim kardeşimi."

Elleriyle elimi tutarak "Baran da seni özledi." diye fısıldadı."gece rüyasında seni sayıklıyor."

Gözlerimden yaş aktığında parmağıyla yaşı sildi."Ağlama,bundan sonra ayrı kalmak yok.İkinizin de hali aynı,dayanamıyorum."dediğinde yaşlı gözlerimle gülümsedim."sen ciddi misin?"

"Evet" dedi kararlı bir ses tonuyla."ciddiyim."

Gülümsedikten sonra dolabıma döndüm tekrar.
"şey,bana ne giyeceğim konusunda yardımcı olur musun?"diye sordum ece'ye.

"Tabi"dedi sevinçle."bende onun için gelmiştim zaten."

Ece ile çok'ta kısa olmayan bir elbise seçtikten sonra saçlarımı da balıksırtı yaptırmıştım.Şık ve sadeydim bana göre.

Ece önüme geçerek bana baktı."bu elbiseye birde siyah stiletto lazım."diyerek siyah dolabın yanında ki dolabı açtı.

O kadar çok ayakkabı vardı ki Ece bile zor karar veriyordu.Veya aradığı ayakkabıyı zor buluyordu.

"Buldum." diyerek bana döndü."şimdi sen bunu giy.Ben de diğer odadan parfüm getirip geliyorum."diyerek odadan çıktı.

Ayakkabımı da giydiğimde yatağın üzerine oturarak üzerimdeki elbiseye baktım.

Bar'a göre biraz abartılı mıydı bilmiyordum.

Kapı'nın açılma sesi geldiğinde hızla ayağa kalktım.

"Pelin,ne bu hal."serkan'ın sesini duyduğumda yanına ilerleyerek konuştum.

"Ne varmış halimde?"

"Ne mi var,böyle elbise mi olur?!" sesini biraz yükselttiğinde suratımı astım.

"Çirkin mi olmuş?" diye sorduğumda cevap vermedi."ne yani bana yakışmamış mı?"bu sefer yine cevap vermediğinde Omuzlarından iktirerek kapıya doğru sürükledim.

"Pelin niye iktiriyorsun?!" diyerek ellerimi geriye iktirdi.

"Giyinicem çünkü çıkar mısın?Bara felen de gelmiyorum."

"Geliyorsun ama bu elbiseyle değil." dediğinde kaşlarımı çattım.

"Gelmiyicem bar'a felen!Elbise de giymek istemiyorum!"dediğimde güldü.
"Geliyorsun ve daha uzun elbise seçiyorsun hatta dur ben seçeyim." dediğinde dolaba yöneldi.

MASUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin